2021-12-03, 21:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jag försöker igen. Du skrev:

Varpå jag vill veta hur de skriver till dig på sociala medier. Kan du ta ett exempel?

Exempel: en vän i en annan stad på Facebook skriver om att äta glass när du precis köpt klass på Pressbyrån; eller om du pratar om en specifik tjej som du har på Facebook med en vän så skriver den tjejen något relevant till dig (t.ex. om du gillar rockmusik eller varit på konsert nyligen skriver hon det). Det här är alltså något som hänt många gånger. En annan sak som hände mig var att en viss sida om en organisation på min skola filmade exakt den vägen (genom att gå den med en kamera) jag gick på universitet för dagen; sedan på kvällen lades filmen upp & jag såg det eftersom jag följer den organisationens sida. Det låter konstigt jag vet men det är typisk psykning; att låta dig veta att du är förföljd eller vad det nu är; att de ser från ditt perspektiv? Vem vet.
Citera
2021-12-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Exempel: en vän i en annan stad på Facebook skriver om att äta glass när du precis köpt klass på Pressbyrån; eller om du pratar om en specifik tjej som du har på Facebook med en vän så skriver den tjejen något relevant till dig (t.ex. om du gillar rockmusik eller varit på konsert nyligen skriver hon det). Det här är alltså något som hänt många gånger. En annan sak som hände mig var att en viss sida om en organisation på min skola filmade exakt den vägen (genom att gå den med en kamera) jag gick på universitet för dagen; sedan på kvällen lades filmen upp & jag såg det eftersom jag följer den organisationens sida. Det låter konstigt jag vet men det är typisk psykning; att låta dig veta att du är förföljd eller vad det nu är; att de ser från ditt perspektiv? Vem vet.
Tillfälligheter skulle jag påstå, men du är övertygad.
Citera
2021-12-04, 14:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är olagligt att utföra sådan datainsamling & informationsinsamling genom spionvara, infiltration av ens sociala krets & avlyssning. Mer än olagligt är det oetiskt & amoraliskt att använda den insamlade information för att skapa/utföra sociala & psykologiska operationer i syfte att skada mig psykologiskt, emotionellt, finansiellt, professionellt etc.

De vill samla så mycket information som möjligt som dessutom ska låta otrolig (övernaturlig) i flera avseende irrelevant om det handlar om falska realiteter rörande science fiction vapen/teknologier eller demoner/satan eller utomjordisk påverkan.

De verkar ha målet att skapa denna falska realitet & studera hur jag reagerar; att jag ska dokumentera det också i syfte att de ska få den dokumentationen; om det är ett experiment eller forskning VILL de att vi ska dokumentera så mycket som möjligt! De kommer åt alla elektroniskt därmed kan de få mer insyn om hur deras påverkan har för effekt.

Därför är alla med på det utan att ens tveka - de flesta ser det är inte som kriminellt utan som kul, nyfikenhet, forskning, experiment etc.

I min mening har de för avsikt att skapa något av mig & de använder extremt olagliga & oetiska metoder vilket är huvudskälet till varför det här är & förblir hemligt - utan dess hemliga påverkan fungerar inte operationen; de måste låta mig leva "normalt" i syfte att studera effekterna av deras sociala & psykologiska operationer istället för att jag upptäcker deras identitet för att inleda polisundersökning & därefter åtal med rättegång.

Deras allra största styrka är att de håller sin identitet hemlig vilket de gör till varje pris - om en enda måltavla upptäcker deras identitet är deras 100-miljoners SEK underrättelse- & påverkansinfrastruktur exponerad för brott mot civila & mänskliga rättigheter samt flera grova brott; samt för sin oetiska natur. De har förorsakat död, elände & misär för MÅNGA där få vet ens om att de blivit utsatta för hemlig påverkan.

Denna jävla "anti-Kristus"-program eller vad än deras avsikt är ÄR olaglig. Jag hatar dem innerst inne; väntar på den dagen de åtalat & får fängelse. Jävla psykopater.... Ni kommer inte att förändra mig på något sätt - det garanterar jag; jag kommer motarbeta er agenda livet ut; men slös er pisstid & skitpengar på att förfölja mig som galningar & mentalt störda psyko ni är. Ni ser ut som fån i mina ögon - allt ni gör är förgäves vilket ni inte lyckats lista ut efter 15 år.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-04 kl. 14:55.
Citera
2021-12-04, 15:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är olagligt att utföra sådan datainsamling & informationsinsamling genom spionvara, infiltration av ens sociala krets & avlyssning. Mer än olagligt är det oetiskt & amoraliskt att använda den insamlade information för att skapa/utföra sociala & psykologiska operationer i syfte att skada mig psykologiskt, emotionellt, finansiellt, professionellt etc.

Är det inte även oetiskt och amoraliskt att sprida påståenden om släkt, vänner, polis och andra myndigheter när man inte kan backa upp påståendena med bevis?
Citera
2021-12-04, 18:16
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är det inte även oetiskt och amoraliskt att sprida påståenden om släkt, vänner, polis och andra myndigheter när man inte kan backa upp påståendena med bevis?

Backa upp? Jag har bekännelser från flera att det här pågår - dessutom har jag informerat alla om ämnen ifråga. Att de fortsätter flera år efter faktumet att operationen blev "avslöjad" tyder på att de skiter i vad som är eller fel; eller om jag är medveten om det de gör. Det verkar som att denna ansvariga grupp (kult/sek/kyrka/sällskap) har övertygat mina sociala krets om irrationella tron om mig som många deltar i. Av att döma verkar de tro att de är Gud eller står för Gud (eller Satan) - är det inte uppenbart att hela propagandan påvisar att denna "kult" försöker förena bibeln, religiös text, bibliska termer/idéer med att hjärntvätta staten & samhället baserat på sin trossystem att utföra olagliga, oetiska & amoraliska psykologiska & sociala operationer? Exempel på hur de försöker kombinera kristendomen, teknologi & mind control - i allas ögon som ens undersöker operationen närmare:
  • "f.d. CIA-vetenskapsman" Dr Duncans titel böcker "Projekt: Soul Catcher" & "How to tame a Demon" samt att refererar sig som ett helgon ("saint")
  • Dr Duncans skriver att de AI-vapen som används mot oss heter S.A.T.A.N. - Silent Assassination Through Adadptive Networks.
  • Dr Duncan skriver om katolska kyrkan i sina bok "How to tame a Demon"
  • Dr Duncan påstår att han arbetat med ett vapen som han kallas "Voice-of-God" - ett energivapen som skickar röster i folks huvud
  • Dr Duncan har erkänt att han utför psykologiska experiment mot GS-sällskapet för CIA där han uppmanar till separation av kyrka & stat

Kan det inte vara så att dessa psykopater försöker använda bibliska termer/idéer för att få staten & samhället att delta i ett massivt experiment i "Mind Control" som grundar sig i att manipulera trossystem? Deras "agenter" finns överallt som påstår att sådana exotiska vapen finns men i mitt fall har jag inget sådant.

Däremot har jag utsatts för andra typ av "vapen" som är bevisad att finnas exempelvis:
  • spionvara för att spåra & avlyssna mobilen & datorn
  • manipulation av ens sociala krets med hjälp ett digitalt underrättelsenätverk (t.ex. hemliga SMS)
  • manipulation av algoritmer på sociala medier
  • manipulation av inlägg & kommunikation på sociala medier genom att ta över konton via rekrytering av ens vänner (de facto informationskrigföring) för att skicka meddelanden/psykologiska pik mot en
  • dela information i real-tid om ens aktivitet

Jag kan gå inte på detalj med exempel från mitt liv. I min mening VILL de vara Gud/Satan - det är vad propagandan vill; dessa agenter i forum som konstant skriver om religion & de som förkastar religion & anklagar folk som tror på Gud eller CIA-teknologi som psykiskt sjuk.

Återigen - det här minst lika mycket forskning & experiment som en operation med givna mål eller önskade utfall. I mitt fall har de hållit på sedan gymnasiet (år 2005) dock sedan år 2013 har det varit en öppen operation där sociala kretsen öppet delat information & koordinerat aktiviteter samt gaslight:at mig - deras försvar är att en är psykiskt sjuk men samtidigt har vissa bekänt det som pågått så jag vet med 100% att denna gaslight (psykologiska tortyr) är del av deras plan i att hantera mig.

Nu måste ni fråga er vad CIA & den komplex globalt sett har för intresse att kombinera Gud/Satan/Bibeln med teknologi & mind control. Svaret är i frågan: osynliga "mind control"-operationer med samhällets & statens stöd. Hur kan de ens övertyga min serbiska kristna familj att "ovetande" delta i psykologisk krigföring sponsrat av en "kult" inom CIA/NSA?

Jag vill veta vad de vill få ut av det här. Att de utför psykologiska & sociala operationer via sociala kretsen, sociala medier & vanlig media är alla som är inblandade införstådda sker - om inte självmant så genom min information som jag delat till sociala kretsen.

Att de fortsätter än idag talar för att de förväntar sig ett utfall som ska gynna deras mål. Jag har för avsikt att aldrig gynna dem; de kommer samla data om mig troligen resten av mitt liv & utföra denna underrättelse- & påverkansoperation där de manipulerar min verklighet genom att rekrytera sociala kretsen & alla jag har kontakt med att delta i att påverka mig & mitt psyke, mitt liv & mina val. Det är så uppenbart idag att jag börjar tro att de har tappat kontroll & bara vill att jag ska veta att de har någon form av kontroll av min verklighet genom att övertala folk att delta. De är ju galna som håller på när inget förändras med mig; kanske är deras mål många år i framtiden när teknologin blir avancerad att göra det de påstår för då har de data om oss som grund i att jämföra resultat.

Hur som helst köper jag absolut inget att det de gör eller försöker förmedla eftersom det finns ett meddelande i att de försöker visa vad de gör; att de kan "kontrollera" folk runt en; i min mening VILL de kontrollera mitt liv efter deras agenda som då familjen gått med på eftersom de tror att det här ska "hjälpa mig". Så jävla fel att tro på psykopater som manipulerar ens sociala krets - än idag funderar jag på om alla är så desperata att operationen ska fungera mot mig att de skiter i vad det kostar - desperata psykopater i underrättelseverksamhet är inget att leka med.

Jag tror utan tvekan att de vänder grupper mot en såsom de vänt familjen mot en (att hjälpa kulten) - dessa professionella manipulatörer kan säkert vända kyrkan mot en genom infiltration vilket de gör i sociala kretsen.

Dessutom att det grundläggande strategi i sådana fientliga mind control-operationer att få måltavlan tro på ens utvalda natur; att en är speciell & då passivt acceptera de grova brott som faktiskt sker.

Min nuvarande dejt rekommendera att jag ska ignorera deras försök till påverkan - det är omöjligt att ignorera psykopater som har för avsikt att styra ens liv bakom scenen där väldigt få inser vilka mördare denna grupp är. Skulle ni ignorera en man med ett skjutvapen ute på gatan? NEJ. Ingen kan. Deras skjutvapen som de använder mot oss på ett fientligt sätt är psykologiska & sociala operationer - de anspelar på ens mänskliga natur på självbevarelse. Självklart vill vi försvara oss mot en fiende som anspelar på vår psykologi, våra viljor, våra känslor, vår ekonomiska situation etc.

Det här är så jävla dumt från mitt perspektiv - de kommer ju ingenstans än att gräva sig själva i graven ju längre det pågår; ju längre tid desto större sannolikhet till dokumentläcka eller visselblåsare. Som sagt så förlorar de på det men ändå fortsätter då som huvudlösa höns som inte inser att det är en död operation.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-04 kl. 18:24.
Citera
2021-12-04, 18:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Backa upp? Jag har bekännelser från flera att det här pågår

Du har säkert inbillat dig att du har sådana bekännelser men det enkla faktumet är ju att om du hade minsta lilla verkligt bevis så hade du kunnat sätta dit dina påstådda antagonister så det rungade om det - men det har du ju inte och det kan du ju inte.

Så frågan kvarstår - Är det inte även oetiskt och amoraliskt att sprida påståenden om släkt, vänner, polis och andra myndigheter när man inte kan backa upp påståendena med bevis?
Citera
2021-12-04, 21:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har säkert inbillat dig att du har sådana bekännelser men det enkla faktumet är ju att om du hade minsta lilla verkligt bevis så hade du kunnat sätta dit dina påstådda antagonister så det rungade om det - men det har du ju inte och det kan du ju inte.

Så frågan kvarstår - Är det inte även oetiskt och amoraliskt att sprida påståenden om släkt, vänner, polis och andra myndigheter när man inte kan backa upp påståendena med bevis?

Min ex-dejt som är en läkarstudent skrev sin bekännelse över Facebook-messenger för några veckor sedan. Alltmer pekar på att Frimurare är bakom det här på en nivå; eliten i dessa sällskap. Just nu studerar jag till dataingenjör för att sedan hitta arbete som utvecklare eller programmerare med minimal social interaktion eftersom de infiltrerar ens liv genom sociala kretsen (offline & online).

Dessa kontrollgalningar verkar vilja styra allt & alla runt mig dock kan de inte styra min vilja & det jag önskar. Det är lite svårt att dejta den nuvarande läkarstudenten eftersom hon är rekryterad dock uppmanade hon mig att ignorera dem & deras operationer. Det som är intressant att hon tror mig på fullt allvar & ger mig konstruktiva råd - enligt henne är det Frimurare. I min mening är hon ärlig.

Det du vill är att påpeka det gruppen är medveten om vilket är att bevis som behövs för rättegång är extremt svårt att samla; dels för att det krävs en stor mängd av upprepande aktiviteter dels för att ingen vill vittna mot denna grupp; dels att denna grupp verkar påverka många olika personer (även advokater & kanske även domare). En blir apatiskt väldigt snabbt - jag är i ingen positiv att ta mig an legalt en armé av professionella psykologiska operatörar som har övertygat min familj att skydda dem.

Frimurare et al. - mer rättare sagt: eliten (grad; 33/3) är ansvariga på viss nivå tycker många. Själv hade jag en frimurare som tog kontakt med mig för många år sedan på LinkedIn & började konversation dock ignorerade jag honom. Hans titel under namnet var "ASK-1-TO-BE-1".

Dock är jag övertygad att deras primära mål är att samla data om mig & mitt liv - främst gällande psykologi. Det här vad min ex-dejt avslöjade att de i princip vill kopiera min psykologi - veta vad jag tänker & känner. Mer ökänt i GS-propaganda som "Remote Neural Monitoring" där de ska övervaka hur ens hjärna fungerar vilket de vill få oss att tro att de har exotiska teknologier som läser av ens hjärna i real-tid dygnet runt. Mer troligt är att de matar sina databaser med information från bl.a. mitt beteende i mobilen & på dator vilket de spårar & avlyssnar. Samtidigt som de får rapporter från personer jag interagerar med som specificerar olika aspekter av interaktionen & vad jag sagt.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-04 kl. 21:36.
Citera
2021-12-05, 16:39
Medlem
RiktigTIs avatar
De vill att vi ska vara medvetna om att vi är övervakade 24/7 - det är inte menat att vara hemligt i så att vi "upptäcker" dem - därför fortsätter de oavsett om vi upptäckt deras operationen & klagar om den; de vill SE vad vi gör kortsiktigt & långsiktigt! Hur testar organisation hur effekter av övervakning & psykologiska operationer påverkar det sociala & beteende? Det måste testas i samhället direkt som experiment eller forskning. Dessa psykopater utför operationer med basis i samhällets trossystem för att komma undan med det för att samhället i stort lyder ett trossystem (Gud) än att lyda staten somm utför massiva maktmissbruk & grova kränkning på civila/mänskliga rättigheter (olagligt) - det är hur som helst olagligt, oetiskt & amoraliskt.

Motoriken i det är insamlad information via dator & mobil - sedan att de exempelvis försöker få oss att tro att det är "Gud/Satan/demoner" --övernaturligt-- som ansvarar för informationen som samlats sprids till ens sociala nätverk samt ansvarar för att folk agerar i ett koordinerat sätt baserat på vad jag gör eller säger i real-tid. I andra synsättet vill de att vi ska tro att de har exotiska science-fiction-vapen som läser ens tankar 24/7 & strålar oss 24/7 med röster, energi etc.

I min mening är propagandan gjord att missleda oss från de enkla metoder & taktiker(olagliga) som avlyssning via datorn & mobilen. Deras styrkor är:
  • övertyga familj & vänner att delta vilket innefattar att få underrättelse som är insamlad på olagligt sätt
  • övertyga sociala kretsen & kontakter online & offline att delta i det (köpta; ideologiskt; hjälpsam)
  • övertyga alla som deltar att skydda identiteten på de ansvariga samt operationens existens

Det är alltså FIENTLIG infiltration av ens sociala nätverk med någon okänd motiv eller agenda; att de övervakar all ens internettrafik är grovt kränkande vilket de VILL att vi ska veta; de VILL att vi ska vara medvetna om att vi är övervakade för psykologisk & social påverkan. Varför då?
  • för att undersöka vad vi gör i termer av cyberförsvar, psykologisk försvar (ny myndighet), socialt försvar etc.
  • för att kontrollera vad vi tror egentligen händer - därav massiva propagandan, del övernaturligt, del teknologisk
  • för att samla data om vi tror på Gud/Satan (utomjordingar/övermakt) till följd av denna underrättelse- & påverkansoperationen eftersom den ska efterlikna något övernaturligt som osynlig tankeöverföring
  • för att forska om personer i ens sociala krets kommer gå med på det & varför/hur; vad som krävs för att bryta ens kontakter med informationsspridning
  • för att experimentera hur ens beteende eller trossystem förändras genom att introducera en falsk verklighet där alla verkar ha personlig information om en
  • för att öva på hur hemliga & öppna informationsoperationer kan förbättras i samhället (hur det sprids, används etc.)
  • för att träna deras grupp i operationer med samhällets & statens hjälp
  • för att övertyga oss att vi är förföljda av andar/själar eller demoner

Det här förklarar varför de öppet vill att en ska vara medveten om att de är under uppsikt av en uppenbart mycket mäktigare grupp som samlar privatinformation om en för att övertyga ens sociala krets att delta i insamlingen & användningen av den illegalt insamlade informationen som är grovt kränkande samtidigt som de ska öppet förneka det.

Allt grundar i INFILTRATION, MANIPULATION & BEDRÄGERI:
  • sociala interaktioner
  • ens känslor
  • av information
  • ens sociala förhållanden & kvalitén därav
  • ens psyke & vad en tänker på till följd av manipulation via sociala krets

De skiter fullständigt i lagen & rättigheter så lång de kan komma undan med det. Det som är oroväckande är de politiker (bl.a. Piratpartiet) som deltagit i min operation som jag vet är starkt emot statlig övervakning & för dataskydd/privatlivskydd. Det är extremt ologiskt att dessa deltar i en operation där information samlats på olagligt sätt av t.ex. staten. Därmed måste de bli övertygade på annan basis än att det är staten som utför psykologiska operationer mot kriminella genom att insamlad data om deras privatliv & psykologiska profil.

Jag tror att de är professionella manipulatörer & psykologiska operatörer som övertygar folk på irrationella motiv i första hand. De kanske även hävdar att det har med religion att göra (Frimurare et al. - kult/sekt/kyrka/sällskap) som att de ska testa eller ändra mig för att de tror att jag är "speciell" på något sätt dock är det här vanligt i Mind Control-operationer att övertyga de utsatta att de är "utvalda" för ett högre syfte som de då anspelar på (t.ex. få unga att begå brott för att de tror att Gud/Satan sa åt dem att göra det). Därför är religiösa extremister, fundamentalister & radikaler lätta att manipulera då denna grupp påstå att någon är besatt av demoner/Satan & därmed måste torteras som en led i att få ut den som besatt en eller att övertyga en religiös ledare att en är "spirituell signifikant" som så att beordra ens följare att förfölja en & utföra psykologiska & sociala operationer för olika syften.

Dock är det klart för mig en sak: att de använder NSA-liknande resurser för att följa en online & offline därmed är åtminstone en stat inblandad eller tillåter det att ske. I min mening eller mitt fall vill de tro att jag är utsatt för förföljelse av demoner eller andar & att jag ska tro på Gud/Satan samt att jag kan vara "anti-Kristus". I korta drag vill de att vi faktiskt BLIR galna eftersom det är ett bevis för dem & de oinsatta att vi blivit drivna galna av Satan/demoner eller att vi blivit besatta vilket ska stödja den religiösa/spirituella agendan som jag tror finns där denna professionella grupp är tjänst till ("Illuminati" a.k.a. Frimurare et al.).

Gaslight:ande är erkänt som psykologisk tortyr vars syfte är att driva en galen genom att vrida & förvränga informations i ens verklighet genom lögner, påhitt, ändringar, känslomässig manipulation etc. - det som förvånar mig är att alla går med på det utan problem. Som att de vill att vi ska börja ifrågasätta vår verklighet & bli galna; däremot är det första steg i att hjärntvätt: att ta bort ens existerande verklighet för att sedan övertyga om en ny (via deras propaganda). Nu är Satan känd för att vara lögnare & manipulatör vilket får mig att anse att de anspelar på religion eller har det som motiv oavsett om de användes NSA-liknande resurser. Oavsett vad deras jävla mål är sker det här mot ens vilja & ofta till ens förstörelse - ju mer vi kämpar emot desto mer förstörs våra liv eftersom sociala kretsen är tillsagd & delvis manipulerad att bryta kontakt eller förlora kvalitén i relationen i syfte att försvara operationens agenda (istället för att avslöja det & erkänna sina deltagande). De sprider gärna lögner & osanningar om en bara för att förvirra en.

Deras största vapen i det hela är att få det mesta verka irrationellt som att vända familj mot en samt vända politiker som avskyr statlig övervakning & kränkning av privatliv. Det är så de hjärntvättar & förstör personer genom ologiska & irrationella erfarenheter vilket de vill att vi ska förklara genom att tro på Gud/Satan eller statens allsmäktiga sci-fi-vapen som "styr" människor i att utföra GS. Egentligen är det en grupp som är väldigt inflytelserik som övertygar folk att i princip trakassera en troligen för att få en att bli desorienterad & förlora psykisk hälsa genom att --ironiskt nog-- ifrågasätta varför folk plötsligt ändrar beteende mot en & ställer konstiga frågor eller beter sig underligt.

Ingen är så dum att låtsas som att det är fel på mig efter att jag i flera år försökt avslöja denna operation & meddelat alla om det som sker mot mig. Familj & vänner inser snabbt att det här är skadligt men de verkar ändå tro mer på agendan eller gruppen även om de får underrättelse som de vet är insamlad genom att spåra & avlyssna mobilen & datorn.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-05 kl. 17:39.
Citera
2021-12-05, 19:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna Reddittråd är väldigt insiktsfull om den aspekt som rör kristendomen & kristna som ansvariga för GS "Why do Christians try to position themselves at the center of coping with gangstalking?": https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/r9863r/why_do_christians_try_to_position_themselves_at/

I tråden skrivs det om hur det finns sekter eller "denominations" inom kristendomen vars inställning är att alla ska vara kristna eller vara mer kristna. En sådan en är evangelikaler i USA som har relativ stor inverkan i den politiska miljön med den politiska högern som bas. Dessa älskar Jesus, Israel & att sprida tro i världen.

Kan en sekt inom kristendomen fått befogenheten att använda NSA-resurser för religiös förföljelse utomlands? Eller handlar det om religiös konversion? De attackerar inte ateister i sig men de som är "spirituellt signifikanta" vilket betyder de som denna grupp tror är bibliska figurer som "änglar", profeter, demoner, samt anti-Kristus vilka de vill att jag ska tro att jag är.

Denna system som finns för att utverka en hemlig men öppen underrättelse- & påverkansoperation är troligen använt för att övertyga en person att "Gud finns" precis som Jesuiter vill samt som Frimurare baserar sin trossystem på. Alltså kommer de undan med övergrepp, tortyr, olagliga aktiviteter i Guds namn som att de är "heliga krigare" i ett "heligt krig".

Syftet med propagandan om exotiska vapen & teknologier som på olika sätt ska anspela på Gud eller Satan (t.ex. Dr Duncans "Voice of God"-vapnet eller S.A.T.A.N.-AI-vapnet) är till att förlöjliga de som hellre tror på att staten eller psykiatrin (deras fiende) är bakom det än att "Gud" ansvarar för det vilket denna grupp låtsas vara eller ska representera då de anser sig göra "Guds jobb" på jorden genom att utföra GS på de som ska vara "utvalda" att uppleva den (bibliska) verklighet som de vill skapa.

Med andra ord anser de att en teokrati ska vara maktstrukturen där Guds ord via Bibeln ska vara konstitutionen men minimal stat; alltså Guds lag står över statens lag därför skiter de i lagen & att det här olagligt. De är öppet emot ALLA organisationer som är emot bibeln såsom Frimurare vilken de propagerar dyrkar Satan/Lucifer.

Det är fel att anta att deras plan är gjord för att utverkas på något år - de kommer att hålla på så länge en inte är övertygad om deras verklighet & om "Gud"; de har oändligt med resurser.

Jag säger dock inte att kristna är ansvariga men de flesta är lätta att manipulera på samma sätt som ett samhälle byggt på kristendomen är lätt att manipulera. I min mening är toppen av pyramiden utgjord av agendor som vill kombinera kristendomen med teknologi eller använda kristendomen i en större social engineering operation som syftar till att ta kontroll över alla troende genom dessa teknologier. Det är en del av kristna som är väldigt militanta & anser att de har en gudomlig rätt & skyldighet att utsätta oss för tortyr i syfte att göra oss "mer troende" - de tror stenhårt på det precis som religiösa terrorister ISIS manipulerar teokrati & religiösa texter för att rekrytera desperata personer till att "slåss för Gud" där "slåss" betyder att de har rätt att döda "syndare".

Hur är det här vrids verkar religion eller dylikt i centrum på det; övernaturliga saker vilket de vill att vi ska tro på (uppenbarligen) eller bli skickade till psyket om vi ifrågasätter deras "Gud" som de försöker föreställa, representera eller emulera.

Att de försöker isolera & att börja med meditation & tro på Gud är ett led i att få oss att bli mer "spirituella" & till sist religiösa; att de infiltrerar alla delar av ens liv & påstår att det är demoner så vi förlorar vår sociala umgänge (som kanske inte är religiösa) så vi börjar lyssna mer på deras propaganda eller det de försöker förmedla genom sociala kretsen som rekryteras för att påverka oss.

De använder alltså omvänd psykologi på ateister som tror på Dr Duncans skitsnack & propaganda om att staten ska använda exotiska vapen som att styra folk mot deras vilja. I slutändan är meningen är att en måltavla ska dra slutsatsen att en spirituell värld finns där Gud & Satan finns - det här till all pris oavsett längd. Det här är farligt för personer som får sina liv förstörda av de som medvetet använder operationen för att sabotera aspekter. Än mindre den gaslight:ing som finns vid ifrågasättande av det de medvetet visar en (med uppsåt) eftersom de VILL visa att det här sker men att det sker ÖVERNATURLIGT (via Gud/Satan/änglar/demoner).

Jag upprepar igen: till vilket pris som helst vill de att jag ska tro (köpa) det de vill (säljer) med min vilja. Utan min vilja att tro på det de säljer kommer de aldrig att övertyga mig. De tror sig ha gudomligt rätt & skyldighet att döda, ljuga, bedra etc. för Guds syfte (läs Jesuitorderns dokument & tro att de har rätt att föra krig mot andra än katoliker)

Att de vill framställa staten, vetenskapen & psykiatrin som det värsta som finns är uppenbart eftersom det går emot den teokrati de tror på; den bibliska verklighet. Dr Duncan ska vara den f.d. CIA-vetenskapsmannen som blåst visselpipan på den Voice-of-God-vapen han "skapat" som ska emulera Satan via teknologi eftersom folk tror att "Gud" talar till dem men i själva verket är det Satan via teknologi där CIA/NSA är Satans betjänare på jorden. I hans bok beskriver han det vapen som används för att manipulera människor & algoritmer som S.A.T.A.N. - Silent Assasination Through Adaptive Networks.

Allt det här är manipulation på manipulation; ridåer på rideå; lögner på lögner.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-05 kl. 20:16.
Citera
2021-12-06, 01:27
Medlem
Citat:
.

Nu har du skrivit samma saker varje dag i åratal som en papegoja. Den stora frågan är bara vem det är du skriver till?

Ju bättre material man har desto mer kortfattat, lättförståeligt och träffande kan man skriva ned det. Du skriver fan hela noveller om ingenting. Snackar runt saker utan att egentligen ha gett något konkret någonsin.
Senast redigerad av Signalspaning 2021-12-06 kl. 01:45.
Citera
2021-12-06, 08:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Min ex-dejt som är en läkarstudent skrev sin bekännelse över Facebook-messenger för några veckor sedan. Alltmer pekar på att Frimurare är bakom det här på en nivå; eliten i dessa sällskap.[…]

Jag tror ändå att du tolkat detta fel. Kan du inte så ordagrant du kan återge hur denna bekännelse var formulerad? Var det typ ’jag har blivit värvad av frimurare att ingå i en organiserad förföljelse av dig’? Eller något av den graden av erkännande.

För dina ’bevis’ att nån lägger upp en bild på en glass samma dag du själv åt en glass , betyder ingenting. Det är psykos.
Senast redigerad av Clay Allison 2021-12-06 kl. 09:07.
Citera
2021-12-07, 12:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Den frustration jag har över att så många deltar i denna underrättelse- & påverkansoperation som grovt kränker alla aspekter av mitt liv bakom min rygg visas klart i tråden.

Att de har infiltrerat alla delar av mitt liv & övertygat alla att delta i denna operation vilket i praktiken betyder att jag är utfryst & inte kan lita på någon - inte ens främlingar som jag träffar ONLINE som mina dejter som blir kontaktade UTAN att jag ens träffat dem i person vilket tyder på att de spårar all min Internettrafik.

Självklart måste jag få ut min frustration någonstans.

Jag har minst åtta år av diverse psykologisk & emotionell trauma där min familj & mina vänner deltagit samt gaslight:at mig. Allt negativt som hänt mig har förstärkts med två gånger då jag vet att de alla kunnat förhindra det eller är medvetna om det till syfte att utföra den agenda de har mot mig.

De ser mig mer som ett projekt än människa med fri vilja & rättigheter; de vill styra mitt liv bakom ryggen. Jag har ingen rätt enligt dem att veta vad som pågår & vilka som är bakom det men det är ingen tvekan om att min sociala krets är med på det eller informerade därmed medvetna om den rådande "agenda".

Hur mycket respekt skulle ni ha kvar får er familj & era vänner om de medvetet koordinerade en kampanj för att styra era liv?

Det de så desperat önskar är att få deras önskan med mig uppfylld vilket jag är den enda som kan uppfylla den & det vet de; i förgäves har de utfört diverse psykologiska & sociala operationer i minst åtta år öppet.

I korta drag har de rekryterats till en global "agenda" som rör religion & spiritualitet som använder teknologi & statliga resurser för att förverkliga den falska realitet de vill försätta oss måltavlor i. Det är alltså en fientlig övertag av ens verklighet där alla vill spela "spelet" för att känna sig speciella.

Deras mål är enkel: försätt alla måltavlor som blev utvalda i denna falska realitet. Varför då? Den logiska svaret är en form av experiment, forskning eller rent av försök till Mind Control utifrån bibliska termer & idéer genom att ge sig på den kristna befolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in