Citat:
Ursprungligen postat av
Koule
Jag är så förbannat jävla less på allt inkvoterande av inkompetenta män överallt.
Hur ska vi lösa det här samhällsproblemet? Ska vi börja inkvotera kvinnor så att det blir 50/50?
Jag vill höra förslag på hur Sverige ska få ett stopp på inkvoteringen av män NU.
Vad kan man göra för att få företag att sluta upp med att kvotera in outbildade, inkompetenta och jävligt korkade män endast för att de är män? Ska vi införa straff för arbetsgivare som kvoterar män? Ska det bli olagligt med inkvotering av män?
Mod får gärna lägga till en poll i trådstarten med frågeställningen huruvida inkvotering av män bör förbjudas eller inte och så svarsalternativen "ja" eller "nej".
Tack på förhand.
Vad pratar du om egentligen? Det är ju precis tvärtom. Det har ju varit massor om detta på sistone, män anställs inte för att kvinnor ska kvoteras in. Dra upp lite statistik som bevisar det du hävdar. Ni är välkomna till industri, ni är välkomna som mekaniker, ni är välkomna på oljerigg, som sopåkare. Men ni vill inte göra skitjobb. Ni vill bara ha de fina stillasittande jobben där ni kan kackla som hönor. Kvinnor i väst är så bortskämda, det blir kul när ni blir äldre av denna generation och erat sexuellt marknadsvärde dör ut och ni står där med era ruttna personligheter, utan barn och ingen vill ha er. Ni kommer bli psykiskt nedbrutna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Koule
Män kvoteras in precis överallt. Till och med som superhjältar i filmer hahahhahahahhahaha
Eller är män mer kompetenta superhjältar än vad kvinnor är? Är det möjligtvis en biologisk könsskillnad som jag har missat?
Brukar män gå superhjälteutbildningar som kvinnor inte känner till? Du får gärna länka till en sådan utbildning så påbörjar jag den nu direkt.
Kvinnor börjar kvoteras in i superhjältefilmer. Sedan tänk dig det här, hur många kvinnor är det egentligen som tycker om superhjältefilmer?
Större chans att ni går och ser någon romantisk komedi.