Citat:
Ursprungligen postat av
mastarn
Så vem är då dessa "Riktiga kriminella" som har Dumle och Katten som sina husdjur menar du?
Och som uppenbarligen inte är det minsta rädda för DP? utan kör med dessa som små hundar?
Upplys mig gärna jag är idel 👂
Och du menar också att alla riktigt DP som sitter har totalt fulla restriktioner och inte ka få ut ett ljud till dem utanför?
Eloge dock för initiativet om Dumles papper så kanske vi slipper höra tjatet om dessa!
Jag tror det blev lite otydligt från min sida. Jag syftade på att det flera gånger skrivs som att Dumlee och Sebastian tillhör något form av ledarskikt. Det gör dom inte. Dom är tydliga springisar till DP. Dumlee har inte sin lojalitet någonstans, det har han redan bevisat. Hans enda intresse är att överleva. Sålänge han får behålla sitt liv så gör han vad vem som helst ber honom om.
Majoriteten av DP som sitter har ganska strikta restriktioner. Den ena på bunkern, den andra i häkte, etc. Med det sagt säger jag inte att dom INTE kan få ut ljus därifrån utan det jag vill förmedla är att både Dumlee och Sebastian lever på Dödspatrullens namn utan att egentligen tillhöra kärnan, framförallt Sebastian, och att DP mer största sannolikhet inte har ett dugg med detta att göra utan det handlar snarare om Rozh 2.0. Goa för att rädda sin röv.