Citat:
Ursprungligen postat av
horomheb
Elak gubbe - Franco!, vilket ger Ferrol!
Guldstjärna till mig, eller?
"attad" - sorry "huromhebad" samma fucking minut!
Hoppas det är fel!

(tror dock inte det, 1,17 tillbaka bara)
EDIT: snyggt h-hem, missade "elakingen" - och oddset sjönk till 1,09...