2021-11-12, 21:44
Medlem
Ja och sen när hans skyddade är på väg att bli uppsagd/utredd så delger man oss med mer information som han själv varit delaktig i men utelämnar som han kan hänvisa till för att få fortsatt vara skyddad av staten när man samtidigt begår kriminella handlingar.

Det är såna här parasiter som förstör samhället för övriga samhällsutsatta individer som verkligen behöver deras skydd

Mvh

Inspektör Gävleborg
Citera
2021-11-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
Men ursäkta sitter ni och önskar ont över brottsoffret nu? Istället för några äckliga pundar-luffare, varav en mördade Sako? Vi är många som aldrig kommer glömma det, Sako kommer få rättvisa en dag.

Vad har detta med sako att göra?
Robin är en råtta och kommer dö som en råtta!
Citera
2021-12-06, 13:53
Avslutad
Allt har med Sako att göra, förstår du inte det? Alla andra är bara luffare.
Citera
2021-12-13, 10:43
Medlem
Det är väl givet att det har med S*ko att göra R*bin har svurit att hämnas S*ko. Och råtta vet jag inte om det stämmer. R är ju en som sätter skräck i de flesta. Och de försökte mula R när han var på väg till bilen. Och han kommer garanterat klippa samtliga då tiden är rätt. Mvh Den som är i gamet
Citera
2021-12-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomkan84
Det är väl givet att det har med S*ko att göra R*bin har svurit att hämnas S*ko. Och råtta vet jag inte om det stämmer. R är ju en som sätter skräck i de flesta. Och de försökte mula R när han var på väg till bilen. Och han kommer garanterat klippa samtliga då tiden är rätt. Mvh Den som är i gamet

Råtta kan man absolut kalla han.

När han vill vara med o gamet men springer till polisen och bölar ut?

Han golar ner folk på prime crime?
Citera
2022-04-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomkan84

Jag vet att han svurit att hämnas sako, men han är för feg för det tror jag.. speciellt med tanke på att han och S*ako inte direkt var vänner. Han springer runt som den fitta han är och snackar massa skit och blåser folk till höger och vänster. Vem ska han hämnas, den feta fittan gömmer sig som den lilla horan han är och alltid FÖRBLIR!
För övrigt verkar du inte ett dugg insatt 😅👍
Citera
2022-04-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazii
Jag vet att han svurit att hämnas sako, men han är för feg för det tror jag.. speciellt med tanke på att han och S*ako inte direkt var vänner. Han springer runt som den fitta han är och snackar massa skit och blåser folk till höger och vänster. Vem ska han hämnas, den feta fittan gömmer sig som den lilla horan han är och alltid FÖRBLIR!
För övrigt verkar du inte ett dugg insatt 😅👍

Blev inte han dömd för något nyligen också? Robin alltså…
Citera
2022-07-31, 22:56
Medlem
8 år

(FB) 2022-01-07 Anderstorp, man svårt skadad efter mordförsök
Då har han varit i farten igen!!!!
Citera
2022-07-31, 23:00
Medlem
https://www.lexbase.se/person/3ccdfc40c92759ad3bf63707a5a0fe4c633731ebdec9267694 4e1595bebe234b?
Citera
2026-01-12, 22:02
Medlem
upplysas avatar
Dom
Gävle tingsrätt
B 2753-20
https://files.catbox.moe/vokfr2.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto