2021-10-23, 14:20
Medlem
IceEyess avatar
Vad är en HBTQ-person?
Citera
2021-10-23, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Renderar ett sådant här beteende en orosanmälan till socialtjänsten? Finns ju minderåriga barn i hushållet.

Gör anmäla då håll inte igen på krutet!
Vad hindar dig att anmäla om du känner till att det finns barn som kan fara illa.
Citera
2021-10-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Vad är en HBTQ-person?

Ja det är en extrem variant som känner sig tillhöra alla sexuella läggningar. (skämt)
Benämning på läggningar som ligger utanför Hetro normen.
Man har inte identifierat personens läggning ännu?

Det finns också A och I inom gruppen.

Homosexuell
Bisexuell
Transperson
Queerperson

Asexuell
Intersexuell
Citera
2021-10-23, 15:49
Medlem
Tilläggsuppgift

Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Min källa säger han bor i Norrköping. Hans fru (eller fd fru) är väl HBTQ och har väl ett helt harem av partners? Dessutom står det 50-årig man. Är M.L så gammal?
Sen undrar man ju varför hans fru skulle ställa in paraden när det är hon som håller i den och inte M.L. Kanske fick hon skavsår efter den stora dildon och ställde in. Skyller på ofredande för att slippa erkänna vad hon själv går igång på.
Enligt min källa ska polisen kommit tillbaka till platsen några timmar efter att pridefesten var över och då tagit med personen? Kan man hitta det någonstans? Borde ju finnas fler händelserapporter hos polisen isåfall. Mycket lösa trådar här.

ML är denna man och han var på plats och många andra likasinnade
Dina källor är inte tillförlitliga. Vadå lösa trådar ??? Det finns polisrapport på allt, och skaderapport på Dörren till arresten som han förstörde så låssmed fick komma och laga.
Glåpord som Facistsvin till Poliserna är väl inte så lyckat?

Både ML och Hans Kvinna far med osanning och försöker manipulera sanningen.
De Hotar med motanmälan till alla som vill få fram sanningen!
Maktkåta narcissister är dem båda två.

Ja han jobbar och har boende i Norrköping men det hindrar väl inte ML att besöka K-Krona
Senast redigerad av Loppan113 2021-10-23 kl. 15:53. Anledning: Rättstavning och formulering
Citera
2021-10-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan113
Ja det är en extrem variant som känner sig tillhöra alla sexuella läggningar. (skämt)
Benämning på läggningar som ligger utanför Hetro normen.
Man har inte identifierat personens läggning ännu?

Det finns också A och I inom gruppen.

Homosexuell
Bisexuell
Transperson
Queerperson

Asexuell
Intersexuell

Det finns väl 46 varianter till utöver dom där dessutom.
Hela alfabetet är upptaget, så några var tvungen att bli bokstavs kombinationer.

Till och med personer inom gruppen tycker att det har blivit löjligt många varianter, och dessutom brukar dom ju vara noga med att man inte ska sätta etikett på folk.

HBTQ täcker ju in alla varianter då Q står både för Queer som är ett paraplybegrepp och Questioning.

Pedofiler försökte ju också få ingå och hittade på sin egen bokstav, men dom övriga var inte så sugna på det
Citera
2021-12-10, 06:54
Medlem
Kollade genom kompisens FUP. ML försökte tydligen bita poliserna som handfängslat honom. En av poliserna säger i vittnesförhöret att de möttes av en pågående avsugning i spa:badet, allt medan discomusiken dånade över grannskapet.
Citera
2021-12-10, 07:19
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag666
Kollade genom kompisens FUP. ML försökte tydligen bita poliserna som handfängslat honom. En av poliserna säger i vittnesförhöret att de möttes av en pågående avsugning i spa:badet, allt medan discomusiken dånade över grannskapet.
Fixa målnummer så jag kan hämta ut FUP.
Citera
2021-12-10, 09:30
Medlem
Tradens avatar
Låt mig gissa, polisen råkade ta h*n på fel ställe under tumultet och h*n blev kränkt. Nu utnyttjar h*n sina superkrafter som lättkränkt och springer till media.

Det är inte lätt att vara polis i de lättkränktas rike.
Citera
2021-12-10, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Fixa målnummer så jag kan hämta ut FUP.

B 3420-21
Citera
2021-12-10, 10:48
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Då är det bekräftat att det rör sig om Mattias Liedholm.. Fick FUP skickad till mig av en bekant, ur FUP:

”När vi kom till adressen såg vi att det lös i form av diskoljus från innegården till Hästkvarnsgatan 3 och det ljöd även hög musik över området.
Jag ringer på ringklockan utan resultat och knackar sedan på dörren. Jag knackar hårt för att lyckas överrösta musiken från innergården. Det öppnar ingen. Jag går till sidan av fastigheten och ser en port och känner på dörren. Den är olåst. Jag öppnar dörren och går in. Jag ser ett vi har kommit till rätt ställe för en kraftigt lysande diskobelysning lyser upp innergården och musiken hörs nu ännu mer. Jag ropar hallå men får inget svar. Jag tänder min ficklampa för att kunna se bättre och går längre in på gården. Jag ser då tre individer som sitter i en spapool. Två män och en kvinna. Kvinnan ser ut att utföra oralsex på en av männen men avbryter när hon upptäcker att vi har kommit in gården.”

”Patrullen anländer till aktuell adress och hör tydligt musik tillhörande bostaden samt starka och blinkade lampor som lyser upp trädgården och blinkar även in i andras lägenheter. Patrullen knackar på samt plingar på ringklockan in till huset samt knackar på ingången till trädgården utan svar för att sedan be parterna i huset att sänka volymen.
Patrullen går sedan in i trädgården och möts av två män och en kvinna i en bubbelpool. Patrullen ber parterna då att vara vänliga och sänka volymen då det stör deras grannar som ringt in. Kvinnan i huset, Sophia blir upprörd och påstår konstant att hon inte gjort något brott och ber patrullen att gå därifrån flertalet gånger. Sophia sänker sedan volymen och patrullen går ut. Sophia säger även att hon ska anmäla patrullen.
Vidare står patrullen utanför bostaden en stund för att säkerställa att musiken inte höjs. Efter en stund höjs musiken igen och patrullen går då in igen i trädgården för att återigen be Sophia sänka musiken. Sophia påstår sig fortfarande att hon inte gjort något brott och att de inte stör grannarna och att patrullen ska gå därifrån då de firar pride. Sophia säger även att hon ska ringa patrullens chef. Patrullen förklarar då mycket tydligt att det är ett brott genom ofredande då det stör grannarna uppenbart men Sophia påstår fortfarande att det inte alls är något ofredande och att de inte stört några grannar.
Sedan vill Sophia att vi ska prata ute på gatan och patrullen går då ut och väntar. Sophia kommer ut och påstår sig fortfarande inte gjort något brott och att det är patrullen som gjort fel och är tydligt upprörd genom att höja sin röst när patrullen försöker förklara lugnt och sansat hur läget ligger till. Sophia är märkbart påverkad av alkohol. Sophia smäller sedan igen ytterdörren kraftigt och går in i huset.
Patrullen bestämmer sig sedan för att åka därifrån men i samband med det kommer en man, Mattias ut på gatan, iklädd endast en badrock och även han är märkbart påverkad av alkohol. Mattias gestikulerar mot polisen men undertecknad uppfattar inte vad och Mattias säger även då "dra åt helvete". Patrullen försöker då förklara för Mattias vad som har hänt och anledningen till att patrullen är där och ber Mattias gå in i huset och i samband med detta går Mattias upp mycket nära en utav kollegerna i patrullen och beter sig mycket olämplig genom att säga bland annat "jävla idiot", "dra åt helvete", "fuck off". Patrullen är hela tiden mycket lugna och försöker förklara läget. När patrullen tar tag i Mattias reagerar Mattias kraftigt och gör mycket motstånd och stretar emot och försvårar patrullens arbete. Mattias kränger mycket med kroppen och är inte medgörlig.
I samband med detta är Sophia ute och skriker att mannen inte gjort något brott och stör patrullen i sin tjänsteutövning genom att filma och vill inte backa undan när patrullen ber henne göra det. Undertecknad försöker få bort Sophia från Mattias och säger till henne att gå in men Sophia lyssnar inte och fortsätter gå fram till ingripandet av Mattias. Sophia filmar hela förloppet och stör patrullens tjänsteutövning.
Mattias får sedan läggas ner på marken och handfängsel sätts då Mattias uppträdde våldsamt och för patrullens säkerhet. Vid insättning i bilen vill inte Mattias vara medgörlig och får därför ligga ner i bussen. Vid transporten in till polisstationen försöker Mattias att sparka och uppträder våldsamt trots tillsägelser.
När patrullen anländer till polisstationen får 62-3110 hjälpa till och lyfta in Mattias då han inte ville röra sig och heller inte vara medgörlig. Mattias försökte då även bita en utav kollegorna i samband med att patrullerna lyfter in mannen i en cell”

Ur förhör med M.L:

”FL: Du säger massa saker på filmerna i stil med att ni ska få fan för det här, Jag är rektor och politiker har du någon kommentar till vad du menar med det?

Ingen kommentar.”

Ja, vad ska man säga, en rektor och en lokalpolitiker.. fina människor.. Uppenbart att de använt Pride Karlskrona och dess plattformar för att smutskasta polisen och försöka skylla ifrån sig.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2021-12-10 kl. 11:23.
Citera
2021-12-10, 14:08
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag666
B 3420-21
Tack,
Jag återkommer när jag fått FUP.
Citera
2021-12-10, 14:33
Medlem