2021-12-10, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Hade ingen aning om att Jocke är Out. När ska detta ha skett?
Ja, han hängde en hel del med Roddy och även Linus var väl rätt hemmastadd hos honom.

Ca 1 år sedan om jag uppfattade det hela rätt? Man kan ju se internet att alla bilder med Jocke och västen är borta
Citera
2021-12-10, 19:25
Medlem
Roddy kan ju inte vara välkommen hos HA om han har pratat illa om medlemmar,kallat medlemmar med förnedrande ord.Då måste ju HA göra nåt åt det,för annars spricker ju hela deras status kan man utnytja HA,s namn o tjäna pengar på de då är det nåt som är riktigt fel tror att roddy är en falsk råtta,om han inte är out hos HA då borde han kometera detta nu.
Citera
2021-12-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234
Roddy kan ju inte vara välkommen hos HA om han har pratat illa om medlemmar,kallat medlemmar med förnedrande ord.Då måste ju HA göra nåt åt det,för annars spricker ju hela deras status kan man utnytja HA,s namn o tjäna pengar på de då är det nåt som är riktigt fel tror att roddy är en falsk råtta,om han inte är out hos HA då borde han kometera detta nu.

Det lär han inte vara, nej. Gömmer sig i Spanien nu.
Citera
2021-12-10, 23:57
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234

Nu kan väl Roddy inte vara Out hos HA, då han aldrig varit nån form av medlem där.

Det som blivit rätt intressant är ju hur Linus och pappa Jocke löser sitt familjära umgänge. Är Jocke Out lär det ju inte vara helt okomplicerat att umgås med farsgubben.
De bor dr facto mer eller mindre grannar på västgötaslätten.

Jocke lär ha en del att göra för att få bort alla tatueringar med HAkoppling på sin rätt stora kroppshydda......OM nu OUT är det som gäller.

Det har ju drällt av dom.

Förr eller senare kanske även Linus har gjort sitt inom HA .
Surt för pojkvaskern isf att inte få boosta sitt ego med alla "brödrar" i Göteborg och inte minst i Gunnilse.
Nå,där är det ju inte än.

Att HA skulle ha tagit Roddys parti om Jocke blåst honom på pengar, förvånar mig en del.

Lite förvirrande hela historien, måste jag nog säga.
Citera
2021-12-11, 15:44
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vad hände med three town och vilka var med där?
Citera
2021-12-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare

Det la dem väl ner efter Nordens bortgång
Citera
2021-12-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Nu kan väl Roddy inte vara Out hos HA, då han aldrig varit nån form av medlem där.

Det som blivit rätt intressant är ju hur Linus och pappa Jocke löser sitt familjära umgänge. Är Jocke Out lär det ju inte vara helt okomplicerat att umgås med farsgubben.
De bor dr facto mer eller mindre grannar på västgötaslätten.

Jocke lär ha en del att göra för att få bort alla tatueringar med HAkoppling på sin rätt stora kroppshydda......OM nu OUT är det som gäller.

Det har ju drällt av dom.

Förr eller senare kanske även Linus har gjort sitt inom HA .
Surt för pojkvaskern isf att inte få boosta sitt ego med alla "brödrar" i Göteborg och inte minst i Gunnilse.
Nå,där är det ju inte än.

Att HA skulle ha tagit Roddys parti om Jocke blåst honom på pengar, förvånar mig en del.

Lite förvirrande hela historien, måste jag nog säga.

Handlar väl mer om att Jocke Persson använt sig av klubbens namn utan att ge dem sin del och ingen visste något så när R kom med papperna blev dem ganska så chockade! Ha är väl ändå inte ute efter att blåsa folk utan mer att rätt ska vara rätt. Likadant med Linus och använder klubbens namn utan att ge procent

Hörde dessutom att dem tog Huset i Trollhättan för Jocke ? Någon som vet ?
Citera
2021-12-12, 14:38
Medlem
Så Roddy som inte var medlem har använt sig utav deras namn och hotat för att få pengar?

Är det därför han inte är så omtyckt?
Citera
2021-12-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drfitness
Så Roddy som inte var medlem har använt sig utav deras namn och hotat för att få pengar?

Är det därför han inte är så omtyckt?

Det vet jag ingenting om och kan därmed inte svara vet bara att Jocke Persson fd medlem i HA gothenburg är out bla pga han blåste Roddy på
Massa pengar
Citera
2021-12-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare

Är det någon som har koll på vilka som är kvar av dom äldre medlemmarna i Hells Angels Stockholm? Lisu, Skidi, Jorma, Danny, Ronnie, Danny, Peder mer än så kommer jag inte på.

Jag vet att Mårten, Kenneth, Dalle inte är med idag. Någon som har koll på vilka som är med och inte idag.
Citera
2021-12-15, 02:46
Medlem
Lala.s avatar
Varför är det så många inlägg på sistone om Roddy Benjaminson? Finns det några bevis i form av bilder eller skriverier på att han är kopplad till HA? Eller är det bara rykten som florerar som det kanske inte ens finns någon sanning i?
Han har väll inte synts till med HA eller gjort några uttalanden om dem...
Citera
2021-12-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Varför är det så många inlägg på sistone om Roddy Benjaminson? Finns det några bevis i form av bilder eller skriverier på att han är kopplad till HA? Eller är det bara rykten som florerar som det kanske inte ens finns någon sanning i?
Han har väll inte synts till med HA eller gjort några uttalanden om dem...

Håller med! Roddy (vadd jag vet) har väl inget med HA att göra.
För att hålla oss till HA. Hade koll, men kottar och fru har fått mig att tappa den. Vad händer i Helsingborg? (Någon tidigare frågade också). Är alla "gamla" out? Har Car*ten flytt till Danmark? Händer det grejer i Stockhom också? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in