2021-12-08, 08:26
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men det är blir obegripligt för alla som inte är sossar. Samma handling har olika innebörd beroende på partimedlemskap. Men media håller ju med, när en sosse hedersmördar sin fru anger inte media partimedlemskap men om en Sverigedemokrat misstänks för mord så är han Sverigedemokrat i media.

Det borde vara begripligt för alla eftersom det ligger i sossarnas rötter att samarbeta med Hitler. Nazismen tillhör sossarnas historiska rötter.
Citera
2021-12-08, 08:30
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Har hon gjort det?

Skulle det spela någon roll för dig, "man är väl inte automatiskt rasist bara för att man klär sig i lakan och går med brinnande facklor"?
Citera
2021-12-08, 08:32
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Det som talar mot Ida är att det finns många från hennes bekantskapskrets som är SD-are idag. När hon nu hugger på SD för att hon blivit påkommen så är det många som kan läcka information om hennes snövita bakgrund. Eftersom hon nu hatar på sina gamla vänner kan de bli förbannade och avslöja henne. De är nazister enligt henne men hon själv är plötsligt snövit, snacka om att dissa sina vänner.

ja denna historia är inte slut med denna bild.
Citera
2021-12-08, 08:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Skulle det spela någon roll för dig, "man är väl inte automatiskt rasist bara för att man klär sig i lakan och går med brinnande facklor"?

Det enda jag sett angående Ida är en bild när hon står och kanske heilar i nån lägenhet som tonåring. Resten är rykten utan substans. Om det kommer fram bilder där hon marscherar med NMR eller liknande lovar jag att vara den förste att döma henne.
Citera
2021-12-08, 08:42
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Ida visar ju bara hur högt hennes hund kan hoppa.

Det finns värre saker i hennes förflutna än en nazihälsning, hon har ju för fan knullat på film. Har den filmen blivit läckt än förresten?

Btw, hon är klart olämplig person. Hela Maggans regering består av klart olämpliga personer. Ida är inget undantag.

Frågan är väl om det kommer att släppas mer om fröken Knark-iainen nu eller om man är smart och väntar till strax före valet
Citera
2021-12-08, 08:45
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Det enda jag sett angående Ida är en bild när hon står och kanske heilar i nån lägenhet som tonåring. Resten är rykten utan substans. Om det kommer fram bilder där hon marscherar med NMR eller liknande lovar jag att vara den förste att döma henne.

Jag skiter hur mycket du förnekar hennes nazism, strutsa på hur mycket du vill du.
Citera
2021-12-08, 08:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Man är ju inte automatiskt nazist bara för att man umgås med nazister (om nu Raubtier är nassar vilket jag tvivlar på). Jag är polare med flera som röstar på SD. Jag är inte SDare för det.

Jo om man är SD-are är man automatiskt nazist om man hailar till Moder Svea, men tydligen inte om man blivit sosse efter det.
Citera
2021-12-08, 08:52
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Frågan är väl om det kommer att släppas mer om fröken Knark-iainen nu eller om man är smart och väntar till strax före valet

Om Chang Frick har mer väntar han nog tills gammelmedia begravt hans första artikel. För att få maximalt genomslag.
Citera
2021-12-08, 08:52
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Jo om man är SD-are är man automatiskt nazist om man hailar till Moder Svea, men tydligen inte om man blivit sosse efter det.

Inte enligt mig.
Citera
2021-12-08, 08:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Jag skiter hur mycket du förnekar hennes nazism, strutsa på hur mycket du vill du.

Sluta sura och släng fram nåt mer bevis för hennes påstådda nazism än den där tramsiga bilden.
Citera
2021-12-08, 08:54
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Så pass gammal, men jag ser det ändå som en ungdomssynd, jag gjorde själv en massa dumt i den åldern.
Tror och hoppas att jag blivit lite klokare med åren.

Hon säger att det var hennes dåvarande sambo som var the bad guy, vilken ålder har hon flyttat hemifrån egentligen? Jag har väldigt svårt att se en 15-16 åring göra det, min gissning är att hon var ca 18 år.
Vad gäller ungdomssynder kan jag hålla med dig, man är inte smart i den åldern.
Citera
2021-12-08, 08:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Inte enligt mig.

Men enligt S, skattefinansierad statsmedia och övrig bidragsmedia. Det skall bli spännande att se var en moderat hamnar i en liknande situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in