2021-12-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
1. Du kände henne uppenbarligen inte
2. Du vet inget om hennes konsekvenstänk
3. Mentalsjukhusen finns kvar men Lydia platsade inte där.
Mentalsjukhusen är avvecklade sedan många många år for your information...
Hennes ickekonsekvenstänk har jag läst mig till genom folk som skrivit här, hennes egna ord i förhör..
" L platsade inte där", sanningen är att L:s och Emils familjer hade varit lyckligare idag om L hade fått vård för längesen som även innefattar vapenförbud!
2021-12-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Var i ligger sanningen att hon skulle heta Lida nu?
Var i ligger sanningen att hon inte klarade av att ta hand om sina barn m.m?
Ingen sanning alls ju.
Jag hoppas du inte du har egna barn om du tycker att hennes barn är väl omhändertagna av sin mor
Tack och lov finns en pappa till 2 av barnen som tar hand om ALLA hennes barn så hon kunde leva sitt vidlyftiga liv med olika män. Alkohol.. Och nu 18 års fängelse
Vilken praktmorsa hon är!!!
2021-12-12, 16:39
Medlem
Citat:
Right!
Hon var den som med stor kärlek skyddade sina barn när pappan till några av dem slog sönder gården.
Tänk vad hon har haft otur med alla elaka män... Det kanske finns anledningar att lilla Lydia HELA tiden råkar illa ut
Men nu har hon ju mördat så hon sitter ju skyddad i fängelse ett bra tag
2021-12-12, 16:59
Avslutad
Citat:
Var i ligger sanningen att hon skulle heta Lida nu?
Var i ligger sanningen att hon inte klarade av att ta hand om sina barn m.m?
Ingen sanning alls ju.
Du som inte läst fupen kanske ska göra det?
2021-12-12, 17:06
Avslutad
Citat:
Right!
Hon var den som med stor kärlek skyddade sina barn när pappan till några av dem slog sönder gården.
Ursäkta? Vad menar du nu?
Var du där? Är detta någonting som finns polisanmält? Är det Lydia Lida Barth som berättat om att gården blev sönderslagen?
Det är högst troligt att lilla Lida träffat fel snubbe, som inte tänkte låta sig bli lurad och förnedrad. Karlarna avlöste varandra.
Borde ha blivit en riksnyhet om en make och familjefar gått bananas och slagit sönder en gård?!
2021-12-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ursäkta? Vad menar du nu?
Var du där? Är detta någonting som finns polisanmält? Är det Lydia Lida Barth som berättat om att gården blev sönderslagen?
Det är högst troligt att lilla Lida träffat fel snubbe, som inte tänkte låta sig bli lurad och förnedrad. Karlarna avlöste varandra.
Borde ha blivit en riksnyhet om en make och familjefar gått bananas och slagit sönder en gård?!
Dessutom måste det isf vara han som nu har hand om ALLA barnen..
2021-12-12, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Dessutom måste det isf vara han som nu har hand om ALLA barnen..
Ja, det är mycket märkligt.. låt den stackars människa som gjort så mycket för mörderskan, han som nu står ensam med mer än en handfull barn, stanna utanför allt skitsnack.
2021-12-12, 17:55
Medlem
Citat:
Right!

Ja det är bara till att läsa i tråden så förstår man att Lydia var och är en bra mamma.
Även Emils ex säger ju det.
2021-12-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hon är döpt till Lida! Tog sig sen ett mellannamn blir det väl? Lydia, efternamn Barth.
Varför tjatar du om barnen? De är omhändertagna sen länge, orkar inte dra ramsan en gång till hur hon och Xet hade vårdnaden, de gånger hon ens var hemma, läs själv längre bak i tråden, varför bryr du dig om Lida/Lydias barn förresten? Du var ju bara K.K med Emil, vadan detta intresse?

Nu är du lite fel ute. Hon heter ju Lydia Kristina Barth, det ser du om du söker upp informationen.
Jag har inte tjatat om hennes barn, det är ni som hela tiden drar upp det.
Och jag bryr mig om sanning och ärlighet, oavsett vem och vad som hänt. Rätt skall vara rätt.
2021-12-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du som inte läst fupen kanske ska göra det?

Behövs ju inte, finns tillräckligt med info i tråden.
2021-12-12, 18:19
Avslutad
Citat:
Behövs ju inte, finns tillräckligt med info i tråden.
Att förlita sig på vad man läser på flashback, att ta det för sanning, är det inte lite riskabelt? Du vet inte vilka dina allierade är, vad de har för agenda.
Du kan omöjligt avgöra vad som är sant eller inte, utifrån en skvallertråd. Håll dig till fakta, så blir nivån inte på sandlådenivå i tråden.
2021-12-12, 18:25
Avslutad
Citat:
Nu är du lite fel ute. Hon heter ju Lydia Kristina Barth, det ser du om du söker upp informationen.
Jag har inte tjatat om hennes barn, det är ni som hela tiden drar upp det.
Och jag bryr mig om sanning och ärlighet, oavsett vem och vad som hänt. Rätt skall vara rätt.
Tänk vilken copycat du är, lika duktig som dina kompisar som försöker smutskasta brottsoffret.
När du inte hittar argument att styrka dina insinuationer och lögner med, går du till personangrepp.
Det är riktigt illa, hoppas du kan få hjälp att bryta ett destruktivt mönster. Ta inte ut din ilska när du inte ens orkat gå igenom den tunna förundersökning som finns, det är tragikomiskt
Man väljer sina vänner, tack och lov
Jag vill påpeka att vid tingsrätten, fylldes salen av Emils vänner och familj. Undantag för Lida som hade sina bioföräldrar (också bytt namn, lite busigt) och styvmor på plats, sörplandes på medhavt the.. myyys

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in