Jag skulle vilja skydda winzip-filer från att bli uppackade... men även läsbara.
I spelet SoF2 använder man zip-filer nämnda till pk3. Vill alltså att spelet ska kunna läsa filerna men ändå kunna skydda innehållet på något sätt... Kanske göra så att winzip ser filen som oläsbar men kan ändå läsas eller någon..
Jag skulle vilja skydda winzip-filer från att bli uppackade... men även läsbara.
I spelet SoF2 använder man zip-filer nämnda till pk3. Vill alltså att spelet ska kunna läsa filerna men ändå kunna skydda innehållet på något sätt... Kanske göra så att winzip ser filen som oläsbar men kan ändå läsas eller någon..
Några ideer?
har upplevt samma problem bara för nån månad sen började själv spela sof2 för inte alls så länge sen men jag har för mje att d egentligen bara va så enkelt som att ändra filtypenfrån zip till pk3 å sen klistra inden i basefoldern för attt d ska funka. men om du fortfarande har problem så e d bara å kommain på vårt klanforum å förklara problemet så kan jag lova dej att du kommer få den hjälp som du behöver http://www.hopclan.net/forum/index.php