2021-12-06, 23:01
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Lite tråkigt att den här nyheten kommer först efter att sossarna höll sin mindre framgångsrika förintelsekonferens i Malmö. Det hade nog blivit en del spännande samtal om händelserna hade inträffat samtidigt.
Man kan inte få allt men jag förstår din tanke ! Blir säkert cirkus ändå.
Citera
Medlem
qups avatar
Får man inte ens se bilden nånstans? Är den så jävla farlig? En arm..
Citera
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Nej, varför är det skitsnack? Vi hade nyligen en utvecklingsstörd statsminister (kommer du ihåg honom?) som STÄNDIGT pratade om ett visst partis rötter? (Och det var väl till råga på allt, påhittade rötter?)

---
Storpotäten ja. Fast han ljög ju och det var min poäng. Fler och fler ser igenom det politiska smuts spelet och en sån här händelse kan absolut hjälpa till. Bra att det blåses upp men hon skall inte behöva avgå.
Fast jag bryr mig inte. Bränn henne på bål om det hjälper Sverige åt rätt håll
Citera
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Hitlerhälsning eller inte - det var säkert bara ett fylleskämt. Vem bryr sig.

Men vad är det för bild människan har på sin wikipediasida?!?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ida_Karkiainen

Sån där skit vinner man inga val med
Går det att byta till bilden hon heilar på?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Civilministern, Ida Karkiainen, gör Hitlerhälsning och fastnar på bild.

https://nyheteridag.se/har-heilar-ci...it-makt-musik/

Bör hon avgå?

Nej hon ska inte avgå. Det här var i 20 årsåldern för henne, hon gillade hårdrock, och ingen hade hört talas om "SD-musik". För övrigt heilar hon inte, hon diggar hårdrock. Röstar själv på Sd men det här är bara trams. Om det visar sig att hon oduglig som minister och det reses krav på hennes avgång så får det lov att vila på något annat än detta trams.
Citera
2021-12-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dingokudde
Men orka... Hon var 15 år, och på bilden har hon armen utsträckt åt sidan. Är detta det enda "graverande" som finns om henne? Jag lovar att 99% av alla andra politiker har värre saker än detta i sina gömmor.

det finns nog mer. men det mest pinsamma är ju hon nekar ff och inte minns. detta va 2005 ca.
men kan hänvisa till -90 soom sdare gjort nåt och kalla dem nazzar. varför får grjer långt tbx ff gälla för vissa men för vissa ska det släppas.

så hennes trovärdighet att inte minnas 2005 men kan hänvisa till 90 köper inte jag
Citera
Medlem
Felstavarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Men vad är det för bild människan har på sin wikipediasida?!?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ida_Karkiainen

Sån där skit vinner man inga val med

Hon försökte nog klippa ut svastikan i bakgrunden efter bästa förmåga.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Dessutom släppte Raubtier (pojkvännens band) sitt första album 2009. Det var inte på 90-talet.
Bra koll där !
Citera
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Nej hon ska inte avgå. Det här var i 20 årsåldern för henne, hon gillade hårdrock, och ingen hade hört talas om "SD-musik". För övrigt heilar hon inte, hon diggar hårdrock. Röstar själv på Sd men det här är bara trams. Om det visar sig att hon oduglig som minister och det reses krav på hennes avgång så får det lov att vila på något annat än detta trams.
OK, så, Hitler heilade inte, han "diggade hårdrock"?
Citera
2021-12-06, 23:03
Medlem
Snubchurps avatar
Detta kommer förminskas och göras till en icke-grej då det är en såsse som gjort det. Då är det helt okej. Hade det varit en SD:are eller Moderat hade det blivit ett jävla liv och definitivt en avgång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja fortsätt acceptera hyckleri och skitsnack. det kommer göra allt bättre. så typiskt svenskt.

är så pinsamt och det kommer medföra att det aaldrig blir bättre för de har den satans inställningen

Menar bara att man kan vara jävligt lämplig att styra Sverige även om man har lite gammal lort i bagaget. (Inte just den här regeringen kanske)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Jag har tittat, men hur många gör det?

Änsålänge är detta en väldigt liten sak som publicerats i Nyheter idag och Samnytt. Lär ta emot för MSM och om några dagar talar hon ut oc förlåts, hon är ju trots allt både en stark ung kvinna samt Sosse.

exakt. inte många som har. visst svt hjälpte till. men så länge inte de stora, expressen och ab tar upp så kommer inte det till lika mkt kännedom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in