2021-12-12, 19:24
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Skulle aldrig betala pengar för att få kolla på Europas typ 15e bästa liga, med lag som är hoppköpta med spelare från ännu sämre ligor .

Men bor i Helsingborg och kan bekräfta att HIFs fans är en skara trötta bönder som supit sen de var 14 , kommer från kommuner typ 3-4 mil från stan och är farsor till 3 barn med lika många mammor.
Är inte från stan från början men bott här i många jävla år, men kan säga att Helsingborg är för litet för att kunna ha en läktarkultur , och drar därför in bönder från stidsvig, Örkelljunga , klippan, munks Ljungby . Därför kommer de alltid sakna en äkta klubbkänsla

Ingen stolthet för en annars ganska trevlig stad.

Jag har varit där ett par gånger och staden verklar onekligen trevlig, i synnerhet på sommaren men jag fick en känsla av att jag klev av i Bagdad när jag gick av tåget.
Citera
2021-12-12, 19:55
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi ska gå upp och sen ska vi vinna Allsvenskan.
Då krävs det nog bumbibärssaft i flaskorna.
Citera
2021-12-12, 19:58
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Skulle aldrig betala pengar för att få kolla på Europas typ 15e bästa liga, med lag som är hoppköpta med spelare från ännu sämre ligor .

Men bor i Helsingborg och kan bekräfta att HIFs fans är en skara trötta bönder som supit sen de var 14 , kommer från kommuner typ 3-4 mil från stan och är farsor till 3 barn med lika många mammor.
Är inte från stan från början men bott här i många jävla år, men kan säga att Helsingborg är för litet för att kunna ha en läktarkultur , och drar därför in bönder från stidsvig, Örkelljunga , klippan, munks Ljungby . Därför kommer de alltid sakna en äkta klubbkänsla

Ingen stolthet för en annars ganska trevlig stad.

Haha nästan så att Rögle är bättre.
Citera
2021-12-12, 20:54
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Jag har varit där ett par gånger och staden verklar onekligen trevlig, i synnerhet på sommaren men jag fick en känsla av att jag klev av i Bagdad när jag gick av tåget.

Ja lite så är det ju, vi som bor på söder (5 min från knutpunkten, andra hållet från stan, har väl blivit vana men ah det är många araber . På gått och ont hellre söder varje dag än packet på Olympia en dag

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha nästan så att Rögle är bättre.

Ja Ängelholm är precis lagom stort för att ha ett hockeylag, de fyller sin arena och dessutom är inte lika bondiga
Citera
2021-12-13, 17:42
Medlem
snurresprettiss avatar
Skall Helsingborg göra det som inte ett enda allsvenskt lag klarat av på hela säsongen, att göra minst 2 mål på Örjans Vall?
Tveksamt va, tror dom gör lika många mål som dom gjorde i matchen på Olympia.
Citera
2021-12-13, 17:51
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Skall Helsingborg göra det som inte ett enda allsvenskt lag klarat av på hela säsongen, att göra minst 2 mål på Örjans Vall?
Tveksamt va, tror dom gör lika många mål som dom gjorde i matchen på Olympia.
Vi vinner med 2-1.
Citera
2021-12-14, 03:04
Medlem
fjiskens avatar
Kan någon förklara varför det har gått stadigt utför för Helsingborg en längre tid? Underlag för supportrar och historia har man ju, men hur kan klubben ha blivit så misskött?
Citera
2021-12-14, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Kan någon förklara varför det har gått stadigt utför för Helsingborg en längre tid? Underlag för supportrar och historia har man ju, men hur kan klubben ha blivit så misskött?
Ledningen från ledningen som skött klubben är nog inavlade bönder .
Nej men seriöst,ett jäkla skämt till klubb,
Citera
2021-12-14, 07:06
Medlem
Undra vem fansen kommer attackera denna gång de misslyckas i kvalet,förra gången fick de både Herr och junior Larsson inte vilja ha nåt me klubben göra,
Citera
2021-12-14, 09:21
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Halmstads SLO tror tydligen att det kommer bli stökigt på matchen. Där ser man.
Citera
2021-12-14, 09:25
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken

I Malmö hade de väl nätverket, som var företagare som satsade i klubben?

Kan Hif få 50 företag lägga en miljon var så borde det kunna bli bättre.

Utan Jörgen då, alltså...
Citera
2021-12-14, 09:26
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi vinner med 2-1.

Lurigt med bortatregeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera