2021-12-05, 10:30
Medlem
Ni som frågar om den påstådda videon så har jag lagt ut den tidigare. Det är bara att leta.

Det är väl så att alla hennes kaxiga uttalanden om bla vita män och klagomålen om äckliga bilder på snoppar hon får, nu slår tillbaka på henne. Kalla det karma eller vad ni vill. Snoppbilder blir ju ganska oskyldiga i jämförelse.

Stereotypen för feminister är ju att dom antingen är flator eller svartingmadrasser, med väldigt få undantag. Detta fenomen är ju knappast något nytt?

Är det någon fler än jag som tvivlar på att hon nu avbrutit sin turné p.g.a. halsfluss??? Skulle nog tro att det helt och hållet beror på de läckta porrbilderna som fått stor uppmärksamhet. Pressmeddelande: ”oklart när hon återupptar sin turné”. Skulle tro att hon får vänta tills skammen och ångesten lagt sig.

Har hon blivit hackad eller inte….? Spelar inte så stor roll. Det kan också bara vara någon tidigare utländsk sexpartner som står bakom detta. Har svårt att tro att någon Somalier klarat av det utan det måste vara någon arab eller liknande. Det är väl bilder av denna typ hon använt när hon letat efter sina sexdejter. Antar att många av er som sitter på FB bor hemma hos mamma och har aldrig sexdejtat eller överhuvudtaget sett en fitta IRL? Det kan man ju ganska lätt se när man läser en del inlägg. Mao inte alls känner till hur det fungerar på sexdejtingsiter. Det är ju inte så att man får dom pryda bilderna överskickade precis.
Senast redigerad av manasse123 2021-12-05 kl. 10:36.
2021-12-05, 11:55
Medlem
Om det verkligen är hon på bilderna. Mobilen förekommer på flera ställen, samma mobil.

Men hon är ju för FAN inte ett dugg sexig. Man blir ju helt avtänd att titta på henne, om det nu är hon.

Till och med romska kvinnor är sexigare.
2021-12-05, 12:00
Medlem
Fy vilken äcklig och framförallt ful fitta. Luktar gör den säkert också.
2021-12-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manasse123
Ni som frågar om den påstådda videon så har jag lagt ut den tidigare. Det är bara att leta.

Det är väl så att alla hennes kaxiga uttalanden om bla vita män och klagomålen om äckliga bilder på snoppar hon får, nu slår tillbaka på henne. Kalla det karma eller vad ni vill. Snoppbilder blir ju ganska oskyldiga i jämförelse.

Stereotypen för feminister är ju att dom antingen är flator eller svartingmadrasser, med väldigt få undantag. Detta fenomen är ju knappast något nytt?

Är det någon fler än jag som tvivlar på att hon nu avbrutit sin turné p.g.a. halsfluss??? Skulle nog tro att det helt och hållet beror på de läckta porrbilderna som fått stor uppmärksamhet. Pressmeddelande: ”oklart när hon återupptar sin turné”. Skulle tro att hon får vänta tills skammen och ångesten lagt sig.

Har hon blivit hackad eller inte….? Spelar inte så stor roll. Det kan också bara vara någon tidigare utländsk sexpartner som står bakom detta. Har svårt att tro att någon Somalier klarat av det utan det måste vara någon arab eller liknande. Det är väl bilder av denna typ hon använt när hon letat efter sina sexdejter. Antar att många av er som sitter på FB bor hemma hos mamma och har aldrig sexdejtat eller överhuvudtaget sett en fitta IRL? Det kan man ju ganska lätt se när man läser en del inlägg. Mao inte alls känner till hur det fungerar på sexdejtingsiter. Det är ju inte så att man får dom pryda bilderna överskickade precis.

Du snackar skit.
Den videon är inte rellevant, dessutom har hon inte ens sex i den videon.
2021-12-05, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Du snackar skit.
Den videon är inte rellevant, dessutom har hon inte ens sex i den videon.

Jo, hon har någon snubbe med blonderat svinto över sig. Dock inget jätteextremt om man jämför med bilderna. Lite av ett antiklimax.
2021-12-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Jo, hon har någon snubbe med blonderat svinto över sig. Dock inget jätteextremt om man jämför med bilderna. Lite av ett antiklimax.

Den var ute på hennes instagram för ett par år sedan. Dom fejkar bara, han är ju på hennes högersida vid magen
2021-12-06, 06:36
Medlem
Hade varit hysteriskt komiskt om hon inväntar att detta ska lägga sig och så kommer leak 2.0 med filmer…

Galet jävla sexig är hon iallafall!
2021-12-07, 15:44
Bannlyst
Tycker det är märkligt att man filmar sig själv på detta viset överhuvudtaget- Blev lika förvånad när amerikanska målvakten Hope fotade sig takt in i en sladdrig fitta.

Zara tycker säkert om den i stjärten. Hon har ansat bort de inre blygläpparna och då blir man mindre känslig. Så är det !
Senast redigerad av simba_rock 2021-12-07 kl. 15:56.
2021-12-07, 16:40
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Hon har ansat bort de inre blygläpparna och då blir man mindre känslig. Så är det !

Har hon gjort det? Drog en snabb googling men hittade inget..

Inget fan av "yxhugg" jag.. Men man får väl göra vad man vill med sin kropp antar jag.
2021-12-07, 19:48
Medlem
Då bildernas kvalite är ganska kass så kommer här ett album med utvalda bilder där upplösningen är högre samt lite justering på färg/vinklar.

https://imgur.com/a/8hzfUU3
2021-12-07, 22:32
Medlem
Fyfan vilken drömfitta. Hade velat äta den hela dagen…. Någon som har bild på när hon gör en pussyspread? Hennes stjärthål hade jag jätte slickat också.. hon har perfelr kropp
2021-12-08, 08:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Fyfan vilken drömfitta. Hade velat äta den hela dagen…. Någon som har bild på när hon gör en pussyspread? Hennes stjärthål hade jag jätte slickat också.. hon har perfelr kropp
Du måste skoja, vad med den fittan ser fin ut. Usch.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in