2021-12-06, 19:40
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag tycker att West Hams mittfältare Declan Rice bara blir bättre och bättre. Han vinner mycket dueller, och är bra på att driva med boll och är säker i passningsspelet.

Eftersom jag tror west ham kmr missa europa spel till slut, så går han för en fina summa eftersom han är engelsk, tror inte han lämnar England.

// PoK
Citera
2021-12-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Eftersom jag tror west ham kmr missa europa spel till slut, så går han för en fina summa eftersom han är engelsk, tror inte han lämnar England.

// PoK
Det är väl bara några få klubbar som bör vara aktuella ifall han säljs... Och flera av de klubbarna har redan väldigt bra mittfältare, men de bästa klubbarna vill väl ha flera spelare i världsklass på varje position. Chelsea kanske är intressant för honom, då han som pojkspelare var med i deras ungdomsverksamhet, men han verkar också trivas i West Ham, så om de lyckas med en eller två värvningar och etablerar sig som ett topplag så kanske han vill stanna.
Citera
2021-12-06, 20:27
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Det är väl bara några få klubbar som bör vara aktuella ifall han säljs... Och flera av de klubbarna har redan väldigt bra mittfältare, men de bästa klubbarna vill väl ha flera spelare i världsklass på varje position. Chelsea kanske är intressant för honom, då han som pojkspelare var med i deras ungdomsverksamhet, men han verkar också trivas i West Ham, så om de lyckas med en eller två värvningar och etablerar sig som ett topplag så kanske han vill stanna.

Det krävs nog mer än en eller två värvningar för de ska bli ett topplag. Rice kommer aldrig spela i toppen med sin nuvarande klubb.
Citera
2021-12-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det krävs nog mer än en eller två värvningar för de ska bli ett topplag. Rice kommer aldrig spela i toppen med sin nuvarande klubb.
Jo, det stämmer nog. Jag tänkte inte att de skulle behöva bli lika bra som City, Liverpool, Chelsea, utan bli mer stabila än de är nu men ändå spela europa league och ibland champions league, och vara med bra i ligan och inhemska cuperna.
Citera
2021-12-06, 21:16
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Lottningen till riktiga startskottet för Fa Cupen. Göms under spoiler på grund av den massiva mängd matcher. Bland det som sticker ut så ställs Liverpool legenden Gerrard mot United på old trafford i sin första fa cup match som tränare. Spurs, City, Chelsea och Liverpool med enkelt motstånd. Sen storklubben med två europacuptitlar under bältet Nottingham forest som ställs mot Arsenal. Bland eventuella häftiga FA cup sagor har vi väl Kidderminister Harriers som non lague lag som möter Reading. Boreham woods/st alban likaså som möter Wimbledon.

Citera
2021-12-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
''Ryktas'' om Mou till Everton nu när han inte gör det så bra med Roma. Men ja det är ju inte de mest trovärdiga källorna...

// PoK
Hur många liv har han? Jag skulle inte ta i honom med tång.
Citera
2021-12-06, 22:49
Medlem
Citat:
Jag tycker att West Hams mittfältare Declan Rice bara blir bättre och bättre. Han vinner mycket dueller, och är bra på att driva med boll och är säker i passningsspelet.
Håller med dig, han har utvecklats enormt under Moyes och känns som det pånyttfödda West Ham personifierad. Ruggigt mittfält med Rice och Soucek som gör det bra och är riktigt jobbiga att möta.
Smått sanslöst att han fortfarande bara är 22 med tanke på hur många säsonger han varit ordinarie. Tror han hamnar i Chelsea inom ett par år om inte Hammers mot förmodan kniper en CL-plats.
Citera
2021-12-06, 23:04
Medlem
justinsane420s avatar
Kom precis hem från jobbet och såg att Everton vann över Arsenal med ett sjukt snyggt avgörande.
Ni som såg matchen, var det rättvist?

Generalen behöver inte svara, tack.
Citera
2021-12-06, 23:05
Medlem
Sluta titta efter evertons andra mål blev bortdömt, millimeter surt ,tyckte verkligen synd om Everton,de spela bra ikväll så blev glad när såg slutresultatet.

Vad har hänt med Saka,ända sedan EM finalen är han helt borta,visst några glimtar här de varit,men oj va dålig han varit de matcher jag sett honom i.
Citera
2021-12-06, 23:15
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Kom precis hem från jobbet och såg att Everton vann över Arsenal med ett sjukt snyggt avgörande.

Ja det var välförtjänt. Efter 0-1 backade Arsenal hem och lät Everton styra spelet. Efter 2-1 målet hade Aubameyang en gyllene chans att kvittera men brände hej vilt.
Citera
2021-12-06, 23:18
Medlem
Citat:

Det var en rätt slarvig och messy match men det hände grejor. Richarlison hade två mål bortdömda för offside (kan tilläggas helt korrekta beslut men det måste vara sjukt tungt oavsett med tanke på deras form och resultat) men gjorde en kämpainsats värd namnet. Blev betydligt mer tunga när de fick in Andre Gomes på mitten.

Men sett till hela matchen så tycker jag Everton vann rättvist, otroligt att det med några cm här eller där kunde stått 4-1 som resultat istället. Iwobi och Nketiah brände varsitt jätteläge med kan väl tilläggas. Men Gray's bägge kanoner - herre jävlar alltså...!!

Och var Dean hittade YTTERLIGARE en minuts tillägg på redan tillagda 6 minuter (när det var Arsenal-spelare som simulerade ett tag i nästan varje närkamp så det mest korrekta hade vart att när de sen behövde tiden för kvittering så skulle den inte funnits där) vet jag inte och han höll så när på att lyckas med det han ville att ge Arsenal 1p i matchen men Auba sumpade läget tack och lov.
Citera
2021-12-06, 23:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Jag svarar ändå.

Everton vann fullt förtjänat, de var det bättre laget helt enkelt. Ska dock tilläggas att de fick bra mkt hjälp av den största Arsenalhataren av de alla, Dean Smith.

I dag såg vi en typisk Arsenal match under clueless fraudteta, vilken jävla köttbulle han är altså.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-12-06 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in