Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Maggan kommer falla på att hon blir vanlig och vardags, det blev inget "nytt" S varken man var vänstersosse eller betongsosse utan det kommer vara samma tomma ord och mittenpolitik. Och samma misslyckanden. Jag felbedömde henne, jag trodde hon skulle rensa ut bland ministrarna i sin nya regering och göra en nystart men det är samma tröttmössor som gjort bort sig i åratal redan.
Jag har redan skrivit det här i tråden men jag gör det en gång till för jag förstår inte riktigt den negativa känsla jag får när jag läser vad vissa skriver, du är inte en av dem men jag citerar dig ändå
SCB-mätningen som kom borde ge partistrategerna på Sveavägen 68 gråa hår och bekymmersrynkor med tanke på den skrala uppgången för sossarna sedan majmätningen, partiledarbyte, halleluljakörer i MSM och så vidare och belöningen blev 0,9 en sådan skral uppgång måste ha kommit som en chock för dem.
Sedan har vi Eneroths debacle, Strandhäll som ljuger värre än pinocchio, Mogge och Ygeman, det kan bara sluta på ett sätt och det är att det går åt helvete för sossarna, jag är i alla fall inte orolig, det enda molnet på min himmel är den där tafatte dvärgen som påstår att han är oppositionsledare.