2021-12-10, 20:35
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ja det är verkligen en milsvid skillnad i utstrålning mellan de båda. Det är enbart Birkirs röst som räddar honom. Han lät dock lite ansträngd i första numret, ska bli spännande att se vilka låtar de kör härnäst.
Inte ens hans röst - den är ju kass. Han har dragit sig fram som idolpartys benådade exotiska pajas. En gaphals mer än ansträngd!
Citera
2021-12-10, 20:36
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelorakel
Jag misstänker att du nog är någorlunda ensam om det, men det är bara vad jag tror. Jag tycker att årets idoler har varit kanonbra allihop, Erik Elias lite tveksam dock men stark personlighet iaf. De två i finalen nu är GRYMMA sångare och jag tycker båda förtjänar vinna. Tror att det bara är du som är tondöv hehe
Jag har inte kollat mycket men iallafall redan hört att två är kvar jag aldrig någonsin skulle ställt på scenen och jag har hört en hel del sådana tidigare. Amina gillar jag. Har hört några andra vid audition jag verkligen ansett kunde sjunga. Men mitt omdöme på många är "Vafan ? "

Men Molly, nu. HON kan sjunga! 🤩❤️
Senast redigerad av AdMortem 2021-12-10 kl. 20:47.
Citera
2021-12-10, 20:37
Medlem
Birkir behöver ingen jävla extra show, hans röst tar över hela arenan. Han är som ed sheran, ge honom en mic så sköter han resten. Otrolig kille !!!!!
Citera
2021-12-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Birkir förfan. Den där har du redan kört. Jag skulle vilja se honom köra When a man loves a woman istället
Åh jaaa!! Det hade jag också velat se och höra, shit den hade han ju gjort skitbra
Citera
2021-12-10, 20:38
Medlem
Abelssuns avatar
67% fördel för Birkir i Aftonhorans omröstning.
Citera
2021-12-10, 20:38
Medlem
Rudiebois avatar
Där golvade Birkir alla med ett fett nummer.
Ska bli spännande att se vad Jackie har att sätta emot.
Kommer rösta i slutet av finalen
Citera
2021-12-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Inte ens hans röst - den är ju kass. Han har dragit sig fram som idolpartys benådade exotiska pajas. En gaphals mer än ansträngd!

Är nog en smaksak, tonerna sätter han ju ganska ofta men rösten är ju rätt speciell. Inte många manliga sångare som kan ta de där tonerna. Tycker han har gjort vissa låtar i tidigare program riktigt grymt. Han har resurserna röstmässigt och kan utvecklas riktigt bra i framtiden.
Citera
2021-12-10, 20:42
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Är nog en smaksak, tonerna sätter han ju ganska ofta men rösten är ju rätt speciell. Inte många manliga sångare som kan ta de där tonerna. Tycker han har gjort vissa låtar i tidigare program riktigt grymt. Han har resurserna röstmässigt och kan utvecklas riktigt bra i framtiden.
Må så vara men en världsstjärna som tjejen blir det blir han aldrig. På sin höjd något på Island å lite en tid i Sverige.

Vad står oddsen i hos spelbolagen just nu?
Citera
2021-12-10, 20:43
Medlem
.-.-.s avatar
Hon borde twerka i nästa nummer, kommer bli succe. En massa tända karlar och pojkar kommer slänga sig över lurarna.
Citera
2021-12-10, 20:44
Medlem
Theforeigners avatar
Både Birkir och Jackie kan sjunga
Både Birkir och Jackie har valt fel låtar so far
Båda två har noll personlighet
Citera
2021-12-10, 20:44
Medlem
DyslexiKungens avatar
Molly syns överallt