2021-12-10, 20:51
Medlem
Mollyyyyyyy vilken jävla kvinna !!!
Citera
2021-12-10, 20:52
Medlem
.-.-.s avatar
Om en tjej fladdrar med blygdläpparna eller visar brösten på scen då är det girl power.
Men om en kille ens så mycket som funderar på att vissa ena stortån, då är det äckligt och ett tecken på mäns förtryck mot kvinnor.
Citera
2021-12-10, 20:52
Medlem
Abelssuns avatar
Helvete, vad spacklad Molly var och klädd som ett fnask.
Citera
2021-12-10, 20:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
I sopsäck ikväll.

Ja, får hon plats i en 240 liters?
Citera
2021-12-10, 20:54
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Gud vad ni ska bodyshmea kvinnor, ser ni ut som modeller själva ? Hahah hade vart kul och se

Ja det är alltid kvinnorna som kastas under bussen i dom här trådarna
Men dom lönnfeta männen, med högt hårfäste kommer alltid undan.
Detta är the mecka of incels.
Skönt att se en vettig person här inne.

Härligt hur Molly lyfte upp taket på Avicii arena, som hon av misstag kallade för Globen i numret
Citera
2021-12-10, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Ja, får hon plats i en 240 liters?

Tveksamt!
Citera
2021-12-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
[...] Härligt hur Molly lyfte upp taket på Avicii arena, som hon av misstag kallade för Globen i numret

Ja, kvällens höjdpunkt än så länge. Får hoppas deltagarna kör lite bättre låtar i nästa omgång.
Citera
2021-12-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Gud vad ni ska bodyshmea kvinnor, ser ni ut som modeller själva ? Hahah hade vart kul och se

Själv tränar jag 4-6 ggr i veckan på gym och ser ut som en grekisk Gud och då är det inte ens mitt jobb att vara artist. Finner det faktiskt väldigt märkligt att Molly inte ser till att hålla sig bättre i form med tanke på att det är relevant när man ska stå på scen och vara i rampljuset.

Faktum med att det är fullständigt oacceptabelt att vara så pass överviktig som 29-årig barnlös kvinna, dessutom när man är artist. Det är dekadent.

Med det sagt så uppskattar jag ändå ett par av hennes låtar.
Citera
2021-12-10, 21:00
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Själv tränar jag 4-6 ggr i veckan på gym och ser ut som en grekisk Gud och då är det inte ens mitt jobb att vara artist. Finner det faktiskt väldigt märkligt att Molly inte ser till att hålla sig bättre i form med tanke på att det är relevant när man ska stå på scen och vara i rampljuset.

Faktum med att det är fullständigt oacceptabelt att vara så pass överviktig som 29-årig barnlös kvinna, dessutom när man är artist. Det är dekadent.

Så man måste vara smal/fit för att vara artist? Säg det till typ Adele? och en drös andra framgångsrika artister.
Citera
2021-12-10, 21:01
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb

Du verkar vara en riktigt trevlig grabb!

Undra vad det tredje numret kommer bli?
Citera
2021-12-10, 21:02
Medlem
Jaqqe saknar en ID. Hon är Beyoncé copycat för mycket.
Citera
2021-12-10, 21:02
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ja, kvällens höjdpunkt än så länge. Får hoppas deltagarna kör lite bättre låtar i nästa omgång.

Hittills har allting varit en besvikelse utom Birkins ”mans world” nummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in