Citat:
Ursprungligen postat av
Drazziel123
Polisen gjorde bort sig för dom kommer inte få använda vittnesmået i en rättegång då dom inte har delgivit personen
De jag mena var att jag fatta att dom hita rätt dörr men om de inte lukta i porten och bara utanför dörren hur hita dom just den dörren av alla 10.000 dörrar i hjusta, då mena jag att de självklart svensken som har sagt vilka det var, och tror inte ens de lukta utan för dörren för de inte dom mängderna klår I en hel flaska.
Tro mig 99% av alla kriminella är trötta på den här skiten dom flesta vill bara kunna göra para i lugn och ro som det var förut, någon skjutning då och då är ju normalt i alla länder, men nu pallar inte ens dom tuffaste vissa sig i sina orter och taggat utomlands och skaffat sig fotsoldater som inte sätt dom riktiga glans dagarna som vi hade innan 2013, för då va dom 7-8 år om ens de
Och ha 18 eller life som första vålta ja då gråter man som panda i dp gjorde i Köpenhamn, då han aldrig trodde en 17 åring kunde få 20 år 🤣🤣
Det låter som att du är lite upprörd över att din golbög till kompis fick vad han förtjänade? Förövrigt råder fri bevisprövning i Sverige så det går alldeles utmärkt att ta upp golbögens egna ord.