2021-12-12, 23:18
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Aha! Chang har fått tag på en bild med en knuten näve men lurar listigt ministern att erkänna möjligt heilande ändå. Eller så är handen utanför den tagna bilden. Eller så hoppades Chang på en sådan invändning för att senare släppa en något större bild.

Nej, näven är inte knuten, vad yrar du om. Vi väntar ivrigt på när senare infinner sig. Har någon hittat covern ännu?
Citera
2021-12-12, 23:19
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nej, näven är inte knuten, vad yrar du om. Vi väntar ivrigt på när senare infinner sig. Har någon hittat covern ännu?

Varför antyder du det då?
FUD
Citera
2021-12-12, 23:20
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Är du i farten och ljuger nu igen, handen är inte knuten.

Jag har inte påstått att handen är knuten. Jag har påstått att man kan hålla både isär och ihop fingrarna.
Citera
2021-12-12, 23:22
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Jag har inte påstått att handen är knuten. Jag har påstått att man kan hålla både isär och ihop fingrarna.

Du skrev det inte uttryckligen men uttryckte dig så att du åtminstone lurade gullgegubben här ovan att tro att du menade det. FUD
Citera
2021-12-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Aha! Chang har fått tag på en bild med en knuten näve men lurar listigt ministern att erkänna möjligt heilande ändå. Eller så är handen utanför den tagna bilden. Eller så hoppades Chang på en sådan invändning för att senare släppa en något större bild.

tittar man på bild ser man hand inte är knuten
Citera
2021-12-12, 23:45
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Du skrev det inte uttryckligen men uttryckte dig så att du åtminstone lurade gullgegubben här ovan att tro att du menade det. FUD

Klicka på "valfri användare" och välj visa alla inlägg av "valfri användare" i detta ämne. Det hjälper om man har svårt att hänga med. I den aktuella frågan ska du välja mitt användarnamn om du inte begriper det själv.

Du skriver ju mest bara "nazistida" sida upp och sida ner men tänk på att andra försöker ha en diskussion.

Fingrar kan man hålla både ihop och isär. Så jag är inte säker på att det är en Hitlerhälsning då den är beskuren i knoghöjd. Jag tycker även att armen är för långt från kroppen. Men jag är ingen expert på sittande Hitlerhälsningar. Det är troligen en sådan. Men det kan också vara en bild på en rockande tonårsbrud.
Citera
2021-12-12, 23:48
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Klicka på "valfri användare" och välj visa alla inlägg av "valfri användare" i detta ämne. Det hjälper om man har svårt att hänga med. I den aktuella frågan ska du välja mitt användarnamn om du inte begriper det själv.

Du skriver ju mest bara "nazistida" sida upp och sida ner men tänk på att andra försöker ha en diskussion.

Fingrar kan man hålla både ihop och isär. Så jag är inte säker på att det är en Hitlerhälsning då den är beskuren i knoghöjd. Jag tycker även att armen är för långt från kroppen. Men jag är ingen expert på sittande Hitlerhälsningar. Det är troligen en sådan. Men det kan också vara en bild på en rockande tonårsbrud.

Du försöker sprida FUD och relativisera Nazist-Idas och sossarnas nazism.
Det syns tydligt att hon höll handen som en äkta nazist ska.
Visserligen satt hon lite slarvigt men sedan dess har hon gjort många Hitler-hyllningar och lärt sig att stå då.
Citera
2021-12-12, 23:50
Medlem
Rasputin420s avatar
Lyssna på NMRs tankar och funderingar https://nordfront.se/rn-direkt-221 (ca 55min in in). Bra snack
Citera
2021-12-12, 23:55
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Du försöker sprida FUD och relativisera Nazist-Idas och sossarnas nazism.
Det syns tydligt att hon höll handen som en äkta nazist ska.
Visserligen satt hon lite slarvigt men sedan dess har hon gjort många Hitler-hyllningar och lärt sig att stå då.

Nej din lättkränkta snöflinga och flamsmaja, jag försöker inte sprida rädsla, osäkerhet och tvivel. Du kan känna att du befinner dig i ett säkert rum, jag lovar.

Jag försöker lyfta fram att då en tonårstjej håller armen i vädret så kan det vara av en annan anledning än att det är en Hitlerhälsning. Även om den aktuella tjejen hör eller senare ansluter till ett politiskt läger som man själv avskyr.
Citera
2021-12-12, 23:58
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Nej din lättkränkta snöflinga och flamsmaja, jag försöker inte sprida rädsla, osäkerhet och tvivel. Du kan känna att du befinner dig i ett säkert rum, jag lovar.

Jag försöker lyfta fram att då en tonårstjej håller armen i vädret så kan det vara av en annan anledning än att det är en Hitlerhälsning. Även om den aktuella tjejen hör eller senare ansluter till ett politiskt läger som man själv avskyr.

Haha det är ju du som blir kränkt hela tiden av den här historien.
Var inte så bekymrad, nu har ju Nazist-Ida fått stöd av Nordfront också!
Citera
2021-12-13, 00:01
Medlem
Citat:

Inte ens Ida själv driver linjen att det som är utanför bilden bevisar att det inte var en hitlerhälsning. Så ditt splattrande är enbart löjeväckande.
Citera
2021-12-13, 00:02
Medlem
Citat:
Haha det är ju du som blir kränkt hela tiden av den här historien.
Var inte så bekymrad, nu har ju Nazist-Ida fått stöd av Nordfront också!

Du menar att Nordfront inte finner något diskvalificerande med hennes sätt att utföra hitlerhälsningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in