2021-12-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Väldigt bra sammanfattat inlägg.

Snyggt mastarn.
FLG kan vi räkna bort med en gång. Skulle det varit FLG hade Dumle legat brevid Einar. Jag är rätt säker på att detta mord va planerat långt innan N&C, varför skulle Dumle från ingenstans börja umgås väldigt tätt med Einar? Dumle och Adel va tajta, men bara en kort stund likaså med Einar. Nu gömmer sig ZE och hela gänget är splittrat efter mordet på Einar... Om Dumle goat Einar till Vårby, så har det skett via hot mot Dumle också garanterat, Dumle skulle inte goa E till Vårby annars. Och att HH skulle vara inblandade är svårt att se, då Dree är tajt med Einar. Dock så är väl P.J från Husby tajt med artisten från Dalen, M4rti? Som sagt, svårt att lösa.
Citera
2021-12-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
FLG kan vi räkna bort med en gång. Skulle det varit FLG hade Dumle legat brevid Einar. Jag är rätt säker på att detta mord va planerat långt innan N&C, varför skulle Dumle från ingenstans börja umgås väldigt tätt med Einar? Dumle och Adel va tajta, men bara en kort stund likaså med Einar. Nu gömmer sig ZE och hela gänget är splittrat efter mordet på Einar... Om Dumle goat Einar till Vårby, så har det skett via hot mot Dumle också garanterat, Dumle skulle inte goa E till Vårby annars. Och att HH skulle vara inblandade är svårt att se, då Dree är tajt med Einar. Dock så är väl P.J från Husby tajt med artisten från Dalen, M4rti? Som sagt, svårt att lösa.
M4rti e från Märsta o dom e inte tajta
Citera
2021-12-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle

Exakt. Skulle nog vilja ha det till att N&C egentligen var försök 1 på Nisse. Dumle + ev. Sebbe och någon anstiftare som vill åt Vårbys pengar är i mina ögon troligast - såvida inte Dumle och Sebbe lagt ihop sin bristfälliga hjärnkapacitet och hittat på det själva. Antagligen är det väl DP springisar som skjutit, eller några andra kids som fick betalt.
Citera
2021-12-16, 23:13
Medlem
Ursäkta lite OT nu, men vafan är det som händer, egentligen, just nu?

Nisse skjuten, ZE förvunnen, Dree Low gör historiens underligaste rån, JB och co hänger på en helt annan kontinent. Adel duckar rampljuset efter allt som hänt och nu är Tati också försvunnen och Elvis sitter ev häktad för rån. Samtidigt tillåts Mehdi sjösätta en artistkarriär...

Sthlm och hiphop scenen är ju helt kaos just nu.
Citera
2021-12-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Nisse va borta i 3 timmar typ, om folk på så kort tid han börja leta. Varför gav dom sig då inte på Haval, Benji och Euroo tex när Nisse varit hem och hämtar klockan och pistolen?

Jag säger absolut inte att du inte har koll, däremot är dina svar besynnerliga som vanligt. "Någon som kallas för Hvoon och FLG's Gucci, var med när Chapo sköt Paki"? Eller vad menar du?
Hvoon Gucci en producent från dalen som var nära med paki,som höll i han när han dog
Citera
2021-12-16, 23:26
Medlem
Citat:
Nisse va borta i 3 timmar typ, om folk på så kort tid han börja leta. Varför gav dom sig då inte på Haval, Benji och Euroo tex när Nisse varit hem och hämtar klockan och pistolen?

Jag säger absolut inte att du inte har koll, däremot är dina svar besynnerliga som vanligt. "Någon som kallas för Hvoon och FLG's Gucci, var med när Chapo sköt Paki"? Eller vad menar du?
För han inte visste inte vart dem va ingen visste ,folk såg han bråka med några sen försvann ,hans tjej o några till letade efter honom men dem visste ej vart han var
Citera
2021-12-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
M4rti e från Märsta o dom e inte tajta
Märsta e bra me dp o med adel
Citera
2021-12-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursäkta lite OT nu, men vafan är det som händer, egentligen, just nu?

Nisse skjuten, ZE förvunnen, Dree Low gör historiens underligaste rån, JB och co hänger på en helt annan kontinent. Adel duckar rampljuset efter allt som hänt och nu är Tati också försvunnen och Elvis sitter ev häktad för rån. Samtidigt tillåts Mehdi sjösätta en artistkarriär...

Sthlm och hiphop scenen är ju helt kaos just nu.

Haha kaos! Hur vet du att tati är försvunnen? Samt att elvis sitter häktad för rån?
Citera
2021-12-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89
Haha kaos! Hur vet du att tati är försvunnen? Samt att elvis sitter häktad för rån?

Tatis efterlysning
https://www.instagram.com/p/CXjz6VnoUQ9y5phITVwphc8EMHun9R7A3UuP7g0/?utm_medium=copy_link

Elvis (dock verkar även de oklart)
https://www.instagram.com/p/CXjSNe-INqV/?utm_medium=copy_link
Citera
2021-12-16, 23:38
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89

Står på Instagram wildsverige har delat.
Citera
2021-12-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jjoosseefaajnn
Kan bara se att 1 har raderats vilket var den senaste

2 följare har plockas bort och 2 han följde är borta.
Sen är första bilden borta med alla kondoleanser.

7.e nov (19 inlägg) (304k följare) (425 följer)
16.e dec (18 inlägg) (302k följare) (423följer)

Fråga mig inte varför jag har ens en screen på detta 🙈
Citera
2021-12-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Märsta e bra me dp o med adel
Vilka i dp chillar med vilka i märsta? HSL e nära märsta inte dp tror jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto