Citat:
Ursprungligen postat av
annulerad
Nej. Papper. Jag tänkte rädda Fricky samt tillgodose folks önskemål som en barmhärtig själ såhär i juletid. Med tanke på antalet sidor var papper det enda som erbjöds. Kostade 300 men det var det värt.
Men som sagt. Är inte en hejare på teknik eller Flashback så vet ej hur jag går tillväga för att ladda upp det som är relevant läsning.
Du bästa vore om du använde någon form av scanner för det. Det går så klart även att ta bilder på varje enskilt dokument och lägga upp dem som bilder.
Har du någon scanner tillgänglig? Om inte så går det även att ladda hem appar (t.ex. Dropbox) som tillåter dig att använda kameran i din mobil som scanner och direkt omvandla bilderna till PDF-dokument.
Finns garanterat personer som kan förklara detta bättre än jag ska tilläggas.