2021-12-09, 17:16
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Hur fan vet du var bilden är tagen? Är det din lägenhet?

Nazist-Ida har bekräftat det, tror du hon ljuger om den saken?
Citera
2021-12-09, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Nazist-Ida har bekräftat det, tror du hon ljuger om den saken?

Hur gammal är flickan på bilden då?
Citera
2021-12-09, 17:21
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Hur gammal är flickan på bilden då?

Med tanke på hennes egen uppgift att hon bodde där med sin sambo borde hon vara minst 17 år men möjligen upp till 20 år.
Citera
2021-12-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Olika måttstockar för olika partier, as always. Jag har läst ett par uttalanden från henne, men finns det bild/ljud från att hon ber om ursäkt?

Hallå? Ger hon bara svar via mejl?
Citera
2021-12-09, 17:26
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Hallå? Ger hon bara svar via mejl?

Varför skulle hon be om ursäkt? Hon känner väl hon vad känner?
Citera
2021-12-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Med tanke på hennes egen uppgift att hon bodde där med sin sambo borde hon vara minst 17 år men möjligen upp till 20 år.

Hon ser inte som en 20-åring. Nåväl, är detta foto det enda vi har är det ett extremt svagt case. Men du tror att hon är nazist?
Citera
2021-12-09, 17:28
Medlem
Citat:
Hon ser inte som en 20-åring. Nåväl, är detta foto det enda vi har är det ett extremt svagt case. Men du tror att hon är nazist?

17 till och med, tror jag.
Citera
2021-12-09, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Fast just "gasa judar" handlar väl i denna kontext endast om ett konstnärligt uttryck samt är dessutom endast ironi och humor på en gång.

Så tagga ner lite.
Javisst, du har rätt. Pluton svea är kända för sina skämtsamma, ironiska texter.

Inte värt att diskutera med folk som dig. Kom tillbaka när du utvecklat dina kognitiva förmågor över en 8-årings.
Citera
2021-12-09, 17:33
Medlem
Tammers avatar
Vem har inte gjort Nazisthälsning någon gång? Dessutom ser bilden ut att ha tagits hemma någons kök, och i sitt kök gör man väl vad man vill. Det kan inte kränka någon folkgrupp om jag står och heilar när jag lagar middag eller ligger i badkaret. Hela historien är så idiotiskt uppblåst så det finns inte.
Citera
2021-12-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Muslimer har utgjort en större andel utav såssarnas väljarbas, nu med kvinnlig statsminister riskerar såssarna väljarflykt ifrån muslimerna. Kanske kan HitlerIda dämpa flykten?

Muslimerna blir avrunkade av NazistIda samtidigt som maken Mats "Adolf " gasar ihjäl judeAsen och då nås orgasmen.
Citera
2021-12-09, 17:35
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Vem har inte gjort Nazisthälsning någon gång? Dessutom ser bilden ut att ha tagits hemma någons kök, och i sitt kök gör man väl vad man vill. Det kan inte kränka någon folkgrupp om jag står och heilar när jag lagar middag eller ligger i badkaret. Hela historien är så idiotiskt uppblåst så det finns inte.

Ja det är klart hon gör vad hon vill och vi ser tydligt vad hon ville göra.
Heil Hitler!
Citera
2021-12-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Nja, det var tämligen känt att Eva brukade springa in och stänga av grammofonen när Hitler och Goebbels brukade spisa Horst Wessel.

Hon minns inte att de spelade Wessel men hon minns att hon stängde av just den musiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in