Citat:
Ursprungligen postat av
Sherrycola
Ur kvällens frågestund på insta:
Vad är det absolut värsta du vet?
Linn - "Folk som ljuger"
Men Simon då? Han ljög ju om att han hade körkort 😂 Och du småljuger du med!
Jag tänkte samma sak! Hon verkar ju också ha ljugit för alla sina barns pappor, t.ex Marcus visste ju inte om att hon hade slutat med preventivmedel och Gabbe verkar ju heller inte varit med på att skaffa barn, han pratade tydligen inte med henne på en hel dag efter att hon hade berättat att han skulle bli pappa. Även med Simon verkar det ju lite konstigt, han sa i en live att han ville ha barn först om några år och sen blir Linn gravid några veckor senare..
Det verkar vara så viktigt för henne att säga att alla barnen är planerade..som att det är finare. Men jag tror stenhårt på att de är planerade, det är bara det att killarnas åsikt i frågan var totalt ointressant för lilla Linn.
Det kanske är därför hon alltid väljer så unga killar, hon tror att de är lättare att styra..hon tjatar ju så mycket om att hon alltid varit så mogen för sin ålder (haha) Då skulle hon väl kunna välja en äldre kille (ja, just det HON vill ju inte att killen ska några barn sen innan).
Nej, det skulle vara total katastrof för henne ifall hon träffar någon med egen vilja (se hur det gick med Gabbe)
För övrigt tyckte jag senaste Vloggen var sjukt rolig, när Linn blev så sjukt passivt aggressiv mot Simon för att han "skymde" henne. Och Hon gör verkligen världens underligaste miner efter att hon har luktat på Simon svettiga fötter.
Simons kommentar efter att Linn har visat nya jackan till T och berättat att den kostar 1 300 kr "Men de har ju 12 jackor att välja på" Det blev inte ens någon reaktion från Linn, hon bara fortsatte prata om vilket märke det var..
En annan sak är att Linn alltid säger min om allting när Simon är med (min bil, mitt hus, min uteplats) det känns ohyfsat...de är ju en familj nu.. om man är ett par som bor ihop och väntar barn då har man väl gemensamma saker. Så har det varit för oss iallafall, allt har varit vårt gemensamma sen vi flyttade ihop och bildade familj.