Jag skulle vilja skydda winzip-filer frn att bli uppackade... men ven lsbara.
I spelet SoF2 anvnder man zip-filer nmnda till pk3. Vill allts att spelet ska kunna lsa filerna men nd kunna skydda innehllet p ngot stt... Kanske gra s att winzip ser filen som olsbar men kan nd lsas eller ngon..
Jag skulle vilja skydda winzip-filer frn att bli uppackade... men ven lsbara.
I spelet SoF2 anvnder man zip-filer nmnda till pk3. Vill allts att spelet ska kunna lsa filerna men nd kunna skydda innehllet p ngot stt... Kanske gra s att winzip ser filen som olsbar men kan nd lsas eller ngon..
Ngra ideer?
har upplevt samma problem bara fr nn mnad sen brjade sjlv spela sof2 fr inte alls s lnge sen men jag har fr mje att d egentligen bara va s enkelt som att ndra filtypenfrn zip till pk3 sen klistra inden i basefoldern fr attt d ska funka. men om du fortfarande har problem s e d bara kommain p vrt klanforum frklara problemet s kan jag lova dej att du kommer f den hjlp som du behver http://www.hopclan.net/forum/index.php
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!