2007-07-24, 01:45
Medlem
kklasens avatar
tjenare...

Jag skulle vilja skydda winzip-filer frn att bli uppackade... men ven lsbara.
I spelet SoF2 anvnder man zip-filer nmnda till pk3. Vill allts att spelet ska kunna lsa filerna men nd kunna skydda innehllet p ngot stt... Kanske gra s att winzip ser filen som olsbar men kan nd lsas eller ngon..

Ngra ideer?
Citera
2007-07-24, 11:26
Medlem
askers avatar
Spelet packar upp och lser filerna p samma stt som t ex Winzip. Om spelet kan lsa dina filer kommer de alltid kunna packas upp helt vanligt.
Citera
2007-07-26, 20:49
Medlem
mr beefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kklasen
tjenare...

Jag skulle vilja skydda winzip-filer frn att bli uppackade... men ven lsbara.
I spelet SoF2 anvnder man zip-filer nmnda till pk3. Vill allts att spelet ska kunna lsa filerna men nd kunna skydda innehllet p ngot stt... Kanske gra s att winzip ser filen som olsbar men kan nd lsas eller ngon..

Ngra ideer?
har upplevt samma problem bara fr nn mnad sen brjade sjlv spela sof2 fr inte alls s lnge sen men jag har fr mje att d egentligen bara va s enkelt som att ndra filtypenfrn zip till pk3 sen klistra inden i basefoldern fr attt d ska funka. men om du fortfarande har problem s e d bara kommain p vrt klanforum frklara problemet s kan jag lova dej att du kommer f den hjlp som du behver http://www.hopclan.net/forum/index.php
Citera
2007-07-26, 21:03
Medlem
jastors avatar
Stt ett lsenord?
Citera
2007-07-26, 21:13
Medlem
TheKlowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jastor
Stt ett lsenord?

Stter han lsenord p filen kan inte SoF2 lsa den=Helt ondigt att ge ngon annan tillgng till filen.
Citera
2007-07-26, 21:16
Medlem
jastors avatar
Edit: NM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in