2021-12-13, 21:26
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Freaky, freaky, freaky giiirl... Sansa dig lite nu va...

Ja kanske för att innan vi tog upp det och synade din "sticka-in-i-råtthålet å gömma sig vid första lilla ansträngning" så gapa du dag in dag ut, inlägg in inlägg ut om vilken våldtäksman han är... Bara kolla på din historik innan härdsmältan.

Kanske för du faktiskt gav ditt ord till oss att du skulle kolla upp när Stefan_s gav dig all info & mer därtill.

Vi hade kunnat göra kampanj mot han på nätet... För det lät ju på dig innan att du va redo för aktion... Något matnyttigt finns det säkert i dom papprena.

Men efter det att vi fråga vart pappren tog vägen så har du varit heeelt tyst om våldtäktsmannen. Tillfällighet cowgirl?!

Dont think so...

Det är tråkigt minst sagt att det blev som det blev. Istället för tjata om va andra ska och borde göra kunde du ha hållit ditt ord bara och vi andra hjälpt till.

Sådana där som gör sådana brott ska det inte finnas utrymme för någonstans.

Och ja... Precis vem som helst får recycLa mina inlägg. Jag har inte påstått något annat.

Till er andra:

Förstå dynamiken med stoltheten som kom in i saken. När vissa f.d. vänner (till mördarna och utpressarna) stod på Nisses sida och backade han så tog dom andra det som en stor skymf. Det blev stolthet i det hela. Samtidigt som nisse inte ville betala. Så det var därför dom dödade han. Klart man inte får pengar ur en död snubbe. Men nisse hade ändå ej tänkt betala. Och dom andra ville markera mot dom som skydda han.

Eventuellt försöker man mörda adel oxå ju.

Som sagt stor misstag sänka garden på mehdi/Dumle & gå.på hans trix om skjutningen.

Mha sociala medier & internet kan vi tillsammans ändå göra livet surt för han. Får vi ut nog med info om han & hans våldtäkt kanske t o m dp fimpar han efter ett tag.
Nja, det handlar snarare om att denna tråd börjar mer och mer likna en fritidsgård för funktionsnedsatta, därav har jag inte lagt lika mycket energi på tråden. Kolla bara på din bibel du precis skrev

Det sorgliga är att du inte ens trollar.

Puss!
Citera
2021-12-13, 21:29
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Varför skulle jag tycka det är pinsamt att jag inte hämtade ut dokument om Dumlee som för mig inte har någon betydelse?

Fixar du fram namn på dom som misshandlat honom på kåken så hämtar jag mer än gärna ut dokumenten då det är ett krav att man har namnet på personerna bakom misshandeln för att få ut dokumenten.

Eller så fortsätter du och Zorro, ganska kul att se er spinna vidare på detta

Det pinsamma är att du sökt information om Dumle's fängelsetid och fått fram att det finns typ 40 sidor att få ut. Du skröt om det i tråden för att sedan skita i att ordna det.

Mycket snack men lite verkstad. Sånt gillar ingen.
Citera
2021-12-13, 21:32
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Nja, det handlar snarare om att denna tråd börjar mer och mer likna en fritidsgård för funktionsnedsatta, därav har jag inte lagt lika mycket energi på tråden. Kolla bara på din bibel du precis skrev

Puss!

Eller huuuur...

Det var inte fritidsgård när du lekte detektiv och helt seriös trodde du skulle lösa fallet genom klippa och klistra från instagram och dra vilda teorier från röven?

Då gick det bra va?

När du kunde slänga ut namn på måfå... Men den enda mammaknullaren som har med det att göra vägrade du göra det du lovade själv...

Talk is cheap freaky girl.
Citera
2021-12-13, 21:34
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det pinsamma är att du sökt information om Dumle's fängelsetid och fått fram att det finns typ 40 sidor att få ut. Du skröt om det i tråden för att sedan skita i att ordna det.

Mycket snack men lite verkstad. Sånt gillar ingen.
Jag skrev ett mail och frågade om papper som vusar att Dumlee blivit misshandlad av andra intagna. Allt började med att folk inte tror att Dumlee behövt ta en P18, därav min kontakt med Kriminalvården.

Det gick inte att få ut dessa papper då jag behöver namnet på personerna i frågan som misshandlat honom.

Varför skulle jag hämta papper som bara styrker att Dumlee hamnat på isol? Du får gärna motivera.
Citera
2021-12-13, 21:35
Medlem
Citat:

Puss!

Var är Dunder, Mastarn, Gangstavaxxer & PappasKebab?
Citera
2021-12-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
var inte så längesen han hade en intervju med Dialogiskt?

Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Elvis har också gjort en hyllningslåt till Einar med musikvideo som är inspellad på platser som känns igen från flera av Einars hits. Det lät och såg ovanligt bra ut för att vara Elvis så han har nog fått hjälp av proffs... Tror intäkterna skulle gå till något välgörande ändamål, typ kampen mot våldet. Vet inte vad som skulle tyda på att han gått under jorden?

Jo det har jag koll på, men det var ett tag sedan nu. Vad jag kan se är Elvis Instagram nere nu och inget nytt inlägg på TikTok. Därav min nyfikenhet. Har såklart inget med detta att göra, men kändes bara så märkligt att han försvann plötsligt. Lika som med många andra orten/rapkonton på senaste tiden.
Citera
2021-12-13, 21:41
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Var är Dunder, Mastarn, Gangstavaxxer & PappasKebab?
Dom flesta har dragit pågrund av att det helt enkelt inte är värt att lägga energi på tråden när det ser ut som det gör.

Ska bli intressant att se vem som tillslut vinner den årliga kukmätartävlingen i tråden!
Citera
2021-12-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Var Einar signad av någon producent?

När man läser att nätverk lägger skottpeng så börjar tankarna gå till rap-världen i USA.

westcoast vs. eastcoast o hela den baletten.

Einar gjorde bra pengar och det stack i ögonen på någon.

Så du menar någon la pengar på hans huvud pga advunsjuka? Tror det var något annat
Citera
2021-12-13, 21:47
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Jag skrev ett mail och frågade om papper som vusar att Dumlee blivit misshandlad av andra intagna. Allt började med att folk inte tror att Dumlee behövt ta en P18, därav min kontakt med Kriminalvården.

Det gick inte att få ut dessa papper då jag behöver namnet på personerna i frågan som misshandlat honom.

Varför skulle jag hämta papper som bara styrker att Dumlee hamnat på isol? Du får gärna motivera.

Om du nu mot förmodan har skrivit ett sådant mail till KV så hanteras det av deras SÄK och dom.har trott att antingen är du gravt efterbliven eller 12 bast.

Vilken frågeställning lol.

Resten av ditt inlägg är sjukt mysko freaky freak... Fattar verkligen inte hur du tänker här...
"
Varför skulle jag hämta papper som bara styrker att Dumlee hamnat på isol? Du får gärna motivera."

Chansen är t ex jävligt stor han tagit en p18 för hamna på isol. Efter han åkt på stryk, blivit hotad eller va fan som.helst. typ hämtat grejer från.besök upp i röven...

Allt är AV INTRESSE. Men då får vi hugga i och läsa.materialet. dom är ju beredda lämna ut allt.

Så.där.ser du att dom FÖRSÖKTE HJÄLPA DIG T O M med att berätta vilka papper du ska beställa och varför... För att ta reda på vem som slog han.

Antingen leker du dum eller så är du ju riktigt pantad Fricky.

Så vad är.ditt problem? Jag ger dig mitt ord på jag dubblar dig dom pengarna och swishar dig det om.du nu är sniken/mindre bemedlad.

Beställ dom bara så kan vi leta. Istället för du ska fråga.KVV säk helt sjuka å skeva frågeställningar... (Som du ändå får svaret på efter att ha beställt pappren).

Låt oss bli vänner nu å gräva ner det här. Håll ditt ord och beställ dom. Det är nu principsak för mig att inte göra det efter din höga svansföring och sedemera inaktioner.. Så jag vill inte servera något gratis till dej så länge du är kvar på nätet.

Men låt oss enas i en kompromiss och gräva ner stridsyxan. Jag står för notan. Du beställer och laddar upp. Det är trots allt vad du lovade själv att göra innan du blev stum & lam...
Senast redigerad av Zzzzorrro 2021-12-13 kl. 21:55.
Citera
2021-12-13, 21:52
Medlem
Om vi ska försöka få in lite fakta i tråden igen.

Citat:
Kadhim har under en tvåmånadersperiod köpt och sålt ca 34,5 kg kokain och Chihab har under samma period köpt och sålt ca 9kg kokain. Marknadsvärdet i gatuledet avseende Kadhims parti ligger på i vart fall 48 miljoner kronor och för Chihabs parti på i vart fall 11,9 miljoner kronor.

Från Fup rörande Vårby och Encro (där Nisse var en del av), så alla hänger med vilka typer av summor dessa rör sig med.

Så 1 "kanin" är inte direkt stora pengar, beroende på vem som tog selfien för att bekräfta sitt deltagande.
Däremot så skulle hela händelsekedjan vad gäller potentiella skyttar kunnat starta här
https://www.expressen.se/nyheter/25-ton-kokain-i-beslag-tillslag-mot-segelbat/
De brann en hel del deg i de beslaget, som SKULLE kunna vara en anledning till att man åtagit sig "jobbet".
Citera
2021-12-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Om vi ska försöka få in lite fakta i tråden igen.

Från Fup rörande Vårby och Encro (där Nisse var en del av), så alla hänger med vilka typer av summor dessa rör sig med.

Så 1 "kanin" är inte direkt stora pengar, beroende på vem som tog selfien för att bekräfta sitt deltagande.
Däremot så skulle hela händelsekedjan vad gäller potentiella skyttar kunnat starta här
https://www.expressen.se/nyheter/25-ton-kokain-i-beslag-tillslag-mot-segelbat/
De brann en hel del deg i de beslaget, som SKULLE kunna vara en anledning till att man åtagit sig "jobbet".
Hur kan alla här ens utesluta VNT i detta?! Dom var fast beslutna på att om inte Einar betalar 3 kaniner till dom så dör han. Einar gömde sig, gjorde disslåtar mot VNT och när han sedan kom till Stockholm igen blir han mördad. Jag är 100% säker på att Vårby la kaninen på Einar.
Citera
2021-12-13, 21:57
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Om du nu mot förmodan har skrivit ett sådant mail till KV så hanteras det av deras SÄK och dom.har trott att antingen är du gravt efterbliven eller 12 bast.

Vilken frågeställning lol.

Resten av ditt inlägg är sjukt mysko freaky freak... Fattar verkligen inte hur du tänker här...
"
Varför skulle jag hämta papper som bara styrker att Dumlee hamnat på isol? Du får gärna motivera."

Chansen är t ex jävligt stor han tagit en p18 för hamna på isol. Eller han åkt på stryk eller va fan som.helst. typ hämtat grejer från.besök upp i röven...

Allt är AV INTRESSE. Men då får vi hugga i och läsa.materialet. dom är ju beredda lämna ut allt.

Så vad är.ditt problem? Jag ger dig mitt ord på jag dubblar dig dom pengarna och swishar dig det om.du nu är sniken/mindre bemedlad.

Beställ dom bara så kan vi leta. Istället för du ska fråga.KVV säk helt sjuka å skeva frågeställningar... (Som du ändå får svaret på efter att ha beställt pappren).

Låt oss bli vänner nu å gräva ner det här. Håll ditt ord och beställ dom. Det är nu principsak för mig att inte göra det efter din höga svansföring och sedemera inaktioner.. Så jag vill inte servera något gratis till dej så länge du är kvar på nätet.

Men låt oss enas i en kompromiss och gräva ner stridsyxan. Jag står för notan. Du beställer och laddar upp. Det är trots allt vad du lovade själv att göra innan du blev stum & lam...
Återigen så har du inte förstått poängen.

JAG har inget intresse av att veta hur många Dumlee har misshandlat under sina vistelser på kåken.

MITT intresse är att veta hur många gånger han har blivit misshandlad under sina vistelser, för att sedan kunna dra slutsatsen om hur många gånger han tagit en P18.

Varför ska jag fixa papper till DIG av alla? Det är uppenbarligen bara du & Vaxed i tråden som efterfrågar detta, jag har iallafall inte hört något från någon annan.

Varför ska jag vara din hund och skaffa detta åt dig när du kan göra det själv?

Kom inte med ditt argument om att jag är fattig och att det är orsaken till att jag inte vill ta fram dokument som för MIG är helt ointressanta, dokument som JAG aldrig aldrig sökt.

Vill du fortsätta diskussionen kring min privatekonomi (vilket i sig är off-topic, minst sagt) så kan vi ta det i PM så kan du få avgöra det utifrån en skärmdump på min senaste lönespec.

Hade du från första början inte haft en attityd mot allt och alla så hade du fått se dessa papper för längesedan. Jag har återigen inget intresse av att se dom dokument som kan lämnas ut, så varför ska jag ändå fixa det till två personer som har en tråkig attityd mot folk i tråden?
Senast redigerad av Fricky 2021-12-13 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in