2021-12-16, 09:45
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Ja så är det. Det finns säkert dokumentrat OM det har hänt.

Kan ju också vara ren lögn för att imponera på tjejen i videon och på kidsen som lyssnar.

Det är möjligt, du har en poäng där.
Citera
2021-12-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Lol killen har Skyddade personuppgifter alltså? Stinker ju golera om honom.

Snarare regel än undantag att kriminella har skyddade uppgifter, varför skulle de inte?

Jag hade gärna haft det, finns inget positivt med att ens uppgifter finns tillgängliga för allmänheten.
Citera
2021-12-16, 10:08
Medlem
BadMashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Jag skulle skämmas om jag var Alex att berätta om det. När dom var jämna nummer 4-3 vågade han knappt stå kvar,men när dom var 30 mot en gick det bra att köra. Alex verkar vara typiskt blatte som slåss bara när han vet att han vinner.

haha! typiskt blatte? Åtminstone är "blattarna" inte konflikträdda som vissa svennebananer som leker tuffa bakom dataskärmen men i realiteten är ni alla skolskjutare, går på de svagaste är typiskt svennebanan grej.
Citera
2021-12-16, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadMash
haha! typiskt blatte? Åtminstone är "blattarna" inte konflikträdda som vissa svennebananer som leker tuffa bakom dataskärmen men i realiteten är ni alla skolskjutare, går på de svagaste är typiskt svennebanan grej.
Var nånstans är jag tuff bakom skärmen?
Citera
2021-12-16, 10:56
Medlem
Citat:

Missade du historien? 3 svenskar mot 40 blattar, vem är den konflikträdda egentligen lol
I min erfarenhet är inte blattar direkt mycket modigare än svenskar när det väl kmr till kritan. Visa förortsungar har lärt sig att man inte behöver slåss om man skriker högst och kör på den stilen. Men när det kommer någon med bollar å ger dom en box i ansiktet springer dom hem å lippar å ska gå ut med sina 20 grabbar för att få tillbaka till självförtroende.
Sluta lek, vi alla vet att en fjant är en fjant, en man är en man. Spelar ingen roll om man är blatte eller svensk. Tror du på riktigt att dom här små worjasen som springer runt och skjuter hade haft något att säga till om det inte var för vapnen dom har? Snälla....
Citera
2021-12-16, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Han har i sin så kallade thumbnail på videon en artikel ifrån 2019 det står.
"Storbråk i Sandsborg, 1 man förd till sjukhus med livshotande skador"

Detta är inte ens relaterat till det brott han berättar om?

Tänkte också på den så kallade thumbnailen i videon.

Året denna händelse isåfall ska hänt bör vara 2005-2006.
Men både du och jag har sökt i "arkivet" och hittar ingenting. Jag tänker väl att tidningarna sparar gamla artiklar.

Någon kanske lyckas hitta en artikel på något sätt..... om det nu är sant.
Citera
2021-12-16, 11:51
Medlem
BadMashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollekeramik
Missade du historien? 3 svenskar mot 40 blattar, vem är den konflikträdda egentligen lol
I min erfarenhet är inte blattar direkt mycket modigare än svenskar när det väl kmr till kritan. Visa förortsungar har lärt sig att man inte behöver slåss om man skriker högst och kör på den stilen. Men när det kommer någon med bollar å ger dom en box i ansiktet springer dom hem å lippar å ska gå ut med sina 20 grabbar för att få tillbaka till självförtroende.
Sluta lek, vi alla vet att en fjant är en fjant, en man är en man. Spelar ingen roll om man är blatte eller svensk. Tror du på riktigt att dom här små worjasen som springer runt och skjuter hade haft något att säga till om det inte var för vapnen dom har? Snälla....
"Men när det kommer någon med bollar" kompis tills du hittar någon med bollar har ni hunnit skjuta ner skolor, och skylla det på att ni hör röster. Hans historia vet jag inte om den stämmer men det jag kan säga är att ni svennebananer klagar på våldsamma svartskallar till vardags men sen ska ni leka balla på flashback, mannen gå maskerad och skjut i skola, de är så långt du kommer med dina svenne "bollar"
Citera
2021-12-16, 12:01
Medlem
Citat:
"Men när det kommer någon med bollar" kompis tills du hittar någon med bollar har ni hunnit skjuta ner skolor, och skylla det på att ni hör röster. Hans historia vet jag inte om den stämmer men det jag kan säga är att ni svennebananer klagar på våldsamma svartskallar till vardags men sen ska ni leka balla på flashback, mannen gå maskerad och skjut i skola, de är så långt du kommer med dina svenne "bollar"
Är uppväxt i en av dom "värsta" förorterna i sverige, har slagit in skallen på många blattar.
Dom som har varit med i gamet vet, en "svenne" är exakt lika farlig som en hobbyblatte. Båda två kommer inte göra ett skit. På sättet som du skriver så vet jag att du är exakt en sån där hobbyblatte, står i orden men när man kmr nära så springer du iväg som en liten råtta, om du inte har 10 broshor med dig så kanske du har bollar att säga "fuck you".
Citera
2021-12-16, 12:20
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ni är inte bara våldsamma som apor i djungeln. Ni är även obeskrivligt dumma vilket ditt inlägg visar med all tydlighet. Babbe.
Citera
2021-12-16, 14:02
Medlem
Vad jag kommer ihåg alex histora från den tiden så var det 30 mot tre. Fast det var inga nassar utan gamla tanter på väg hem från symöte.
Citera
2021-12-16, 14:08
Medlem
Fanns inga nassar i Dalen 2006,det var 3 innebandyspelare på väg hem.
Citera
2021-12-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Dock vill jag påpeka att Alex faktiskt ser lite koksad ut, även hans tjej. Inget illa om dem men jag känner igen de där fingerspelen, käkrörelsen och intensiviteten i hur de pratar.

Hoppas det var en engångsförteelse.
Det är sen gammalt att spasmerna sitter kvar efter tungt brukade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in