Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino
Hatten av för dig annulerad! Mycket uppskattat! Jag hoppas att några skribenter som tidigare skrivit mycket bra kommer tillbaka när de läst dokumenten. Typ Dunder, Mastarn, Gangstavaxxer & PappasKebab.
Klart dom inte kommer tillbaka. Bara oseriöst lall som skrivs och upprepas. Massa 14 åringar i tråden.
Som han som tolka adels intro nyss till
”hur, han är lurad han är lurad”
Är han döv eller? Han vill bara höra det han vill höra. Skrämmande och summerar rätt gott hur samhället och rykten sprids på stan till egna sanningar.
Lite som den viskleken på dagis när man börjar med en mening och det slutar med något helt annat.
Som någon skrev:
Cold case deluxe.
Folk hade redan varit gripna om det funnits något med tanke på resurserna som lagts ner på detta mord.
Kanske därför de skribenterna du nämnde gått vidare för vem pallar läsa sida efter sida, dag in dag ut, med fjortisars hypoteser.