2021-12-07, 18:04
Medlem
carminaburanas avatar
Ja, alla dessa, inkulsive de vadderade kuverten? Jag vet att de blå boxarna har det.

https://www.postnord.se/skicka-forsandelser/priser-och-villkor/forpackningar-med-porto
Citera
2021-12-07, 18:21
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Ja, alla dessa, inkulsive de vadderade kuverten? Jag vet att de blå boxarna har det.

https://www.postnord.se/skicka-forsandelser/priser-och-villkor/forpackningar-med-porto

Nej och lådorna är inte heller rekommenderade...
Citera
2021-12-07, 18:48
Medlem
miikoss avatar
De har ändrat på tjänsten rekommenderat brev. Nu är priserna på rekommenderade brev viktbaserade, istället för en tilläggsavgift.

Det är billigare att skicka lättare rekommenderade brev, och dyrare att skicka tyngre.

Rekommenderat ingår inte, utan det är full avgift, beroende på vikt. Man kan med fördel köpa embalage vid en vanlig butik och använda de istället. De har billigare styckpris.
Citera
2021-12-07, 19:37
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Nej och lådorna är inte heller rekommenderade...

Citat:
Ursprungligen postat av miikos
De har ändrat på tjänsten rekommenderat brev. Nu är priserna på rekommenderade brev viktbaserade, istället för en tilläggsavgift.

Det är billigare att skicka lättare rekommenderade brev, och dyrare att skicka tyngre.

Rekommenderat ingår inte, utan det är full avgift, beroende på vikt. Man kan med fördel köpa embalage vid en vanlig butik och använda de istället. De har billigare styckpris.

ok, då blev jag nog precis blåst på blocket på 600 spänn! mitt egna fel.. jaja man lär sig.

Jag frågade efter tracking numret och han svarade

"Skrev till postnord och dom kommer skicka ut tracking nr, skickar det till dig så fort jag fått det skivkat , mvh J"
Senast redigerad av carminaburana 2021-12-07 kl. 19:42.
Citera
2021-12-08, 18:46
Medlem
swebarbs avatar
rek är alltid en extra tillägstjänst som du betalar extra för, det ingår aldrig normalt sett i dom blåa kuverten bara porto inom sverige är förbetalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in