2021-12-15, 14:42
Medlem
Kaciguios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Nedslagen av heif-grabbar eller hur var det nu igen?
En grabb. Ett slag. Gör inte saken bättre men det var mycket falska rykten efter det inträffade. Grabben fick fängelse men ack för svagt straff.
Citera
2021-12-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Tänker du på Tysk-J*n? Isåfall är han allt annat än stor. Helt jävla galen med diverse diagnoser? Absolut. Men han är inte mer än 170 över havet.

Roligt minne av J*n: När TR/MY storma FL på deras pub i HBG. J*n först in med tomteluva på. Kom visserligen därifrån utan luva, men istället med en polismössa.

Sen fattar jag att ni tugga huliganer tycker det är ball att snacka skit om oss. Men på den tiden vi hade något aktivt var vi respekterade. Både TR och MY körde mot allt och alla. Båda ligorna hade väldigt bra killar (F, VL, L, RL, TT, AK, T osv)

Nej Malmö var aldrig bäst eller i toppen alls. Nej, vi har ingen liga nu (förutom Brigada som kör uppstyrt i mindre nummer). Men om man har lämnat datorstolen senaste 10 åren så vet man lite. Tack tack

Vad snackar du om? Vilka är ni? Läst en barnbok nu igen?
Citera
2021-12-16, 08:48
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Vad snackar du om? Vilka är ni? Läst en barnbok nu igen?

bara jämför nivån här hur det var tex på ss forum. alla som hade tillgång till ss forum var grabbar på riktigt, här är 90 % inte det.

ska man lyssna på folk här så finns inte dfg, helsingborg är bäst i sverige, mff har aldrig boxats, bajen attackerar bara barnfamiljer, västerås är livrädda för boltic osv. bara massa skitsnack...
Citera
2021-12-16, 09:02
Medlem
Lundbondens avatar
Inte sett denna länkad i tråden:

https://www.youtube.com/watch?v=WyzbR3kTQrA

Helsingborg grabb mot en Djurgårds grabb

Låter som att HBG grabben skriker "jag är från skåne" i slutet...
Senast redigerad av Lundbonden 2021-12-16 kl. 09:09.
Citera
2021-12-16, 10:53
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Tänker du på Tysk-J*n? Isåfall är han allt annat än stor. Helt jävla galen med diverse diagnoser? Absolut. Men han är inte mer än 170 över havet.

Roligt minne av J*n: När TR/MY storma FL på deras pub i HBG. J*n först in med tomteluva på. Kom visserligen därifrån utan luva, men istället med en polismössa.

Sen fattar jag att ni tugga huliganer tycker det är ball att snacka skit om oss. Men på den tiden vi hade något aktivt var vi respekterade. Både TR och MY körde mot allt och alla. Båda ligorna hade väldigt bra killar (F, VL, L, RL, TT, AK, T osv)

Nej Malmö var aldrig bäst eller i toppen alls. Nej, vi har ingen liga nu (förutom Brigada som kör uppstyrt i mindre nummer). Men om man har lämnat datorstolen senaste 10 åren så vet man lite. Tack tack
Malmös tidigare ligor har alltid varit någolunda medelmåttiga och oorganiserade, men Brigada ser faktiskt ut att köra hårt på grusbox och skogsfighter, även internationellt! Dom e nog en av dom bästa ligor malmö har haft
Citera
2021-12-16, 14:08
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Inte sett denna länkad i tråden:

https://www.youtube.com/watch?v=WyzbR3kTQrA

Helsingborg grabb mot en Djurgårds grabb

Låter som att HBG grabben skriker "jag är från skåne" i slutet...
mer att det är för skåne tror jag.

bra fajt med en lucky punch som avgjorde. inte lucky som i ren tur alltså.. men att den tog så pass.
Senast redigerad av Pancev 2021-12-16 kl. 14:14.
Citera
2021-12-16, 16:30
Medlem
Kul att Helsingborg är tillbaka. Minns han full tatuerade killen, vart tog han vägen?
Hyfsat smal kille...
Citera
2021-12-16, 17:50
Medlem
Citat:

Du menar den gången mff attackerade en familjesamling på Bishops när HIF mötte KFF?
Citera
2021-12-16, 17:56
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Du menar den gången mff attackerade en familjesamling på Bishops när HIF mötte KFF?

fl grabbar själva erkände på ss att det var 15-20 FL som satt där. visst fanns där oskyldiga men de fick ju inte på huvudet.

men vem bryr sig det var 13 år sedan . en mer aktuell händelse var er match mot halmstad, såg ut att vara småtjafs på läktaren, vad hände?
Citera
2021-12-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Kul att Helsingborg är tillbaka. Minns han full tatuerade killen, vart tog han vägen?
Hyfsat smal kille...

Han är kickad från hbgs liga
Citera
2021-12-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Han är kickad från hbgs liga

Sedär ja. Vet du anledningen?
Citera
2021-12-16, 18:40
Medlem
Citat:
fl grabbar själva erkände på ss att det var 15-20 FL som satt där. visst fanns där oskyldiga men de fick ju inte på huvudet.

men vem bryr sig det var 13 år sedan . en mer aktuell händelse var er match mot halmstad, såg ut att vara småtjafs på läktaren, vad hände?

Jag var där för 13år sedan, vet inte det exakta antalet som var på plats.

Jag är inte aktiv på något sätt längre, och var tyvärr upptagen under kvalet så vet tyvärr inte vad som hände där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in