2021-12-03, 19:44
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ursäkta, men du visste ju inte ens att Emil var otrogen mot dig.

Sitter du här å skriver som du gör bör du nog lämna ut explicita detaljer om Emils påstådda , jag räknar upp
1 Emils påstådda svartsjuka , som en människa som levt med honom inte sett
2 Emils Påstådda bölejser för orgier som ovan inte sett
3 Emils påstådda svartaffärer, som endast du påstår inte ens LIDA tar upp dom

Njee, din trovärdighet är lika med noll,
det var till och med nån stolle i tråden som hade tankar om grusaffärer och kopplingar till japanska customhojar, ni har nada trovärdighet

ni skriver att ni vill veta vad som triggade henne just den kvällen, kan det vara hennes leverne sammantaget, allt som sket sej, för mycket alkohol under för lång tid ? brandsläckare å brödkavlar var en bristvara, men hagelbockar, fanns det tillgång till
1+1 blir alltid 2, ganska enkel matematik , eller
2021-12-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
ok kan du länka till svaret på mina frågor, jag har sökt i dina inlägg, å jag hittar dom inte, att du inte tänker svara en gång till höjer ju inte din trovärdighet, jag svarar gärna på samma fråga flera gånger om folk inte sett dom eller förstått

Föreslår att ni slutar lyssna på henne.
Hade hon varit hans flickvän borde emil ringt till henne istället för till mig den natten, i mina ögon är det ganska uppenbart vem som kanske egentligen var emils trygghet. Men ja vad vet jag.
2021-12-03, 20:13
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Föreslår att ni slutar lyssna på henne.
Hade hon varit hans flickvän borde emil ringt till henne istället för till mig den natten, i mina ögon är det ganska uppenbart vem som kanske egentligen var emils trygghet. Men ja vad vet jag.

Jo jag har förstått det, jag ville bara synligöra hennes uppenbara ljugande, återigen hatten av för dej
det borde få tyst på även dom värsta lögnhalsarna å foliehattarna, så att tråden kan få återgå till brottet
jag tror att denna tråd har spårat ur för att ett fåtal personer är hellbent på att sanningen inte ska komma fram, därav alla dessa rökridåer
2021-12-03, 20:24
Medlem
Ja, det är uppenbart att det finns de som inte vill att mitt liv tillsammans med Emil ska få komma ut på något sätt.
Men jag vet vad vi har gjort tillsammans, och det kan ingen av er ta bort, hur gärna ni än vill.
Jag tycker synd om er som tycks leva i en förnekelse.
2021-12-03, 20:31
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ja, det är uppenbart att det finns de som inte vill att mitt liv tillsammans med Emil ska få komma ut på något sätt.
Men jag vet vad vi har gjort tillsammans, och det kan ingen av er ta bort, hur gärna ni än vill.

Det handlar inte om att leva i förnekelse, det handlar om att i alla fall jag tvivlar på att det du skriver är sant, det är en viss skillnad på att säja att jorden är platt, det är förnekelse, att jag tror att du ljuger, det är tvivel
2021-12-03, 20:42
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Ja, verkligen!

Och Es ex nr 2 var ju tydligen en elev till E när han var lärare. Undrar om E var otrogen mot ex nr 1 med ex nr 2?

Väldigt spretigt blir det, det verkar stämma att E var mycket olika mot/med olika personer.
2021-12-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, verkligen!

Och Es ex nr 2 var ju tydligen en elev till E när han var lärare. Undrar om E var otrogen mot ex nr 1 med ex nr 2?

Väldigt spretigt blir det, det verkar stämma att E var mycket olika mot/med olika personer.

Ja det stämmer, E var otrogen mot ex1 med ex2, så han hade gjort det förut, och det är ingen hemlighet.
Men man får tydligen inte prata om det här i tråden. Man får inte ta reda på information, som kanske kan ge svar.
2021-12-03, 20:56
Avslutad
Citat:
Ja, verkligen!

Du undrar mycket du, men verkar ha svårt att lyssna på sanningen, de som vet.
Du spinner loss i ditt huvud med olika teorier, kan du inte ta in att Emil träffade en psykopat, skulle jag nog bäst formulera Lida. Hon har ett mål och det är att förstöra men först ska hon utnyttja det som går.
2021-12-03, 20:56
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ja, verkligen!

har detta med brottet att göra ?, ser du ett motiv, eller fyllekäringskvallrar du, som du själv beskriver det
Senast redigerad av BMC64 2021-12-03 kl. 20:59.
2021-12-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ja, verkligen!

Ni befinner er i en position där bitar av sanningar finns men som i sin helhet ändå blir osanning.
Nej Emil var aldrig min lärare. Även om jag såklart önskade 😉

Där emot jobbade emil på samma skola.
2021-12-03, 21:01
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ja det stämmer, E var otrogen mot ex1 med ex2, så han hade gjort det förut, och det är ingen hemlighet.
Men man får tydligen inte prata om det här i tråden. Man får inte ta reda på information, som kanske kan ge svar.

Jo visst får man skriva om det här, vi kan ju alltid tala med varandra, "vi" som vill veta varför.

Man måste ju inte svara någon om man inte vill.
2021-12-03, 21:28
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jo visst får man skriva om det här, vi kan ju alltid tala med varandra, "vi" som vill veta varför.

Man måste ju inte svara någon om man inte vill.

Ni kan ju tala genom PM, så slipper vi som tycker om fakta och att hänvisa till sådana i FUP, se era privata spekulationer, om rövare i grus å transporbranschen å orgier i villaområden

sen kan ni komma tillbaka å skriva i tråden, när ni har nåt konstruktivt påtagligt för brottet i fråga att komma med

för precis som mod påpekade så handlar det om brottet i sej, inte spekulationer om bo eller gms leverne
eller vem som inte tycker om vem
så släng ut din teori

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in