2021-12-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Ja det hela är mycket märkligt.
Man får allt mer förståelse I hur en sekt uppstår och växer,avvikande åsikter mobbas fort bort,blockeras m.m
Rena rama foliehattshögskolan som någon sa.
Ett vuxendagis med grogg

Det är tyvärr inte ens roligt längre då han har blockat alla som kritiserade honom och bara har retarderade lärjungar kvar i kommentarsfältet.
Citera
2021-12-06, 09:37
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Det är tyvärr inte ens roligt längre då han har blockat alla som kritiserade honom och bara har retarderade lärjungar kvar i kommentarsfältet.

De senaste videokreationerna har fått ganska många roliga kommentarer tycker jag🥳
Citera
2021-12-06, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
De senaste videokreationerna har fått ganska många roliga kommentarer tycker jag🥳

Det tycker inte jag.
Citera
2021-12-06, 12:01
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Det var nån i tråden som sporde efter Fritjof. Denne byfånarnas konung och Håkan Bergmarks bäste kompis, som vill avrätta politiker i Kungsan är nu tillbaka på Rumble sannolikt efter en depression över att inga vill komma till hans "demokratimöten".
Citera
2021-12-06, 12:53
Medlem
Citat:

Ja några stycken som inte riktigt får ihop det här med swishbidragen som önskas i var och varannat klipp.
Samtidigt som han släppt ett klipp där han berättar om att det är helt gratis att bedriva en yoootob-kanal.
OCH att han enligt några kommentarer efterskänker alla swishbidrag till blågula korset,någon organisation som hjälper hemlösa svenskar tror jag.
Det är som han inte kommer ihåg vad han själv sagt.
Men ytterst få som ifrågasätter detta bland skaran med lärjungar.
Hur yttrar sig alzheimer egentligen?
Citera
2021-12-06, 13:06
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Det var nån i tråden som sporde efter Fritjof. Denne byfånarnas konung och Håkan Bergmarks bäste kompis, som vill avrätta politiker i Kungsan är nu tillbaka på Rumble sannolikt efter en depression över att inga vill komma till hans "demokratimöten".

Ingen ny video på Rumble sedan 1 december.
Citera
2021-12-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Ja några stycken som inte riktigt får ihop det här med swishbidragen som önskas i var och varannat klipp.
Samtidigt som han släppt ett klipp där han berättar om att det är helt gratis att bedriva en yoootob-kanal.
OCH att han enligt några kommentarer efterskänker alla swishbidrag till blågula korset,någon organisation som hjälper hemlösa svenskar tror jag.
Det är som han inte kommer ihåg vad han själv sagt.
Men ytterst få som ifrågasätter detta bland skaran med lärjungar.
Hur yttrar sig alzheimer egentligen?

Det står lite om det här. Det skulle det kanske kunna vara för han har väl inte varit proffsboxare i USA. Eller har jag missat något ur hans händelserika liv ?

https://www.alzheimerfonden.se/demenssjukdom/alkoholdemens

Citerat Från.

https://www.demensforbundet.se/om-demens/demenssjukdomar/alkoholdemens/

Korsakoffs sjukdom

Sjukdom, syndrom eller psykos är en organisk nervsjukdom som kan drabba alkoholmissbrukare som bara dricker alkohol och inte äter. Sjukdomen är alltså en näringsbristsjukdom och beror på brist på B-vitamin.

Symtom
Sjukdomen utmärks av svåra störningar i minnesfunktionerna. Typiska tecken är allt svårare rubbningar i inpräglingsförmågan med närmast fullständigt bortfall av närminnet och att personen inte har någon insikt om sin minnesnedsättning. Även epileptiska kramper och sömnstörningar kan uppträda.

Personer med Korsakoffs sjukdom är ofta vältaliga och pratglada, men då närminnet och senare även fjärrminnet sviker, samt ordförrådet tryter hittar de i stället på de mest osannolika historier eller förklaringar till hur man själv upplever sin situation.
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-12-06 kl. 13:52.
Citera
2021-12-06, 17:31
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Ingen ny video på Rumble sedan 1 december.

Vad trist. Tycker Fritjof Persson är (förmodligen ofrivilligt) roligare än Sveriges alla stå-up komiker tillsammans.

Ser dock att han varit flitig på Twitter senaste tiden. Var och vartannat inlägg verkar bryta mot någon lag. Undrar hur länge han får vara kvar?
Citera
2021-12-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Vad trist. Tycker Fritjof Persson är (förmodligen ofrivilligt) roligare än Sveriges alla stå-up komiker tillsammans.

Ser dock att han varit flitig på Twitter senaste tiden. Var och vartannat inlägg verkar bryta mot någon lag. Undrar hur länge han får vara kvar?

Ja står man och vrålar att vaccineringen är ett planerat massmord så är frågan om man inte ska ha tvångströja,alternativt dra sig tillbaka till sitt pojkrum med bruna peisleymönstrade tapeter från 70-talet och dra ner persiennerna.

Stod på ett torg någonstans och skrev helt rabiat om detta vaccin,hade jag gått förbi där så hade jag blivit så förbannad att jag slitit micken ur händerna på fanskapet och sagt att han är inte Mick Jagger,prata förfan som normalt folk.
Men samtidigt så är hb och han ett hääärligt radarpar.
Senast redigerad av Kho71 2021-12-06 kl. 20:43.
Citera
2021-12-06, 21:19
Medlem
https://youtu.be/Dr_4ub_gz88

Håkan kan inte förstå att folk har julbelysning uppsat i Sveriges "rådande elbrist" så han måste filma grannarnas ljus.
Givetvis kommer deras julljus leda till ännu mer elbrist..
Citera
2021-12-06, 21:32
Medlem
Nu är han igång och högläser om elpriset IGEN. Det har säkert blivit en höjning av hyran av pojkrummet på 2-300 i mån på grund av det och den kan han inte skita i att betala. Livet är hårt

https://m.youtube.com/watch?v=OwMuQmqGl9A
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-12-06 kl. 21:37.
Citera
2021-12-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
https://youtu.be/Dr_4ub_gz88

Håkan kan inte förstå att folk har julbelysning uppsat i Sveriges "rådande elbrist" så han måste filma grannarnas ljus.
Givetvis kommer deras julljus leda till ännu mer elbrist..

Kostar korvören att ha igång några ledslingor.
Senast redigerad av Kho71 2021-12-06 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in