2021-12-10, 23:28
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Sex brukar ju sälja. Men inte den här gången.

Det funkar inte när det går till överdrift och blir för utstuderat. Hon såg riktigt butter ut efter förlusten.
Citera
2021-12-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Är det inga restriktioner för denna final?
Bara undrar.
Dom fullvaccinerade tror dom är safe
Citera
2021-12-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Tycker Jeaqline var den mer värdiga vinnaren. Hon gjorde vinnarlåten bättre dessutom.

Håller faktiskt med, men hon är en vinnare också ikväll. Hon kan fortsätta sin sångkarriär om hon vill.
Citera
2021-12-11, 00:11
Medlem
Vad udda de såg ut för sin ålder denna säsong.

Birkir är 21 men ser ut som 35.
Amena är 20 men ser ut som 12.
Erik Elias är 29 men ser ut som om han är både 15 och 40 år gammal samtidigt.
Citera
2021-12-11, 00:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Birkir värdig vinnare! Vad är detta för jävla trams de kör nu?
Han sjöng väldigt falskt.
Citera
2021-12-11, 00:18
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hon var övertygad om att vinna i sin horklädsel.
Vad är horklädsel?
Iså fall, uppträdde Molly Sanden också i horklädsel?
Citera
2021-12-11, 00:19
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han sjöng väldigt falskt.

Han hade halsproblem.
Citera
2021-12-11, 00:25
Medlem
ziggarillens avatar
Fantastisk vilken språkbegåvad människa. Att lära sig svenska på några veckor visar att han är ett geni. Snygg och sexig också. Alla Ålandsresenärer kommer att få lyssna på gossen medan 2;an får kontrakt och förmodligen blir aktuell inom branschen. Det är i övrigt lika illa om det gått rätt till som när det ska väljas regering.

Om svenska folket valt fram denna islänning visar det prov på att det är idioter som sitter där med luren och röstar. Tror snarare att det är uppgjort och att Jacholine inte ska bli uppbunden av TV-4,as slavkontrakt. Birkin slog rekord i fjollighet och förmodligen är han en riktig lögnhals som kunde svenska bättre en bra redan innan han klev in i sörjan.
Citera
2021-12-11, 00:30
Medlem
ziggarillens avatar
Hur dom kan packa ihop folk i dessa virustider är också en gåta. Hoppas att båda gaphalsarna Anus och Lernström samt hela juryn får Corona som sätter sig på stämbanden så dom håller käften. Tjockisen Anus är to much och sen kommer Kirsi och Lernström på delad andraplats. Djävla tur att man kan spela in och snabbspola då gaphalsarna visar sig i rutan. Inget mer Idol för mig och jag undvek det efter att cowboyhatten åkte ut. Han rörde i alla fall om i grytan.
Citera
2021-12-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vad är horklädsel?
Iså fall, uppträdde Molly Sanden också i horklädsel?

Jag är också oerhört trött på allt snack om horklädsel. Det var ingen som var klädd som hora ikväll. Hur lite naket har ni fått se i ert liv egentligen om ni tyckte tjejerna ikväll var horigt klädda?
Citera
2021-12-11, 00:37
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur dom kan packa ihop folk i dessa virustider är också en gåta. Hoppas att båda gaphalsarna Anus och Lernström samt hela juryn får Corona som sätter sig på stämbanden så dom håller käften. Tjockisen Anus är to much och sen kommer Kirsi och Lernström på delad andraplats. Djävla tur att man kan spela in och snabbspola då gaphalsarna visar sig i rutan. Inget mer Idol för mig och jag undvek det efter att cowboyhatten åkte ut. Han rörde i alla fall om i grytan.

Lernström vill fortsätta minst 10 år till sa han ikväll till media.
Citera
2021-12-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lernström vill fortsätta minst 10 år till sa han ikväll till media.

Jag behåller gärna Lernström. Han är proffsig och kan sina saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in