Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Du ser inte det omoraliska i saken då du är så känslomässigt upprörd av vaccinpassen. Det är inte sociopati, det är omtanke om mina medmänniskor. Du verkar mest upprörd för egen del, jag jag jag fenomenet.
Om man verkligen vore intresserad av att stoppa smittan, så vet man redan att vaccinpass inte hjälper mot det. Agendan är att tvinga folk att ta ett vaccin som bevisligen skadar och dödar folk som är helt friska och inte i riskzonen för att bli allvarligt sjuka av covid.
Jag vore personligen beredd att sitta inlåst i mitt hem flera månader, för att bevisa att det inte är ovaccinerades fel att smittan inte går att stoppa. Men det skulle förutsätta att handen som styr bakom kulisserna verkligen vore ute efter folkhälsa och att stoppa smittan, och därmed transparent och rättvist skulle ta beslut efter verkligheten.
Som det ser ut just nu, är det dock inte det som är målet. Och vår egen Magdalena Andersson uttalade alltså redan i april att hennes mål var att alla i världen skulle vaccineras och vara med i The Great Reset.