2021-12-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
https://youtu.be/y6dY1gCEj-A

Håkan berättar att han köpt webbkamera för 5000, kanske 8000 tusen han minns inte exakt då det var 2021 han köpte den.
Den kostade 600 enligt han själv i tidigare video, från år 2021 som är länge sen..
https://youtu.be/Xw-nfKdmPTw?t=16

Mikrofonen har han köpt för donationer säger han vilket stämmer men säger att stativet är köpt för egna pengar vilket inte stämmer då han tackade för donationer i denna video och visar upp stativet (som han inte minns vart han köpt, rädd om hans minne)
https://youtu.be/jL-52b-ugsw?t=54

Sen tar håkan upp alla intäktsförluster han har då han ej får reklam på sin kanal, fast han annars säger folk ska donera pengar för att hålla kanalen reklam fri.

Håkan säger att han kommer banna folk som skriver elaka kommentarer att 50% är elaka om honom.. Vilket inte stämmer han har blockat de flesta redan. Kanske han syftar på Porschekillen som påtala felet med Elbilar.

Jag har också svårt att få ihop det där. Men jag är nog bara AVUNDSJUK. Borde starta en egen kanal så får jag se hur svårt det är.
Citera
2021-12-13, 20:04
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Idioterna swishar bara mera nu ser jag.
Ska vi slå vad att när han ser det så kommer det klagas mera på alla som är så...Så...dumma mot honom ....snyft.
Jag lovar!

Offerkoftan på,eller rättare sagt damkoftan.

Tantkoftan och tantglasögonen! Tantglasögonen för att dölja hans glansiga "blick" och hans hängande ögonlock! Tänk att sitta där i sitt hyrda pojkrum! Vem i helvete vill hyra ut något till den där dåren? Medvursten måste ju lukta död!
Citera
2021-12-13, 20:44
Medlem
Nu är det en i sista videon som öppet erkänner att när det skedde en kordinerad trippel aktion av mossad -agenter mot hb's skepp så skänkte han 1000 spänn.

Vilka idioter det finns,vissa borde ha förmyndare tamefan.
Inte konstigt att det skapar tiggeri.
Senast redigerad av Kho71 2021-12-13 kl. 21:04.
Citera
2021-12-13, 21:12
Medlem
Nu tävlar lärjungarna över vem som ger mest swishpengar.
Så man kan alltså vara säker på att offterklänningen åker på ganska snart.
Nu gnuggas geniknölarna.
Ska bli kul att följa,för detta får garanterat följder,alltså snyfthistotier om huuur dyrt allt är när man är frihetschäämpe å samtidigt skänker så mycket till hjälporganisationer.
Tror vi ser ny snyftvideo redan imorgon, senast övermorgon.
Senast redigerad av Kho71 2021-12-13 kl. 21:31.
Citera
2021-12-13, 21:48
Medlem
Porcheägaren som ifrågasatte hb's ellära är nog bortplockad.
Citera
2021-12-13, 22:42
Medlem
Ovralls avatar
Missade fyllerapen vid 2:18 för jag kiknade av skratt när han på allvar menade att SVT konstant är tvåa på bollen efter honom (och hans högläsning) trots att han INTE FÅR prenumerera på TT då han bara har en Youtube-kanal. Tredje gången låg jag på golvet av det ironiska att han genom rapen besvarade sin egen klagan om att ingen tar honom seriöst. Sedan jämför han dig med Schibsted- och Bonniermedier och allt blev om möjligt ännu roligare...

https://youtu.be/9vRm2duVPMA
Citera
2021-12-14, 00:10
Medlem
"Va fan får vi för nyheter..." frågade Håkan i en ny sändning.
Just! Från tv.huset med Stasi- Nytt , direkt hämtat från Magda o Mogge , kan ju ingenting matnyttigt inväntas!!
OM man är en lydig LO-dräng må man kanske vara beredd att ta in vad goja som helst.
MEN HB har helt andra krav och önskemål!
Citera
2021-12-14, 00:29
Medlem
Se där!

Även gamla hundar kan lära sig att sitta.
Ett klipp tillägnat swishdonationer till blågula korset.
Jo ja tackar.

Vad säger skatteverket egentligen om dessa gåvor?
Ska det inte skattas på dessa?
Varför ska han i så fall envisas med att blågula korsets donationer ska måsta ta genvägen via hans bankkonto?
Det kommer bara mest troligt ge honom problem i framtiden.
Citera
2021-12-14, 01:00
Medlem
Känns nästan som man swishat blågula korset själv.
Ja lite bidragande orsak till denna plötsliga givmildhet är man nog....kanske...kanske inte.
Han har fått möta på patrull i sin egna kanal på slutet, angående svammlet om swishdonationer som "skänka till kanalen" Samtligt som "allt går till blågula korset "
Citera
2021-12-14, 08:21
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Missade fyllerapen vid 2:18 för jag kiknade av skratt när han på allvar menade att SVT konstant är tvåa på bollen efter honom (och hans högläsning) trots att han INTE FÅR prenumerera på TT då han bara har en Youtube-kanal. Tredje gången låg jag på golvet av det ironiska att han genom rapen besvarade sin egen klagan om att ingen tar honom seriöst. Sedan jämför han dig med Schibsted- och Bonniermedier och allt blev om möjligt ännu roligare...

https://youtu.be/9vRm2duVPMA

Att vår älskade ledare fiser och rapar i sina videokreationer är en trevlig bonus till all kunskap han skänker oss. Eller kanske inte skänker, han vill ju att tittarna ska ge honom betalt för vad som normalt kan kallas ett kul litet hobbyprojekt. Men han är allsmäktig och vet bättre än oss…
Citera
2021-12-14, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
🤣🤣🤣🤣
Ja den rapen missade jag.

Ja många av dessa yooyobers verkar lida av svår hybris.
Christer sa att Åkesson tagit något utryck ifrån honom,typ "nu kör vi"helt övertygad om att så var fallet.
Christer är tydligen först i världen med den ordkombinationen.
Dom här blir bara värre och värre.
Drar ett löjets skimmer över hela högern.

MEN,det här blir en bra säsong minsann 👍🏼
Oraklet I den utbyggda balkongen har visat sig vara en mesias,en givmild sådan.
Prisa hb
Ty allt han tar vid blir till guld
Pax vobiscum🙏

Det blir en grymt bra säsong. Jag ska följa HB hela vägen till parkbänken haha.
Citera
2021-12-14, 08:51
Medlem
Man börjar dagen med att lyssna på en gårdagskvällens godnattsaga från Beggis till lärjungarna. Utrustningen han har för att spela in sina professionella videokreationer kostar 20-30 000 och han lägger ner 30-40 timmar i veckan på det säger han till sina belackare. Starta en kanal själva säger han än en gång till de som kritiserar hans innantillläsning och tiggande

https://www.youtube.com/watch?v=mVBh5sq7kyw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in