2021-12-09, 16:36
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Exakt. Mycket intressanta detaljer, varför just nu. Min gissning är att det är pengar inblandat.

Påverkar det nazist-Idas gärningar?
Citera
2021-12-09, 16:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Påverkar det nazist-Idas gärningar?
Hon är imte nazist. Du tolkar in det du själv vill.
Citera
2021-12-09, 16:39
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Exakt. Mycket intressanta detaljer, varför just nu. Min gissning är att det är pengar inblandat.

Eller någon i hennes abteilung som tycker hon har svikit sina ideal för joina den mörka sidan?
Citera
2021-12-09, 16:40
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det är inte korrekt, man syns från 16 års ålder. Exempelvis Klimat-Greta™:s lillasyster Mona Lisa:
https://www.ratsit.se/20051103-Beata_Mona_Lisa_Ernman_Andersson_Stockholm/AFd6koC8eIRNcGpNKuOVK6F0jOqVUhg3E0sSGu12n28

Var så säker på min sak, men jag hade fel.
Citera
2021-12-09, 16:41
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är verkligen ett nöje att följa cirkusen på plattformar såsom Twitter och andra sociala medier. Nu har snart varenda vänsterprofil erkänt att de heilat i sin ungdom. Riksmuppen Henrik Arnstad går ut till försvar för civilministern och han är fan inte den som är den annars.

Sen publicerar Samnytt något (bakom betalvägg) som jag tolkar som att nån idiot i C i princip sympatiheilar för att visa sitt stöd till S-ministern.

https://samnytt.se/c-topp-backar-heilande-s-minister-ida-ar-min-civilminister/

Det här blir fan bara bättre och bättre.

Har Arnstad uttalat sig! Vad skrev han?
Citera
2021-12-09, 16:42
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Om du tror låttexter ska tolkas bokstavligt så resonerar du precis som Siewert Öholm gjorde om hårdrock.

Siewert Öholm var en konspirationsteoretiker som trodde att hårdrock har satanistiska budskap om man spelar den baklänges.

Orden "Adolf visste vad han skulle göra med dessa as, han byggde rum och fyllde dem med gas” var avsedda att sjungas framlänges.
Citera
2021-12-09, 16:44
Medlem
Stones avatar
Varför tror ni fotot har publicerats? Bara för att vara elak? Pengar?

Nej.

Anledningen är enkel. Hon har varit i vitmakt miljö i sin ungdom. Hon har delat tankar, åsikter och sånger. Hon har med all säkerhet uttalat sig fientligt till invandringen till Sverige och röstat SD. Så den person som läckt fotot är jävligt förbannad för att hon svikit sina ideal. Som kommunpolitiker är det skitsamma men när hon blir minister i en S-regering som välkomnat flyktingar i 50 år med öppna armar var måttet rågat. Hon har helt enkelt svikit vitmaktrörelsen.

Det finns ingen annan rimlig förklaring enligt mig.
Citera
Medlem
Rätt person på rätt plats, måste man ändå erkänna. Som civilminister ansvarar man för samarbetet mellan stat och regioner/landsting. Hennes uppgift blir kanske att placera ut lägren till optimala platser och koordinera transporterna dit.
Citera
Medlem
BiffTannens avatar
Hur i helvete sitter slynan kvar? Det vet alla hur det hade gått om en SD blivit minister och det här kommit ut. Det hade varit ett helt omänskligt drev. Jag är LÅNGT ifrån SD men fattar inte makten att det är just den här dubbelmoralen som kommer bli deras fall i slutändan? Ju snabbare desto bättre.
Citera
2021-12-09, 16:45
Bannlyst
Hennes inavelsprojekt till make lär vara den som tippar båten för henne. Han är tydligt nazistanstruken och rör sig i vit makt-miljö obehindrat, så även hon om än inte lika flagrant. Men det kommer stå ord mot ord om det som framkommer, och som man vittnat om att hon deltagit i. Jävligt lätt hänt att man "inte minns" vit makt-musiken på varenda fest, för det lär näppeligen vara dokumenterat med film på ett trovärdigt sätt.

Naturligtvis har Nazist-Ida överseende med sin makes dels fullkomligt värdelösa musik men likaså hans nazistiska sympatier och åsikter. Normalt folk lyssnar inte på vit makt-musik(på skoj) på alla fester man har hos sig, gång på gång, på gång.

Ut med henne. Hon ska lynchas, bildligt, efter samma måttstock som andra klavertrampare fått göra. Expo borde granska henne.
Citera
2021-12-09, 16:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Att heila och att vara rasist är helt okej för mig.
Men nu drevar vi mot vänsterns hyckleri där samma kvinna skulle rullats i tjära och fjädrar om hon tillhörde ett parti ur oppositionen.

Vänsterns dubbla måttstockar när det gäller en av deras egna ska drevas och kritiseras in till atomnivå.

Kritiken mot henne kan i slutändan ta död på all brunmålning av alla lagförslag som vill begränsa massinvandringen samt krafttag mot dess konsekvenser.

Om hon får sitta kvar så är det en större vinst för oss som älskar Sverige än om hon blir sparkad.

Förstå mig rätt, hon ska svartmålas men gärna sitta kvar då det förstör väljarnas förtroende för regeringen.

Man skulle kanske trolla på twitter till hennes fördel, att heila till stöd via anonyma konton utan ansiktsbilder.
Det drevas ju inte så mycket som man skulla vilja tro, ta SD aren som klädde ut sig till Hitler på maskerad och hyllade lasermannen. Vart några tidningsartiklar sen dog det ut.
Citera
2021-12-09, 16:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Har Arnstad uttalat sig! Vad skrev han?
Här, hans tweet:

https://pbs.twimg.com/media/FGG9w1_WUAEL5P3.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera