2021-12-13, 18:13
Medlem
Forenes avatar
Har aldrig hört att man tar hCG under kur. Vad ska det hjälpa? Göra mig mindre stickrädd?
Citera
2021-12-13, 18:32
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forene
Har aldrig hört att man tar hCG under kur. Vad ska det hjälpa? Göra mig mindre stickrädd?
Det gör att du inte stänger ner din egenproduktion, du förblir fertil om det nu är av något intresse, dina bollar krymper inte, jämnare testonivå när du avslutar kur osv.
Citera
2021-12-13, 18:45
Medlem
Citat:

Lite förenklat: HCG hjälper till att bibehålla testikulär funktion genom LH-signal (leutiniserande Hormon) så när det är dags för PCT och serm (signal för kroppen att producera LH och FSH) så är testiklarna redo att börja jobba (= snabbare/kortare tid för återhämtning).

Finns olika protokoll för detta men vanlig är att köra 250iu 3gg/vecka med start 2-3 veckor in i kuren då testiklarna börjar gå i dvala, körs till och med PCT-start.
Citera
2021-12-13, 19:17
Medlem
Forenes avatar
men fuckar inte det nästa system då? att pumpa in nöt-tropin under en så lång tid kan inte va bra
Citera
2021-12-13, 21:03
Medlem
Forenes avatar
säg att jag drar upp 5000iu i en 5ml pump för att blanda. sen fördelar jag det i tio 1ml pumpar med en halv milli i varje. ska jag sen ha dom liggande i kylen i en månad? finns de inte risk att de flyger in nå liten broccolipartikel o så får ja infektion eller pallar subkutan såna små sporer?

EDIT: en kvarts milli, inte halv

EDIT EDIT: lol jag mena en halv milli med 250iu
Senast redigerad av Forene 2021-12-13 kl. 21:05.
Citera
2021-12-14, 05:23
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
säg att jag drar upp 5000iu i en 5ml pump för att blanda. sen fördelar jag det i tio 1ml pumpar med en halv milli i varje. ska jag sen ha dom liggande i kylen i en månad? finns de inte risk att de flyger in nå liten broccolipartikel o så får ja infektion eller pallar subkutan såna små sporer?

EDIT: en kvarts milli, inte halv

EDIT EDIT: lol jag mena en halv milli med 250iu
Du kan ta en 1 ml pump och blanda direkt i den, sug upp vattnet och spruta ner i pulvret, sug upp i sprutan igen så kan du ha den fylld och använda så mkt HCG du behöver åt gången, ja du förvarar den i kylen, stoppa den i en glasburk (med lock) eller en fryspåse.
Citera
2021-12-14, 06:58
Medlem
Forenes avatar
Ja tog o beställde hem 100 insulinnålar, sen har jag ett par 5ml plus uppsug över.

Men behöver man tänka på märke när man handlar hCG? Har precis lagt beställning på nåt asiatiskt apotek. Undrar va man får
Citera
2021-12-15, 07:24
Medlem
Forenes avatar
Hej alla hCG entusiaster!

Jag har klivit på en dbol + testo e kur med adex som ai o tänkte sätta in hcg under kuren. Tänkte köra 250iu e3d kuren ut. Tanken är att behålla funktion i testiklarna.

Har beställt nåt från ett asiatiskt apotek som säljaren lovar är bra grejer. Vad tycker ni? Behöver jag tänka på märket?
Citera
2021-12-15, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Satan vad krångligt det var att fylla insulinsprutor med blandade HCG-lösningen från en 5 ml pump! Provade både att backloada dem och att suga upp med insulinsprutan in i pumpen.

Spillde ut minst 1 av 5 ml HCG. Skulle fylla fem st insulinsprutor med 1 ml per st, för 1000 IU per insulinspruta. Nu har varje 0.7-0.8 ml istället.

Nästa gång ska jag blanda lösningen i en använd tom 10 ml testo-E-vial. Sedan suga upp med insulinsprutor från den istället. Kommer bli noll spill. Däremot undrar jag om liten mängd testo-E-olja kan förstöra potensen av HCG't?

Du kan ju bara blanda allt i den lilla glasflaska hcg:et kommer i, och suga upp det i insulinsprutan från den?
Citera
2021-12-15, 10:06
Medlem
Citat:
Har beställt nåt från ett asiatiskt apotek som säljaren lovar är bra grejer. Vad tycker ni? Behöver jag tänka på märket?

Självklart lovar säljaren att det är bra 😊..

Hcg är Hcg oavsett märke frågan är hur du tänkt få in det genom tullen? Varför inte köpa från en inhemsk shop?
Citera
2021-12-15, 13:34
Medlem
Forenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40ish
Självklart lovar säljaren att det är bra 😊..

Hcg är Hcg oavsett märke frågan är hur du tänkt få in det genom tullen? Varför inte köpa från en inhemsk shop?

Sorry var lite otydlig, säljarn säger att det är nåt asiatiskt. Men tack för svaret ja har redan beställt så får testa o se va som händer. Ser också i tråden att det är fler än jag som tycker d e bråkigt att mixa hcg. Ser inte fram emot det. Hade hoppats på att kunna suga upp ur 5ml sprutan direkt
Citera
2021-12-15, 13:48
Medlem
Citat:
Sorry var lite otydlig, säljarn säger att det är nåt asiatiskt. Men tack för svaret ja har redan beställt så får testa o se va som händer. Ser också i tråden att det är fler än jag som tycker d e bråkigt att mixa hcg. Ser inte fram emot det. Hade hoppats på att kunna suga upp ur 5ml sprutan direkt

Dubbelkolla så att det är BAC-vatten du får med, och inte bara sterilt vatten. Ibland får man sterilt vatten med produkter där det i vissa fall är tanken att man ska ta allt på en gång. Sterilt vatten är bara sterilt första gången, ska du dra från samma vial/kanyl flera gånger behöver det vara "bacteriostatic".

Kanske redan är underförstått, men för just HCG har jag sett att det ibland kommer sterilt vatten och inte bac-vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in