Citat:
Ursprungligen postat av
SchvenneAbooo
Vilken otroligt äcklig grej att skryta om nu när han är med i poddar och säger att han ”slutat” vara kriminell. Vilken jävla ynklig skräpmänniska. 30 år och beter sig som en
snorunge.
Först och främst han heter Ceesay, inte Cessay som vissa av er här skriver efter att TS stavat fel...
Alla har gjort skit i sina liv mer eller mindre, att lägga den här tråden i aktuella brott och kriminalfall känns väldigt preskriberat egentligen men tycker man får skylla sig själv om man väljer veva mot en jävla mobb av 30 ortenkillar, hade hästsvansen istället flytt som sina kompisar hade han kanske inte blivit grovt misshandlad.
Personligen tycker jag hans videos är riktigt underhållande, han är duktig på att berätta saker och har drösvis med historier som jag gärna lutar mig tillbaka och lyssnar på. Jo, säga vad man vill om hans förflutna men utan det hade vi inte haft intressanta historier och det är bra att han tar upp det så nyanserat som möjligt nu när han är nykter så man får rätt perspektiv på saker. Ni som ser honom sitta helt habbad på intervjuer, nä tjena vem fan gillar den personen, där har ni praktexempel hur droger kan förstöra ens själ och därför finns det väl inget bättre exempel att personen i fråga sväljer sin stolthet och tar upp sitt förflutna på ett seriöst men också underhållande sätt.