2021-12-14, 20:08
Medlem
Han kan förmodligen inte anpassa sig då han är van att med härskarteknik styra situationer och människor dit han vill. Nu går det inte längre. Att projicera på andra när man inte får det man vill istället för att ta till sig och anpassa sig känns inte friskt. Hans instagram är skrämmande läsning i orerande och dupering.

Verkar som han tagit bort det värsta inlägget som var på typ 3 a4-sidor och där han börjar med typ "jag ser och förstår saker som inte andra ser..."
Citera
2021-12-14, 20:51
Medlem
Kämpendahls avatar

Det var väl givet att rubbade Runar skulle få svårt att anpassa sig till ett liv på anstalt.... förlåt, den lilla lantgården. Han arbetsvägrar och har redan dragit på sig flera varningar. Och vad gör idioten? Jo han hotar en kriminalvårdare med att hänga ut denne i media och på sin blogg för att han inte får byta cell. Kanske vore det välbehövligt om Runar får lära sig att det inte är någon lekstuga han kommit till utan att det är ett straff för hans kriminella handlingar och att konsekvensen kan bli ett anstaltsbyte och eventuellt uppskjuten villkorlig frigivning

Enligt Runar ska han vara "i fara" och därför behöver byta cell. Det skulle vara kul att veta hur väl Runar smälter in bland övriga intagna? Någon som tror att vi kommer att få höra mer om Runars vistelse på anstalten? Jag tror det
Citera
2021-12-14, 21:10
Medlem
Låt straffet börja om från noll när en fånge inte sköter sig. Upprepas det, skär av dem kulorna, det brukar ha lugnande inverkan på lynnet. Funkar på hingstar. Va lack jag blir sa Runar.
Citera
2021-12-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Låt straffet börja om från noll när en fånge inte sköter sig. Upprepas det, skär av dem kulorna, det brukar ha lugnande inverkan på lynnet. Funkar på hingstar. Va lack jag blir sa Runar.

Ha ha! Hur många fattade det skämtet?
Citera
2021-12-14, 21:28
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak

Jorå!

Citera
2021-12-14, 21:28
Medlem
Magictrixs avatar
Det var väl exakt det här vi alla såg komma?
Citera
2021-12-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tant-Harry
Lille R får inte sköta djur som han trodde, enligt säkra källor så stod vedpackning på menyn ( anstalten säljer ved i packade nätsäckar) nåväl det var en tuff dag för lille R så dagen efter så vart R sjuk 😉

Hoppas han tar sitt förnuft till fånga. Jag vill ha en säck ved signerad Runar.

Sen kan ha väl inte klaga, så han fick sin mediebomb. I Sveriges största dagstidning dessutom. Att det kanske inte blev det snyftrepotage ingen utom han trodde på, får han nog ta på omdömeskontot.

Annars tycker jag jag den där Svartsjöanstalten mest liknar ett kollo. Man är fånge utan murar, och det blir konsekvenser om man rymmer. Plitar for omkring och hittar på aktiviteter och ser till att man sköter sig.

Skillnaden mot ett kollo är väl mest avsaknad av internet och tjejer i puberteten. Så det är klart att Runar har lite anpassningssvårigheter.
Citera
2021-12-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Inga konstigheter! Du tänkte att du var smartare än andra? Ajabaja!
Citera
2021-12-14, 22:03
Medlem
Paniken visar sig i Runar.. Han tappar kontrollen.
Hoppas hans närmaste ser vem han är när det gäller, också.
Citera
2021-12-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Inga konstigheter! Du tänkte att du var smartare än andra? Ajabaja!

Jo, du har rätt. Nu får jag skämmas lite.
Citera
2021-12-15, 00:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Paniken visar sig i Runar.. Han tappar kontrollen.
Hoppas hans närmaste ser vem han är när det gäller, också.
De enda han kan påverka nu är sina barn. Inte ens hans girige agent kan väl köpa hans ego längre ?
Citera
2021-12-15, 04:34
Medlem
DrLECTERs avatar
https://www.expressen.se/noje/runar-sogaard-hotar-personal-i-fangelset-/

Jo jo. Prällen har syndat och hamnat i helvetet tycker han. Det han dock inte tycker att är att han förtjänar detta. Han Runar Sögaard som predikar Guds tro ska bli förnedrad på detta sätt.Men Jesus hänger ju där på korset för våra synder och varför skulle han undantagas från denna prövning. Att sedan arbetsvägra under anstaltstiden samt hota personalen med citat ”en mediabomb” slut citat är en svindlande tanke.
Vem tror Runar att han är. Att officiellt stå över lagen och få nej på begäran om något. Det skulle han kanske tänkt på innan han slog ihop kassaboken och struntade i att göra rätt för sig.
Nej min lille vän.Vi vet om Dig av en enda sak. Du lyckades äkta Carola Häggkvist som i dag är en av Sveriges största artister. Själv vill hon tydligt inte på något vis ha med Dig att göra så jag anser verkligen att Du bör ta Dig en rejäl funderare på nu när Du inte vill arbeta i fängelset. Ta Dig en rejäl funderare på och väx upp.
Annars får vi kontakta fängelse-ledningen och se om Du kan bli fängelsepräst.
På livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in