2021-12-07, 09:01
Medlem
Alltså! Detta är ju en storm skapad i ett vattenglas. Jag menar. Vem fan har inte råkat heila på skoj när man fått i sig ett par bägare. Lägg ner!
Citera
2021-12-07, 09:02
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Resonerar du likadant när det gäller SD-företrädare och vad dom gjorde i sin ungdom?

Egentligen så är det väl ingen som bryr sig vad man gjorde som ung och full. Problemet är att Media dragit upp dom här sakerna och satt dit alla som sympatiserar med SD i ett försök att förstöra deras karriärer och liv medans de till vänster och MP alltid klarat sig.

Det finns mängder av brott de dömts för som Media inte tagit upp..

Hade detta varit för 7-8 år sedan och en politiker från SD i den högre skaran gjort samma sak så kan du ju tänka dig vilka rubriker det blivit. Tänk om det t ex läckt ut bilder på Mattias Karlsson där han stått och hälsat på Hitler.

Nu är det ändå en Minister som gör en hyllning till en av världens värsta människor som någonsin vandrat på denna jord.

Hur ska hon kunna se sina väljare i ansiktet efter det här? Jag gissar att hon var en av dom som satt och njöt när människor fick sina liv förstörda av media 2015 bara för att dom kritiserade invandringen.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Det ska ju ha skett i hennes sambos lägenhet.

Vad har detta med nånting att göra?
Citera
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Precis. Dessutom kan hon inte säga exakt när detta ska ha hänt. Hon säger att det var 10 - 15 år sedan. Mer troligt att det var 10 år sedan än 15 år sedan.

Varför är 10 år mer troligt? Kuksugarna på samnytt skrev ju dessutom att det var i mitten av 2000-talet
Citera
2021-12-07, 09:03
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Alltså! Detta är ju en storm skapad i ett vattenglas. Jag menar. Vem fan har inte råkat heila på skoj när man fått i sig ett par bägare. Lägg ner!
Lägg ner med vad hon är tillsammans med en snubbe som fortfarande är främlingfientlig....
Ida enligt mig borde ryka. Men det är min personliga åsikt.
Citera
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Sabaton, nej faktiskt inte. Det är möjligt att detta band gått lite under radarn vad gäller granskande, men Sabaton är det inte. Sabatons texter är krigsromantik i allmänhet, och olika scener från WWII.

Raubtiers texter tar mer ställning för den tyska sidan och dessutom anspelningar på nazism och krigsförbrytelser. Du hittar inte sådana här låttitlar hos Sabaton:
- Skjut, Gräv, Tig
- Världsherravälde
- En Starkare Art
Vad handlar sabatons we burn om?
Finns säkerligen fler låtar för den som bryr sig om att leta.
Citera
Medlem
Hon bör avgå frivilligt, det är det enda rimliga i situationen. Inte för att jag tycker att hon gjort något allvarligt, utan för att medierna redan ställt till det för henne. Hon är redan dömd i folkets medvetande, och kommer för alltid vara känd som "hon som heilade på en fest och haft nazisympatier". Att det hänt eventuellt som skämt på en fest i tonåren spelar ingen roll. Såna adjektiv tvättas bort.

Alltså finns det ingen större mening att fortsätta med den politiska karriären. Kört!
Hoppas det blir stämning av de mediehus som väljer att publicera gamla tonårsfestbilder av henne. Förtal.
RIP till politiken, iaf. Samma öde som Hanif B fick utstå, han gjorde till slut det rätta och gav upp.
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Det är väl även hennes lägenhet om de är sambos.
Ja, hon säger vår lägenhet.
Så vill jag säga. Det är jag på bilden, från vår lägenhet. Jag sträcker upp min hand. Jag heilar inte.
Citera
2021-12-07, 09:05
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Ja. Fast sossar säger att SD är nazister, för att SD var nazister för 30 år sedan. Och vänstern älskar cancel culture.

Vänstern får lära sig att debattera istället för att smutskasta och skylla ifrån sig.
Citera
2021-12-07, 09:06
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Sådana förklaringar har aldrig accepterats av vänstern när det gäller en liten obetydlig kommunpolitiker i SD ens så varför skulle det försvaret fungera nu?
Citera
Medlem
gummihajens avatar
https://www.expressen.se/nyheter/nya...anda-bakgrund/
Vilken jävla gullegull-artikel Expressen gör…
Hade hon tillhört M, KD eller SD hade hon blivit behandlad betydligt sämre.
Citera
Medlem
Hell seger. Äntligen en vettig sosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här