2021-12-05, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Lägg till att håkan anser att svensk politik är ett skämt och att ingen kan styra.. bortsett han själv.
Rätt där, Håkan for PM.

Eller som Account Manager. I konkursboet!
Citera
2021-12-05, 10:29
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
https://youtu.be/0eZjT7vClR0

Håkan han valt bort reklam från sin youtube kanal fast allt han önskar är cash. Reklam är jobbigt säger han.
Uppmanar christer bigander "la cafe bordell bar" swxit att också "ställa in inställningar" som tar bort reklamen 😜
Kalas full, Margit och Lars blir besvikna imorgon..

Suck.. han är verkligen inte tech-savy! Ändå ska han uttala sig som expert fast han inte har någon aning hur det fungerar. Gör han det i fler ämnen månne?
Citera
2021-12-05, 10:36
Medlem
Henriksss avatar
Citat:

Håkan han valt bort reklam från sin youtube kanal fast allt han önskar är cash. Reklam är jobbigt säger han.
Uppmanar christer bigander "la cafe bordell bar" swxit att också "ställa in inställningar" som tar bort reklamen 😜

Det är väl så enkelt att lärjungarna swishar mer än vad reklamintäkterna hade blivit.
Det är ju win för vår älskade ledare och klart han vill tipsa sina jotobkompisar om sitt vinnande koncept!
Citera
2021-12-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Det är väl så enkelt att lärjungarna swishar mer än vad reklamintäkterna hade blivit.
Det är ju win för vår älskade ledare och klart han vill tipsa sina jotobkompisar om sitt vinnande koncept!
Rätt där. HB har många lyssnare och beundrare, ja!!
Dom swishar troget på - något sändningsstöd från den swemaliska "regimen" lär han väl däremot aldrig kunna få?
Citera
2021-12-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss

Tror han inte får så mycket swish.
Christer tackade för tipset men säger att pengarna han får in går till välgörenhet 😜
Citera
2021-12-05, 12:38
Medlem
Citat:
Christer tackade för tipset men säger att pengarna han får in går till välgörenhet 😜

Det gör ju hb's kanalintäkter också,han skickar oavkortat samtliga swishbidrag till blågula korset enligt honom själv,bara det att dom måste ta en omväg via hans privata bankkonto.
Men givmild är han.
Citera
2021-12-05, 12:50
Medlem
Citat:

Jo lite komiskt att han försöker få det ibland att låta som att han valt bort reklamen självmant,har numera skrivit in texten "hjälp till att bevara kanalen reklamfri " före sitt swishnummer.
Som om det skulle göra någon skillnad om lärjungarna swishar eller inte när det är Youtube som vägrat att ha någon reklam på hb kanal.
Köper verkligen lärjungarna sånt här?
Sen att han delar ut pekpinnar till andra yoootobers angående hur de ska göra med sin reklam på sina kanaler blir riktigt roligt.
Men skönt han konstaterar att han har ordning på ekonomin,som Christer,sa han själv.
Vad ska han då med reklampengar till?
Ja juuust ja!
Dom går oavkortat till blågula korset.
Allt är lika vattentätt som Titanic.
Citera
2021-12-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Suck.. han är verkligen inte tech-savy! Ändå ska han uttala sig som expert fast han inte har någon aning hur det fungerar. Gör han det i fler ämnen månne?

Är det bara jag som undrar hur många klipp han minns bakåt i tiden?
Tänker på att han spelar in sig själv där han säger emot sig själv,men det verkar i.o.f inte röra någon i ryggen.
Huvudsaken man har rent mjöl i påsen......
Citera
2021-12-05, 12:55
Medlem
Citat:

Om du fick välja en person i hela världen som du misstänker är schizofren.
Vem skulle du välja?
Citera
2021-12-05, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Det gör ju hb's kanalintäkter också,han skickar oavkortat samtliga swishbidrag till blågula korset enligt honom själv,bara det att dom måste ta en omväg via hans privata bankkonto.
Men givmild är han.

Hade varit smartare att skriva blågulakorset swish istället då, men antar pengarna stannar kvar hos mottagaren.
Lika illa med blågulakorset förvisso de luras de med..
Citera
2021-12-05, 19:56
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Är det bara jag som undrar hur många klipp han minns bakåt i tiden?
Tänker på att han spelar in sig själv där han säger emot sig själv,men det verkar i.o.f inte röra någon i ryggen.
Huvudsaken man har rent mjöl i påsen......

Nej minnet går nog inte så mycket längre bak än senaste fyllan. Han är extremt motsägelsefull i sina videos. Jag tror att två anledningar till att sekten inte märker det är att de inte själva minns att han sagt annorlunda tidigare och att de egentligen skiter i det, så länge han levererar (andras) punchlines som de går igång på. Som det gamla hederliga citatet lyder: "jag skiter i om det är sant, det är förjävligt ändå!"

För övrigt trodde jag tidigare att Christer verkligen skänkte till välgörenhet men givet vad som börjar komma fram om honom är jag mer och mer övertygad om att även han stoppar swishen i egen ficka. Han verkar inte göra mer om dagarna än att sitta på youtube. Han är precis som Håkan, fast lite mindre missbrukare vilket egentligen gör det än värre.
Citera
2021-12-05, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Nej minnet går nog inte så mycket längre bak än senaste fyllan. Han är extremt motsägelsefull i sina videos. Jag tror att två anledningar till att sekten inte märker det är att de inte själva minns att han sagt annorlunda tidigare och att de egentligen skiter i det, så länge han levererar (andras) punchlines som de går igång på. Som det gamla hederliga citatet lyder: "jag skiter i om det är sant, det är förjävligt ändå!"

För övrigt trodde jag tidigare att Christer verkligen skänkte till välgörenhet men givet vad som börjar komma fram om honom är jag mer och mer övertygad om att även han stoppar swishen i egen ficka. Han verkar inte göra mer om dagarna än att sitta på youtube. Han är precis som Håkan, fast lite mindre missbrukare vilket egentligen gör det än värre.

Ja det hela är mycket märkligt.
Man får allt mer förståelse I hur en sekt uppstår och växer,avvikande åsikter mobbas fort bort,blockeras m.m
Rena rama foliehattshögskolan som någon sa.
Ett vuxendagis med grogg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in