2021-12-14, 00:04
Medlem
MuttanBenes avatar
Finns fungerande fup? Länkarna är döda tyvärr.
Citera
2021-12-14, 22:42
Medlem
När kommer han ut från fängelset?
Citera
2021-12-14, 23:09
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
När kommer han ut från fängelset?

Är mina beräkningar korrekta gällande häktestiden så är det muckardags för
ful Fredrik i Maj 2024.
Det hinner således bli några trägubbar ytterligare.....
Citera
2022-06-17, 05:51
Moderator
Parongatans avatar
Så, finns det något nytt att berätta kring Fredrik Svenssons vistelse i fängelse? Var sitter han just nu? Löper verkställigheten på utan missöden? Konflikter med medfångarna?

Vad ägnar sig Marinas mördare åt i fängelset? Vad gör Fredrik om dagarna?
Citera
2022-07-13, 10:00
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuttanBene
Finns fungerande fup? Länkarna är döda tyvärr.
Jag hade den men i en annan gammal dator och vill gärna läsa den igen så om någon vänlig flashbackare kan bidra med den så hade det varit bra. Det var den tveklöst mest spännande tråd jag följt här på Flashback någonsin, de flesta förstod att han var skyldig, friad i tings och hovrätten men när missing people hittade Marina så tog HD upp fallet igen.Men då är det kört:https://www.youtube.com/watch?v=DE8Zbt4XCPU
Citera
2022-10-02, 11:50
Medlem
Han borde vara på en anstalt med lägre säkerhetsklass nu och slussas ut i samhället?
Citera
2022-11-02, 22:33
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Han borde vara på en anstalt med lägre säkerhetsklass nu och slussas ut i samhället?

Hörde av en anhörig till MJ att han vistas ute, frågade dock inget mer om honom så möjligt att han var på en anstalt där han har möjlighet att vistas ute
Citera
2022-11-03, 04:56
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Jag hade den men i en annan gammal dator och vill gärna läsa den igen så om någon vänlig flashbackare kan bidra med den så hade det varit bra. Det var den tveklöst mest spännande tråd jag följt här på Flashback någonsin, de flesta förstod att han var skyldig, friad i tings och hovrätten men när missing people hittade Marina så tog HD upp fallet igen.Men då är det kört:https://www.youtube.com/watch?v=DE8Zbt4XCPU

Tyvärr så har jag inte heller kvar FUP men jag håller med om att det var en tråd som verkligen hade allt. Jag har nog sett videoförhöret 10 ggr och det är gåshud varje gång när förhörsledare Per*nilla We*tterskog spikar upp GM på väggen i samband med att utredarna hade lyckats återskapa de raderade SMS:en.
En arrogant Fredrik Svensson insåg aldrig att han hade målat in sig i ett hörn….

Kommer för alltid att vara en klassiker när FS slår ner kameran och hojtar ”nu bryter vi”
Citera
2022-11-03, 05:52
Medlem
Varför fick inte Gm livstid ?
16 år för mordet är väl skevt så det räcker.
Citera
2022-11-18, 18:20
Medlem
Han lär ju hitta ngn ny naiv kvinna om han inte redan gjort det och flytta in där.
Citera
2022-11-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Tyvärr så har jag inte heller kvar FUP men jag håller med om att det var en tråd som verkligen hade allt. Jag har nog sett videoförhöret 10 ggr och det är gåshud varje gång när förhörsledare Per*nilla We*tterskog spikar upp GM på väggen i samband med att utredarna hade lyckats återskapa de raderade SMS:en.
En arrogant Fredrik Svensson insåg aldrig att han hade målat in sig i ett hörn….

Kommer för alltid att vara en klassiker när FS slår ner kameran och hojtar ”nu bryter vi”
Pernilla hade grym kontroll på fredrik. Hon va säker Barry så lite skakig ut
Citera
2022-12-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Pernilla hade grym kontroll på fredrik. Hon va säker Barry så lite skakig ut
En vet, minst två. Övriga involverade; ridå.

Acton: finns glasögontvätt. Även synundersökning
Senast redigerad av Journeys 2022-12-04 kl. 01:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in