2021-12-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Enligt samma wikipediaartikel så fanns inte den biologiska skillnaden innan hortmonbehandling i en anna studie ("trans" säger att de alltid varit det). D..v.s. det kan bero på det vilket de också skriver är välkänt medicinskt ... Samtidigt var det tydligen bara 6 personer i deras "studie".....

Man skulle nog av slumpen kunna hitta lika stor korrelation mellan antalet storkar eller fotsvamp med de där hjärngrejerna i den studien. Det är inte lätt att läsa sådana artiklar så jag anklagar dig inte för medvetet bedrägeri här.

Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja personens subjekt upplever sig ju som en kvinna (eller som en man i fallet av ftm) och man kan då samtidigt se könskonträra strukturer i hjärnan hos dessa patienter.

Det är vetenskap.

Du måste få hjälp med din könsneuros.

Det verkar som din källa är samma wikipediaartikel som personen ovan. Anklagar inte heller dig för bedrägeri men det är inte några solida fynd för att tolka det mycket milt. Det finns inga könskonträra stukturer som ni försöker låta påskina.
Citera
2021-12-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Jag klär inte ut mig. Och återigen har transor bara det kön de är födda till biologiskt.
Klär dig som ditt kön skulle det stå.
Citera
2021-12-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Ska bli kul att se om skolan blir ännu mer lattjolajban med fokus på genus som resulterar i att dom Svenska ungdomarnas resultat i PISA osv fortsätter sjunka.
Blev det så på Ronna när hon var rektor där?
Citera
2021-12-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Har du siffror på hur fantastisk han har gjort invandrarskolan? Kom gärna med fakta.

Det finns naturligtvis många bra rektorer i Sverige men just denna är transa och har fått jobbet 100% pga en PRkupp från sosseriet. En trollning.
Det fattar ett barn.
Citat:
Kraftig höjning av Ronnaskolans resultat
MÅN, JUN 03, 2013 09:38 CET
De senaste två åren har Ronnaskolan tagit emot 200 nyanlända elever, framförallt från Irak och Syrien. Samtidigt har resultaten ökat med 20 procentenheter.

– Vi är beviset för att skolresultat inte är beroende av etnicitet eller om eleven har annat modersmål än svenska. Skolan har en tydlig uppgift att anpassa sig och kompensera, säger Ronnaskolans rektor Lina Axelsson Kihlblom.

Efter skolinspektionens hårda kritik av Ronnaskolan 2011, framförallt för de låga resultaten, påbörjade Södertälje kommun ett intensivt kvalitetsarbete. Det arbetet har bland annat resulterat i täta möten med elever som inte har behörighet, tvålärarsystem och en gemensam och tydlig undervisningsstruktur.

– Framförallt ser vi till att alla följer ordningsreglerna. Gör de inte det blir det konsekvenser. Det handlar om en attitydförändring på skolan, det finns inte längre några ursäkter för att inte bli godkänd, säger Lina Axelsson Kihlblom.

https://news.cision.com/se/sodertalje-kommun/r/kraftig-hojning-av-ronnaskolans-resultat,c2414049
Citera
2021-12-03, 18:52
Medlem
Citat:
Det är ju givetvis omöjligt. Man kommer ju ihåg något fragmentariskt (minnesbild) på sin höjd från 3 års ålder, absolut inte komplexa saker som kön och liknande.

Förmodligen att han väljer 3 år av den anledningen. Har hört om de som går längre ner och "alltid vetat" .....

Att vuxna människor ens kan gå på detta eller väljer att spela med.
Väldigt många av TS-patienterna har den här upplevelsen från tidig ålder.

Vetenskapen har tittat på allting runt TS och kommit fram till att den enda utvägen är att könskorrigera TS-patienter.
Citera
2021-12-03, 18:56
Medlem
Citat:
En "sjukdom" ökar inte lavinartat med tusentals % på få år om det inte beror på omgivningsfaktorer. I Sveriges fall är det givetvis den massiva propagandan och indoktrineringen som pågår med normalisering av grava vanföreställningar som i vissa fall leder till "trans" och självmord.
Som jag förklarat för dig låg diagnoserna på en jämn nivå i fyrtio år, I Sverige. Det är först på de senaste tio åren som den skjutit i höjden. Lina gjorde sin korrektion innan de här nya, som jag ser det felaktiga, diagnostiseringsreglerna.
Citera
2021-12-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79
Alla transpersoner är psykiskt sjuka.
Nej. Du bara projicerar dina egna känslor efter det att du tittat på shemale-porr .
Citera
2021-12-03, 19:52
Medlem
Glödskals avatar
Fortfarande inte en kvinna.

Det är klart att det finns heteromän och lesbianer som kan kan tänka sig att suga av en transkvinna, men de är en försvinnande en försvinnande liten andel.
Citera
2021-12-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Fortfarande inte en kvinna.

Det är klart att det finns heteromän och lesbianer som kan kan tänka sig att suga av en transkvinna, men de är en försvinnande en försvinnande liten andel.
OK hur menar du nu?

Du är ännu ett exempel på idioter vars enda erfarenhet av könsöverskridare är shemaleporr.
Citera
2021-12-03, 20:00
Medlem
Citat:
Väldigt många av TS-patienterna har den här upplevelsen från tidig ålder.

Vetenskapen har tittat på allting runt TS och kommit fram till att den enda utvägen är att könskorrigera TS-patienter.

Man kan inte pådyvla andra sina felaktiga upplevelser. Falska minnen ledde till tragedier i quick-fallet. Ovetenskapligt igen.
Citera
2021-12-03, 20:01
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
OK hur menar du nu?

Du är ännu ett exempel på idioter vars enda erfarenhet av könsöverskridare är shemaleporr.

Jag menar precis vad jag skriver, och nej.
Citera
2021-12-03, 20:02
Medlem
Citat:
Man kan inte pådyvla andra sina felaktiga upplevelse. Falska minnen ledde till tragedier i quick-fallet.
Nej visst du går tycka vad du vill men vetenskapen anser något annat.

Jag har ingen anledning att förändra dina vanföreställningar så du behöver inte citera mig mera för jag kommer inte att svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in