Citat:
Ursprungligen postat av
AmunRa
Etter tre år er stjernetåken lettet og konklusjonen er denne: Det er sønnen som står bak. Men han var ikke alene. Den opprinnelige planen var kidnapping, men noe gikk galt. Det oppstod et basketak i 2 etasje og hun falt ned trappen. Angrepet skjedde 9.30- 10.07. Motiv: penger, rus og opprør mot begge foreldre.
Usikker på THs rolle, enten som manipulator til det hele, eller så dekker han for TEH.
Tragisk sak.Karma. Manglende oppfølging av et barn.
Dette er en subjektiv mening basert på kvasivitenskapelige betraktninger.
Kan telefonen til sønnen 09.14 ha dreid seg om det som alle syns det er rart at den
ikke handlet om, nemlig hva som skjedde på badet kvelden i forveien? "Badekarhistorien"?
AE ringer sønnen, ber om en forklaring på badet oppe (kanskje dette også er hvorfor AE's klær ligger på badet nede, badet oppe kunne ikke brukes), så ber hun sønnen komme for å ordne opp.
Vaskebøtta er borte, det tyder jo på at denne er sentral på et vis.
Og badekarhistorien ER jo bare helt fjern.
Edit: Pluss ryktene om at TEH ble innlagt på psyk. kort tid etter forsvinnelsen.
Edit2: Det jeg har litt problemer med fremdeles er jo nettopp badekarhistorien, den virker som en raskt påfunnet løgn for å dekke over noe.
Jeg er på ingen måte overbevist om at denne hverken er helt sann, eller fant sted kvelden i forveien.
Jeg tror den dekker over noe som skjedde i forbindelsen med forsvinningen, men hvorfor skulle da ellers AE ringe sønnen, og hvorfor skulle han da ellers dukke opp der tidlig på morgenen, og hvordan utviklet det seg et basketak på badet oppe, som resulterte i behovet for å finne på "badekarhistorien"?