2021-12-07, 11:28
Medlem
Fy fan för att stå i offentlighetens ljus nu för tiden. Alla har lik i garderoben.
Citera
2021-12-07, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Svårt att marschera om man sitter på en diskbänk.

men nu är det ju inget som helst som säger att det är från samma kväll. lr just då. lr om det är i köket. lr??

så man kke ska försöka komma ihåg klädsel. för är inte den densamme heller på nästa kort lr film så blir det än värre för då har det ju bevisligen skett 2 oika ggr som inte ens hade hänt en..
Citera
2021-12-07, 11:31
Medlem
Modigt plocka in finnar i en regering.
Undrar om de lyckas försvenska dem de nästkommande hundra åren. Suck.

Finska äckelspråket överallt i media.
Snart kommer de övriga idioteterna kräva samma uppmärksamhet.
Citera
2021-12-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Marscherar hon offentligt så måste det finnas bilder. Dyk in i NSDs arkiv?

offentligt vet jag inte. kan va filmat i köket lr rummett. och bara henne. som sagt, bara hört rykten.

men har inte samma kläder så gäller det ju inte samma kväll. och än värre så har det hänt 2 ggr det som enligt henne inte hänt allls..
Citera
2021-12-07, 11:32
Medlem
Hon var bara 15 man vet ingenting när man så ung 😀
Citera
2021-12-07, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Ingen är fullblodsnazist vid femton, man vill provocera och testa gränser.

Konsekvenstänkandet är inte så utvecklat vid femton.

Så enligt dej så är det helt OK att gå ut på stan och heila när man är 15 år mot bättre vetande.
Och Ida uppger att det såklart för att "förlöjliga" Nazismen. Stor lögn såklart för att skriva om historien.

Varken jag eller någon av mina vänner har aldrig heilat när vi va 15...varför skulle vi.
Med ett normalt IQ vet man bättre.
Brukade du själv heila när du var 15?
Isåfall varför? Eller varför inte?
Citera
Medlem
dengamleDs avatar
Maggan har verkligen toppat laget
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
men nu är det ju inget som helst som säger att det är från samma kväll. lr just då. lr om det är i köket. lr??

så man kke ska försöka komma ihåg klädsel. för är inte den densamme heller på nästa kort lr film så blir det än värre för då har det ju bevisligen skett 2 oika ggr som inte ens hade hänt en..

Det kan iofs finnas hypotetiska bilder på vad som helst. Det påstås ju att folk i Happis känt till hennes bakgrund länge.
Citera
2021-12-07, 11:34
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadentasven
Fy fan för att stå i offentlighetens ljus nu för tiden. Alla har lik i garderoben.

Vissa har kanske lite mer lik i garderoben än andra. Kan inte minnas att jag heilat framför en kamera någon gång. Eller rättare sagt jag är helt säker på det. Däremot har jag gjort en del andra prylar som inte är lagliga och som jag kanske inte är direkt stolt över även om jag inte ångrar dem men som jag direkt skulle stå för om jag vore i en position där sådant är viktigt.
Citera
2021-12-07, 11:34
Medlem
ReijoHervonens avatar
Tydligen är hon polare med Raubtier. Sköna killar, riktiga patrioter. Träffade dom på en spelning på Åland för ganska många år sen. Hoppas hon byter parti till nått vettigt och lämnar dom politiskt korrekta och dekadenta sossarna.
Citera
2021-12-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapspartiet
Hade det varit en bild på Jimmie Åkesson hade han varit körd i svensk politik för all framtid.

finns kort på JÅ som är äldre än idas där han va yngre. som de tjatat om en del. så här kommer dilemmat, är det då ok att glömma hennes korta som rimlig tid men då fortsätta på JÅfast den är äldre. fy fan för hyckleriet
Citera
2021-12-07, 11:35
Medlem
Kanske en infiltration...och nu sprack planen 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här