2021-12-09, 20:57
Medlem
JajoNej666s avatar
Kan någon förklara för mig varför S ligger över 20% fortfarande, att det beror på klan rösterna förstår jag men vi svenskar varför fortsätter vi att rösta på ett parti som S?
Citera
2021-12-09, 21:03
Medlem
VelvetReds avatar
Har du inte hört det senaste? Magdalena ska ju börja utvisa kriminella.

Dags för en röst på S jue?

(obs, sarkasm från min sida, har märkt att man måste skriva det ibland här.)
Citera
2021-12-09, 21:06
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Har du inte hört det senaste? Magdalena ska ju börja utvisa kriminella.

Dags för en röst på S jue?

(obs, sarkasm från min sida, har märkt att man måste skriva det ibland här.)
Hon ska utvisa dom utan ett medborgarskap dom förhärdade stannar kvar och fortsätter att terrorisera men i gengäld röstar på S.
Citera
2021-12-09, 21:24
Medlem
S är det närmaste man kan komma till en förhållandevis trygg verklighet. Inget ont om övriga partier men tror inte Sverige är redo för större förändringar .
Citera
2021-12-09, 21:25
Medlem
Mjälls avatar
Man är importerat valboskap eller lättlurad svensk.
Citera
2021-12-09, 21:27
Medlem
flippwrs avatar
Folk älskar bidrag!
Citera
2021-12-09, 21:27
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicke19
S är det närmaste man kan komma till en förhållandevis trygg verklighet. Inget ont om övriga partier men tror inte Sverige är redo för större förändringar .
Det där får jag lov att hålla med om men jag tänker mig, om S bara tagit itu med dom kriminella hade jag lätt slängt min röst på dom.

Men känns som dom ej gör det.
Citera
2021-12-09, 21:47
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Mental marinering av Flocken, ifrån dagis ända till äldreboendet.

Underskatta aldrig vad effektiv politisk propaganda kan åstadkomma med ett folk.
Citera
2021-12-09, 22:03
Medlem
Rimberts avatar
Vi har ju bara åtta olika sossepartier av olika kulörer att rösta på.
Så hur vi än vänder oss blir vi styrda av olika sorts sossar.
Det påminner om DDR, där de också hade 7-8 regimtrogna partier att rösta på, med resultatet att Enhetspartiet alltid behöll makten, med en överlägsen valvinst på ca 98% med stödpartiernas röster.
Senast redigerad av Rimbert 2021-12-09 kl. 22:24.
Citera
2021-12-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Det där får jag lov att hålla med om men jag tänker mig, om S bara tagit itu med dom kriminella hade jag lätt slängt min röst på dom.

Men känns som dom ej gör det.
Tyvärr fick socialdemokratin sin sämsta ledare någonsin. En ledare som tappade allt runt va folket ville och bara ville va ledare för Sverige , kosta va det kosta vill".
Har alltid röstat S men tvivlar starkt på MA då hon kan tänka sig leda Sverige på M`s budget !?
En Statsminister som springer andras ärenden ??!
Citera
2021-12-09, 22:28
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Tyvärr fick socialdemokratin sin sämsta ledare någonsin. En ledare som tappade allt runt va folket ville och bara ville va ledare för Sverige , kosta va det kosta vill".
Har alltid röstat S men tvivlar starkt på MA då hon kan tänka sig leda Sverige på M`s budget !?
Hon är Göran Perssons lärling så hon vet ett och annat, Göran Persson var bra enligt mig.
Hade vi haft lagar och regler som Danmark hade jag röstat på S men i nuläget låter jag bli.
Citera
2021-12-09, 22:32
Medlem
Smutzs avatar
Citat:

Hur tänkte du när Löfven regerade på alliansbudgeten samt gav ett utifrån valresultatet orimligt stort inflytande till centerns och folkpartisternas ekonomiska politik? Var inte han lika dålig i dina ögon som MA?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in