Citat:
Ursprungligen postat av
Fricky
Varför skulle jag tycka det är pinsamt att jag inte hämtade ut dokument om Dumlee som för mig inte har någon betydelse?
Fixar du fram namn på dom som misshandlat honom på kåken så hämtar jag mer än gärna ut dokumenten då det är ett krav att man har namnet på personerna bakom misshandeln för att få ut dokumenten.
Eller så fortsätter du och Zorro, ganska kul att se er spinna vidare på detta

Freaky, freaky, freaky giiirl... Sansa dig lite nu va...
Ja kanske för att innan vi tog upp det och synade din "sticka-in-i-råtthålet å gömma sig vid första lilla ansträngning" så gapa du dag in dag ut, inlägg in inlägg ut om vilken våldtäksman & smuts han är... Bara kolla på din historik innan härdsmältan.
Kanske för du faktiskt gav ditt ord till oss att du skulle kolla upp när Stefan_s gav dig all info & mer därtill.
Vi hade kunnat göra kampanj mot han på nätet... För det lät ju på dig innan att du va redo för aktion... Något matnyttigt finns det säkert i dom papprena.
Men efter det att vi fråga vart pappren tog vägen så har du varit heeelt tyst om våldtäktsmannen. Tillfällighet cowgirl?!
Dont think so...
Det är tråkigt minst sagt att det blev som det blev. Istället för tjata om va andra ska och borde göra kunde du ha hållit ditt ord bara och vi andra hjälpt till.
Sådana där som gör sådana brott ska det inte finnas utrymme för någonstans.
Och ja... Precis vem som helst får recycLa mina inlägg. Jag har inte påstått något annat.
Till er andra:
Förstå dynamiken med stoltheten som kom in i saken. När vissa f.d. vänner (till mördarna och utpressarna) stod på Nisses sida och backade han så tog dom andra det som en stor skymf. Det blev stolthet i det hela. Samtidigt som nisse inte ville betala. Så det var därför dom dödade han. Klart man inte får pengar ur en död snubbe. Men nisse hade ändå ej tänkt betala. Och dom andra ville markera mot dom som skydda han.
Eventuellt försöker man mörda adel oxå ju. Det säger ju åklagaren i media iaf.
Som sagt stor misstag sänka garden på mehdi/Dumle & gå på hans trix om skjutningen i Sätra.
Han fick säkert en bra slant för det av berörda.
Mha sociala medier & internet kan vi tillsammans ändå göra livet surt för han. Får vi ut nog med info om han & hans våldtäkt kanske t o m dp fimpar han efter ett tag.dvs skämmer ut dom...