2007-07-24, 01:45
Medlem
kklasens avatar
tjenare...

Jag skulle vilja skydda winzip-filer från att bli uppackade... men även läsbara.
I spelet SoF2 använder man zip-filer nämnda till pk3. Vill alltså att spelet ska kunna läsa filerna men ändå kunna skydda innehållet på något sätt... Kanske göra så att winzip ser filen som oläsbar men kan ändå läsas eller någon..

Några ideer?
Citera
2007-07-24, 11:26
Medlem
askers avatar
Spelet packar upp och läser filerna på samma sätt som t ex Winzip. Om spelet kan läsa dina filer kommer de alltid kunna packas upp helt vanligt.
Citera
2007-07-26, 20:49
Medlem
mr beefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kklasen
tjenare...

Jag skulle vilja skydda winzip-filer från att bli uppackade... men även läsbara.
I spelet SoF2 använder man zip-filer nämnda till pk3. Vill alltså att spelet ska kunna läsa filerna men ändå kunna skydda innehållet på något sätt... Kanske göra så att winzip ser filen som oläsbar men kan ändå läsas eller någon..

Några ideer?
har upplevt samma problem bara för nån månad sen började själv spela sof2 för inte alls så länge sen men jag har för mje att d egentligen bara va så enkelt som att ändra filtypenfrån zip till pk3 å sen klistra inden i basefoldern för attt d ska funka. men om du fortfarande har problem så e d bara å kommain på vårt klanforum å förklara problemet så kan jag lova dej att du kommer få den hjälp som du behöver http://www.hopclan.net/forum/index.php
Citera
2007-07-26, 21:03
Medlem
jastors avatar
Sätt ett lösenord?
Citera
2007-07-26, 21:13
Medlem
TheKlowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jastor
Sätt ett lösenord?

Sätter han lösenord på filen kan inte SoF2 läsa den=Helt onödigt att ge någon annan tillgång till filen.
Citera
2007-07-26, 21:16
Medlem
jastors avatar
Edit: NM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in