2021-12-15, 17:20
  #16813
Medlem
Ja hoppas han talar ut någonstans om den där hjärnblödningen, om det är en ren och skär snedtändning/hjärnblödning, eller om han förstod vad som förmodligen väntade och ville få semester. Det är ju bara att se och lyssna på han i intervjuer, han sprudlar ju inte direkt av pondus och alfahanne som han gör i sina videos. Han känns både mentalt och åldersmässigt lika felplacerad i detta som Nisse va.

Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
I min värld är det också så, men konsekvenstänk är ju helt tydligt inte dessa lirares starka sida. Då hade de inte suttit inne i parti och minut. Även om nu Dree drar in 2.6 mille om året, är ju detta en piss i havet av deras normala verksamhet. De får väl om möjligt ta del av ett par chokladkakor och lite energidryck i den lokala närbutiken i bästa fall.
Citera
2021-12-15, 17:26
  #16814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Så vem är då dessa "Riktiga kriminella" som har Dumle och Katten som sina husdjur menar du?

Och som uppenbarligen inte är det minsta rädda för DP? utan kör med dessa som små hundar?

Upplys mig gärna jag är idel 👂

Och du menar också att alla riktigt DP som sitter har totalt fulla restriktioner och inte ka få ut ett ljud till dem utanför?


Eloge dock för initiativet om Dumles papper så kanske vi slipper höra tjatet om dessa!

Jag tror det blev lite otydligt från min sida. Jag syftade på att det flera gånger skrivs som att Dumlee och Sebastian tillhör något form av ledarskikt. Det gör dom inte. Dom är tydliga springisar till DP. Dumlee har inte sin lojalitet någonstans, det har han redan bevisat. Hans enda intresse är att överleva. Sålänge han får behålla sitt liv så gör han vad vem som helst ber honom om.

Majoriteten av DP som sitter har ganska strikta restriktioner. Den ena på bunkern, den andra i häkte, etc. Med det sagt säger jag inte att dom INTE kan få ut ljus därifrån utan det jag vill förmedla är att både Dumlee och Sebastian lever på Dödspatrullens namn utan att egentligen tillhöra kärnan, framförallt Sebastian, och att DP mer största sannolikhet inte har ett dugg med detta att göra utan det handlar snarare om Rozh 2.0. Goa för att rädda sin röv.
Citera
2021-12-15, 17:29
  #16815
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annulerad
Jag har nu mailat 56 foton av Dumlees papper som jag fått stå och fotografera för hand till den mail Stefan gav mig. Detta är verkligen inte alla papper, ska försöka ordna resten om en stund alternativt imorgon för det tar lite tid vill jag lova. Dom är inte heller i ordning och det jag ber jag om ursäkt för 😊 Hoppas någon hittar något intressant, nu är det bara att vänta på att dom laddas upp.

Kungen. Hoppas Stefan S kan lösa det på något snyggt sätt och få upp allt i .pdf så blir det perfekt kvällsläsning.

Hatten av.

Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja hoppas han talar ut någonstans om den där hjärnblödningen, om det är en ren och skär snedtändning/hjärnblödning, eller om han förstod vad som förmodligen väntade och ville få semester. Det är ju bara att se och lyssna på han i intervjuer, han sprudlar ju inte direkt av pondus och alfahanne som han gör i sina videos. Han känns både mentalt och åldersmässigt lika felplacerad i detta som Nisse va.

Jo, men även Dumle låter ju som en liten snorunge; https://streamable.com/jjy64x

Problemet är att de flesta av gatubarnen som är inblandade har låg eller ingen empati ö.h.t.
Citera
2021-12-15, 17:45
  #16816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja hoppas han talar ut någonstans om den där hjärnblödningen, om det är en ren och skär snedtändning/hjärnblödning, eller om han förstod vad som förmodligen väntade och ville få semester. Det är ju bara att se och lyssna på han i intervjuer, han sprudlar ju inte direkt av pondus och alfahanne som han gör i sina videos. Han känns både mentalt och åldersmässigt lika felplacerad i detta som Nisse va.

Håller helt med. Han verkar inte vara delaktig alls i den kriminella verksamheten, utan lallar mest runt och lever på HH's rykte. Verkar ju som han skall sluta med musik nu, vad det nu innebär? Han kanske t.o.m. blir förståndig och lämnar sitt gamla liv?
Citera
2021-12-15, 18:12
  #16817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Klart dom inte kommer tillbaka. Bara oseriöst lall som skrivs och upprepas. Massa 14 åringar i tråden.

Som han som tolka adels intro nyss till
”hur, han är lurad han är lurad”

Är han döv eller? Han vill bara höra det han vill höra
. Skrämmande och summerar rätt gott hur samhället och rykten sprids på stan till egna sanningar.
Lite som den viskleken på dagis när man börjar med en mening och det slutar med något helt annat.


Som någon skrev:
Cold case deluxe.

Folk hade redan varit gripna om det funnits något med tanke på resurserna som lagts ner på detta mord.
Kanske därför de skribenterna du nämnde gått vidare för vem pallar läsa sida efter sida, dag in dag ut, med fjortisars hypoteser.

Jag hör inte de jag vill höra, jag citerade det jag tyckte jag hörde.
Är inte döv, är inte 14 år och jag har ett hem.
Hoppas det inte blir för kallt i vinter så du fryser ihjäl, luffare
Citera
2021-12-15, 18:16
  #16818
Medlem
Kan inte någon please gå in på twitter och ta prints på hyllningarna efter nina svanbergs äckliga hyllningsreportage om dumle? Det kommer garanterat raderas när sanningen kommer fram. Spyr på vuxna mäniskor som vill vara down med the kids och synas i media. Fyfan.
Citera
2021-12-15, 18:28
  #16819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Håller helt med. Han verkar inte vara delaktig alls i den kriminella verksamheten, utan lallar mest runt och lever på HH's rykte. Verkar ju som han skall sluta med musik nu, vad det nu innebär? Han kanske t.o.m. blir förståndig och lämnar sitt gamla liv?

Dree Low, förståndig och lämnar sitt gamla liv? Tja, under har skett, Sebbe Staxx fann gud och kallar sig nu ambassadör för hoppet…
Citera
2021-12-15, 19:02
  #16820
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Låter rimligt som du skriver och att brottet mot Einar förmodligen inte betydde särskilt mycket för deras ekonomi, mer för deras street cred. Fast de misstog sig på att de skulle få beundran för förnedring med kvinnokläder, misshandel och att peta i avloppskanalen. Svenskar går inte igång på sådana aktiviteter som män från sydligare breddgrader.
Då återstår egentligen bara som hämndmotiv för Vårby att Einar rappade lite nedlåtande men det tror jag inte räcker för att de ska gå så långt.

Klart det rekker! Statuerar exsempel så klart. Kidnapping er den nya greien. Dom va på tur å japp broshan’s ben eller Bombish hos Morsan. 3 kaniner å dom fikk hans ord plus Gun and bling! Men ingen parraziz kom utan snubben gikk till VNT. Samt dizza dom helt inn i celle’n. Han haja inte va hajarna hajade!Röda-Linjen.
Citera
2021-12-15, 19:04
  #16821
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Jag hör inte de jag vill höra, jag citerade det jag tyckte jag hörde.
Är inte döv, är inte 14 år och jag har ett hem.
Hoppas det inte blir för kallt i vinter så du fryser ihjäl, luffare

Citera inte fel ifrån härbärgets wifi du befinner dig uppkopplad på. Gå kolla hörseln imorgon hos närliggande vårdcentral. Soc hjälper dig med räkningen
Citera
2021-12-15, 19:33
  #16822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annulerad
Jag har dom, haha. Alla miljoner blad. Misskötsel, varningar, etc. Jag är på jobbet nu men så fort jag kommer hem ikväll skickar jag allt av värde till den mail Stefan skrev. Förståeligt nog är inte allting relevant, mycket arbetsvägran and so on, men det finns en hel del smaskigt så jag sållar ut det. Och jag kan upplysa om att det är korrekt info att Mehdi har suttit på isol på i princip varje anstalt. Det kommer inte stå i papper att han bett om P18 men det framgår att majoriteten av tiden på anstalt har spenderats i avskildhet. Lägg därefter ihop att han fått stryk på olika anstalter så förstår man att 1 + 1 blir 2. Det måste vara trist att inte vara så populär på vanliga avdelningar, hehe.

Här är dokument från Kriminalvården rörande Dumle. Än en gång ett stort tack till annulerad!

Jag har lagt samman bilderna som två PDF-filer. De är inte i kronologisk ordning då jag i nuläget prioriterat att få ut dem till er alla, men vid en genomläsning ska det nog ändå gå att skapa sig en helhetsbild.

Dumles spektakel i sinkabirum:
Citera
2021-12-15, 19:48
  #16823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är dokument från Kriminalvården rörande Dumle. Än en gång ett stort tack till annulerad!

Jag har lagt samman bilderna som två PDF-filer. De är inte i kronologisk ordning då jag i nuläget prioriterat att få ut dem till er alla, men vid en genomläsning ska det nog ändå gå att skapa sig en helhetsbild.

Dumles spektakel i sinkabirum:


tröttnade på att läsa när detta förbannade ingen åtgärd återkommer hela tiden. varför i helvete ska det daltas


tack ändå förresten
Citera
2021-12-15, 20:09
  #16824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
tröttnade på att läsa när detta förbannade ingen åtgärd återkommer hela tiden. varför i helvete ska det daltas


tack ändå förresten

Där finns godbitar som:
2021-03-02 ca kl: 12:30 så anmodas 21-135 Hedi att följa med ner på urinprov, han vägrar urinprov, när han tar av sig kläderna ser en av vårdarna att klienten Hedi har något som hänger ut ur rektum, vi försöker få klienten att genomgå en ytlig kroppsbesiktning. Men han vägrar och blir väldigt nervös och högljudd. Beslut tas för en tull toa på isoleringen, väl på isoleringen så går han med på en ytlig kroppsbesiktning, där av vi plockar ut rosa tabletter inlindade i en plastpåse.

Vid förhör den 12 mars 2021 har Mahdi Hedi underrättats om förhörsanledningen men avböjt från att medverka i förhör.

Mahdi Hedi har inte inkommit med några ytterligare kompletteringar.

Tabletterna skickades på analys till nationellt forensiskt centrum -NFC. Av analysbeskedet som inkom den 8 juni 2021 framgår att dopningsmedlet Metandienon (1.1) påvisas i form av 24,5 rosa tabletter.

En annan dag säger Dumle att han har så ont i rumpan att han inte kan arbeta. Dålig bortförklaring eller föda för vilda spekulationer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in