2021-12-09, 08:50
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Brydde mig tidigare inte om ifall en kille gymmar eller ej & såg nästan ner på de som tränar med antaganden om att dessa var ytliga män. Men efter att ha dejtat en som spenderar flera timmar/vecka på gym så måste jag säga att jag tänder på det och tycker att det ser snyggare ut både med och utan kläder. Gillar dock inte för uppumpade kroppar utan lagom tränade, självklart kan den livsstilen gå till överdrift, det gäller att hålla det på en lagom nivå som med mycket annat. Själv förstår jag inte hur de orkar med att träna, det verkar ganska tråkigt, sedan måste de väl hålla en viss diet också.

Livsstilen är inte svår att anamma när man märker allt man får.
Citera
2021-12-09, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Där ser man.
🥰
Ja, precis som det stod i trådstarten, kvinnor gillar inte vältränade män. 🥰

Vältränade män (de flesta) tillhör samma personlighetstyp som antivaxxers, incels, abortmotståndare, rättshaverister, etc etc. Skräpmänniskor överlag helt enkelt.

Man borde förbjuda gym.
Citera
2021-12-09, 09:01
Medlem
Tänk om Sverige skulle bli det första feministiska landet i världen att stänga ner och förbjuda alla gym.

Undrar hur alla gymmuppar hade reagerat då.
Citera
2021-12-09, 09:02
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Ja, precis som det stod i trådstarten, kvinnor gillar inte vältränade män. 🥰

Vältränade män (de flesta) tillhör samma personlighetstyp som antivaxxers, incels, abortmotståndare, rättshaverister, etc etc. Skräpmänniskor överlag helt enkelt.

Man borde förbjuda gym.

Det förklarar ju onekligen en del, för det blir ju inte många kvar. 😆

Nå, jag tror det löser sig automatiskt, eftersom kaka söker maka.

Jag håller mig till fitnessbrudarna, så kan du ta dom som tilltalar dig 👍🏼
Citera
2021-12-09, 09:09
Medlem
Citat:
Det förklarar ju onekligen en del, för det blir ju inte många kvar. 😆

Nå, jag tror det löser sig automatiskt, eftersom kaka söker maka.

Jag håller mig till fitnessbrudarna, så kan du ta dom som tilltalar dig 👍🏼
Kaka söker definitivt maka och det är ju jättebra men det hade varit ännu bättre om människor som vantrivs av att tvingas leva i förtryckarsamhällen slapp göra det.
Citera
2021-12-09, 09:14
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Kaka söker definitivt maka och det är ju jättebra men det hade varit ännu bättre om människor som vantrivs av att tvingas leva i förtryckarsamhällen slapp göra det.

Det gör dom.

Det är nämligen ingen risk att förtryckare skulle få igenom att stänga alla gym exempelvis. 👍🏼
Citera
2021-12-09, 09:20
Medlem
Tycker det är bra att människor börjat sluta bry sig om den perfekta kroppen. Att man duger som man är.
Sedan är det såklart bäst att röra på sig, gym 2x i veckan och/eller gå 20-30 min/dag på lunchen.
Detta är bra för mig iaf.

Sedan, sluta ät skräp, laga egen mat och fira lördagen med nått onyttigt istället.

Toxic? Nja, de trevligaste männen på gymmet är ju dom mest vältränade. Sedan att detta ställer stora krav på relationen med deras partner kanske kvinnor ser som toxic.
Citera
2021-12-09, 09:21
Medlem
Den här tråden var den roligaste jag sett på länge. TS gör omedvetet exemplet väldigt tydligt
Det är inte så jäkla krångligt, man ska inte ha en kass attityd helt enkelt. Svårare än så är det inte.
Citera
2021-12-09, 09:26
Medlem
Citat:
Det gör dom.

Det är nämligen ingen risk att förtryckare skulle få igenom att stänga alla gym exempelvis. 👍🏼
Inte förtryckare men feminister kommer att lyckas med det.

Fan vad jobbigt va med en massa otränade och icke porrskadade människor överallt i Sverige. Vilken mardröm.
Citera
2021-12-09, 09:28
Medlem
Jag frågade min tjej om detta.

Hon svarade att det är lite skrämmande med en man som har mycket muskler. Han är stark, han väger mycket och han skulle använda mycket av sin fritid till träningen, samt hon skulle själv känna sig lite utpekad som inte själv är där och tränar jämt och istället vill äta lite godis.

Jag fastnade på det med livstilen. Om man inte själv tränar så kanske man tycker det är lite jobbigt att leva med en person som lägger mycket tid på träning?
Citera
2021-12-09, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesFritz
Tycker det är bra att människor börjat sluta bry sig om den perfekta kroppen. Att man duger som man är.
Sedan är det såklart bäst att röra på sig, gym 2x i veckan och/eller gå 20-30 min/dag på lunchen.
Detta är bra för mig iaf.

Sedan, sluta ät skräp, laga egen mat och fira lördagen med nått onyttigt istället.

Toxic? Nja, de trevligaste männen på gymmet är ju dom mest vältränade. Sedan att detta ställer stora krav på relationen med deras partner kanske kvinnor ser som toxic.
Exakt.

Folk kan vara hälsosamma utan att använda sig av gym. Där är syftet enbart att bygga muskler för syns skull så det har ingenting med hälsa att göra. Snarare psykisk ohälsa om något.
Citera
2021-12-09, 09:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Nej det är inte "toxic". Kvinnor som säger att dom inte vill träffa någon vältränad osv är för att dom är okunniga och tror att det innebär att man spenderar 6 timmar om dagen varje dag på gymmet. När man väl träffar dom så är det självklart att dom gillar att killen är muskulös.

spegelbögar som inte kan knulla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in