2021-12-10, 20:28
Medlem
ZugMaskins avatar
Tjejen är ju klädd som en porrstjärna.
Citera
2021-12-10, 20:28
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jacqline är kvällens Drottning

Den andre isländske sillmjölken är ju inte ens snygg. Det är Jacqlinn som funkar ute i musikbranschen.
Citera
2021-12-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Är jag ensam om att tycka att mer eller mindre ingen kunnat sjunga i årets Idol? Tycker de låter rent sagt, förjävliga. Jag kan inte sjunga, känns som om jag ställde mig i badrummet för att gala dagligen skulle jag ändå nå samma nivå till slut. Så illa låter det enligt mig, har produktionen och juryn blivit tondöva eller ådragit sig hörselskador. Kanske ett okänt symptom på covid-19

Kanske kommer som en nyhet men säger du att birkir inte kan sjunga så är det du som är tondöv
Citera
2021-12-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Är jag ensam om att tycka att mer eller mindre ingen kunnat sjunga i årets Idol? Tycker de låter rent sagt, förjävliga. Jag kan inte sjunga, känns som om jag ställde mig i badrummet för att gala dagligen skulle jag ändå nå samma nivå till slut. Så illa låter det enligt mig, har produktionen och juryn blivit tondöva eller ådragit sig hörselskador. Kanske ett okänt symptom på covid-19

Jag misstänker att du nog är någorlunda ensam om det, men det är bara vad jag tror. Jag tycker att årets idoler har varit kanonbra allihop, Erik Elias lite tveksam dock men stark personlighet iaf. De två i finalen nu är GRYMMA sångare och jag tycker båda förtjänar vinna. Tror att det bara är du som är tondöv hehe
Citera
2021-12-10, 20:31
Medlem
Kleops avatar
Det här mellannumret är det skolprojekts-nivå på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Den andre isländske sillmjölken är ju inte ens snygg. Det är Jacqlinn som funkar ute i musikbranschen.

Ja det är verkligen en milsvid skillnad i utstrålning mellan de båda. Det är enbart Birkirs röst som räddar honom. Han lät dock lite ansträngd i första numret, ska bli spännande att se vilka låtar de kör härnäst.
Citera
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Kanske kommer som en nyhet men säger du att birkir inte kan sjunga så är det du som är tondöv
Om jag inte kan sjunga borde jag vara det?

Han kommer nu. Ska lyssna. Jo jag hör att han kan sjunga. Men normalt ska de allihop kunna det.

Men ja, flera gör ont i öronen. De är skit helt enkelt. Aldrig hört så dåliga som i år (följer inte).
Citera
2021-12-10, 20:32
Medlem
.-.-.s avatar
Per tror han är komiker och skådis varje avsnitt också.
Snart ska han väl ha huvudrollen i nästa Beck film.
Citera
2021-12-10, 20:33
Medlem
Men fan vad birkir valt dåliga låtar
Citera
2021-12-10, 20:34
Medlem
Wads avatar
Birkir förfan. Den där har du redan kört. Jag skulle vilja se honom köra When a man loves a woman istället
Citera
Medlem
DyslexiKungens avatar
Birkir har en tråkig andra låt, fördel Drottningen nu...
Citera
Medlem
Abelssuns avatar
Vem har valt skitlåtarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in