• 1
  • 2
2021-12-13, 12:57
Medlem
Vet inte om detta är rätt forum men då får väl adm. flytta det.

Ett flertal Tjejer/kvinnor har blivit drogade på detta ställe den senaste tiden.

Ni som går dit, i brist på annat ställe, håll er till oöppnade flaskor om ni ska dricka något!

Sprid detta så vi slipper fler neddrogade tjejer!
Citera
2021-12-13, 13:00
Medlem
Lite länkar till aktuella fall (Allt sånt bör ju anmälas så kamerorna kan kollas - vore ju rent jävligt om det var personalen liksom)

Och sen hör det väl till grundkunskapen för tjejer att hålla hårt i sina drinkar när man är ute. Om än det tål att repeteras, ofta.
Citera
2021-12-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife

Ett flertal Tjejer/kvinnor har blivit drogade på detta ställe den senaste tiden.

Ni som går dit, i brist på annat ställe, håll er till oöppnade flaskor om ni ska dricka något!

Låter ju märkligt, känner du dessa?

Hos polisen finns inga aktuella anmälningar om något liknande ( utan att uppge specifikt ställe ).

Har du kanske jobbat där och fått sparken?
Citera
2021-12-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Hos polisen finns inga aktuella anmälningar om något liknande ( utan att uppge specifikt ställe ).

Känner och sedan kompisars kompisar som råkat ut för det.
Nej, jobbar inte i den branschen, vill bara varna andra.

Nu vet ju varken jag eller nån av dom drabbade om det är krogen i sig eller om det är besökare på krogen som drogat dom.
Citera
2021-12-13, 13:26
Medlem
Citat:
Känner och sedan kompisars kompisar som råkat ut för det.
Nej, jobbar inte i den branschen, vill bara varna andra.

Nu vet ju varken jag eller nån av dom drabbade om det är krogen i sig eller om det är besökare på krogen som drogat dom.
Dom får väl göra anmälan?
Citera
2021-12-13, 13:31
Medlem
Citat:

mm, kan även vara värt att tippsa tjejjerna om att inte dricka så myclet, rovdjur söker sig till "skadat" byte...
Citera
2021-12-13, 13:31
Medlem
BigFatCones avatar
Man behöver inte stoppa droger i flaskor på krogen, dom innehåller redan en ganska kraftig psykoaktiv substans. Nästan alla som tror sig ha blivit drogade har ingen som helst erfarenheter av droger och misstar en rejäl kalasfylla med att ha blivit drogad.

Visa mig gärna en polisanmälan som visar på spår av nån form av våldtäktsdrog.
Citera
2021-12-13, 13:39
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Vad är mest sannolikt? Om det nu överhuvudtaget hänt. Din rubriksättning vinklar ärendet till krogens nackdel, du verkar ha ett horn i sidan till dem.
Citera
2021-12-13, 13:47
Medlem
OneTaps avatar
ja har druckit allt möjligt från mjesto utan problem iaf =)
Citera
2021-12-13, 13:59
Medlem
Jag blev drogad på ett hak I Istedgade en gång,vaknade opp I Amsterdam och trodde alla pratade svenska baklänges innan jag fattade.
Citera
2021-12-13, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Never check a good story.
Citera
2021-12-13, 14:28
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Man behöver inte stoppa droger i flaskor på krogen, dom innehåller redan en ganska kraftig psykoaktiv substans. Nästan alla som tror sig ha blivit drogade har ingen som helst erfarenheter av droger och misstar en rejäl kalasfylla med att ha blivit drogad.

Visa mig gärna en polisanmälan som visar på spår av nån form av våldtäktsdrog.

Att ta en rejäl blackout fylla som färsking och tjej kan jag gott och väl tänka mig används som argument att dessa blivit drogade.

Däremot om en person tar ett glas vin eller en öl och sedan blir helt väck är det ju solklart att något fuffens är
på gång, däremot kommer ju inte TS med någon info alls kring incidenter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in