2021-12-11, 01:20
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Han kom långt i Americas got talent bl.a
Det låter som om du tycker det är något dåligt att vara tjock och ha helskägg?
Ja. Det är inget jag attraheras av.
Citera
2021-12-11, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja. Det är inget jag attraheras av.

Men du. Kändisskap handlar kanske inte alltid om vad just DU attraheras av.

Idoltråden är så rolig ibland.
Citera
2021-12-11, 01:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Men du. Kändisskap handlar kanske inte alltid om vad just DU attraheras av.

Idoltråden är så rolig ibland.
Om han nu vore så bra och attraktiv skulle han väl vara mer synlig i media. Har bara sett någon bild där det stod att han sökt till någon tävling och dolde att han vann Idol i Sverige. Sen har inte jag i alla fall sett röken av den Gustav Vasa-liknande varelsen. Det var väl en till norllänning året innan som vann och försvann till Ålandsfärjan. Jag har inte sett någon mer än Agnes och nu lakritstomten i Eurovisionslagerfestivalen. Nej du. Den skäggiga tjockisen har vi inte fått åtnjuta här i nya och trygga Sverige.
Citera
2021-12-11, 01:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför tjatar du om att Tusse är neger när även Jaqcline är halvneger?
Jag har inte tjatat om detta. Endast konstaterat att han dykt upp i olika sammanhang på grund av sin mörka hud och gripande berättelse vilket är kutym i trygga Sverige. Hade han varit svensk så skulle han stått med mikriofonen på Ålandsfärjan.

Sen är det lite skillnad på artisteri då det gäller Jaqcline och lakristomten. Tycker du själv att Tusse är ett artistnamn? Inte ens min katt skulle fått det namnet om jag hade någon sån. Hycklieriet och daltandet består och nu kan du inte se en enda reklamsnutt utan att det är en invandrare med. Svensken är ett utdödende släkte.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-12-11 kl. 01:59.
Citera
2021-12-11, 08:11
Medlem
xanthes avatar
Men var det inte den tröttaste finalen nånsin? Saknade förklaring till låtarna de körde - hade de valt själva, hade juryn valt, eller tittarna?
Allt flöt ihop utan "ronder".
Och vinnarlåten brukar iofs aldrig vara särskilt modern, men jättetrööööttt låt.
Stackars Birkir som vann med den. Tror han skulle tjänat på att komma tvåa.
Citera
2021-12-11, 09:47
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ingen jag har lagt märke till mer än något enstaka reportage. . Trist och tråkig tjockis med helskägg. Nej tack.
Kläffords version av imagine har 8M visningar på youtube och är troligen den vackraste sånginsats jag hört i hela mitt liv.
https://www.youtube.com/watch?v=938-7tszdeM&ab_channel=IdolSverigep%C3%A5TV4
När han sjöng samma i AGT blev domarna och publiken i chock och började gråta kunde knappt säga något. Samma med hans andra spelning där. Go Chris.
Senast redigerad av Paris24 2021-12-11 kl. 09:50.
Citera
2021-12-11, 09:49
Medlem
En sammanfattning av mina tankar under kvällen:

* Birkir hade problem med halsont och kunde inte göra sig själv rättvisa. Men ändå härligt med lite imperfektion och mänsklig faktor i en sån här mastodontproduktion.
* Låtvalet av båda finalisterna var ganska fel. Alla låtarna var "powerlåtar", hade mycket hellre sett låtar där de visat upp skörhet och lite dynamik.
* Vinnarlåten var som vanligt usel. Engagera gärna låtskrivare som varit aktuella det senaste årtiondet.
* Birkir vann, vilket är något av en förbannelse då man fastnar i tv4's slavkontrakt. Kan man inte vägra skriva på detta?
* Molly är så sjukt sexig trots att hon är lite mullig. Fast nu hade hon nästan gått över gränsen till överviktig. Kan ändå inte sluta titta på henne, blir som förhäxad.
Senast redigerad av Michalishenko 2021-12-11 kl. 09:52.
Citera
2021-12-11, 12:25
Medlem
Roibots avatar
Får gratulera Birkir till vinsten. Utöver att han sjunger bra så tror jag helt enkelt att folk (mest tjejer?) finner honom charmig på ett lite tafatt sett. Finalen kunde sluta hursomhelst dock och jag är helt okej med slutresultatet. Jacqueline är en värdig tvåa och det måste även sägas att hon är otroligt vacker.

Idol 2021 har verkligen inte varit en av mina favoritsäsonger. Jag kanske har hunnit tröttna på konceptet efter alla dessa år. Varje säsong finns det tydligen deltagare som är redo att ta över världen och varje säsong är kvaliteten "bättre än någonsin". Visst visst. Fast intressant (och lite oväntat trots Kronlund) med Max Martin i publiken. Ett tecken på framtida samarbeten? Vore i så fall första gången sedan Darins första platta. Hamnar man i hans exklusiva musikkrets så kan vad som helst hända.
Citera
2021-12-11, 16:51
Bannlyst
https://ibb.co/R7jBLzT

Såhär ser Jaqcline ut utan push-up
Senast redigerad av talle22 2021-12-11 kl. 16:54.
Citera
2021-12-11, 18:55
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
https://ibb.co/R7jBLzT

Såhär ser Jaqcline ut utan push-up

Syntes tydligt att det var push up när brösten var ihoptryckta som två bollar. Djupare urringning var länge sedan man såg.

Har hon opererat näsan? Ser ut som typiska näsborrar efter en förminskning, där det blir svårt att andas riktigt.
Citera
2021-12-11, 20:08
Medlem
Abelssuns avatar
Jaqclines pappa Lajo Mounkassa har ju ett skivbolag, behöver hon vara med i Idol?

https://www.mounkassarecords.com/jacqline

https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/EDuTyXOGdbk5oGwjSEe-cvqpm5k.jpeg?fit=crop&w=640
Citera
2021-12-13, 01:02
Medlem
Lite sen på bollen. Roligt hur folk lyckas välja rätt ändå. Birkir har en mer speciell röst trots att han hade sjukdomsproblem. Han har en sångröst som ialf kan hänföra lite i vissa toner. Sen snackar juryn skit för de har blivit tillsagda förmodligen. Det var långt ifrån bästa året. Snarare urusel nivå i år. Och Jaqueline har tyvärr ingen speciell röst. Hon låter som alla andra semi-kända unga kvinnor som du glömmer bort samma sekund deras låt tar slut. Det räcker inte att vara en dryg perfektionist och imitera beyonce.

Bra jobbat med produktionen ialf tv4 var underhållande trots tama jurymedlemmar. Bara kirsti och bagge som håller nivån hög från deras sida. De andra 2 skämde bara ut sig. Osäkra och tråkiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in